Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nico,Gigo og Ivan træner med

    Tverskov og Bash er ikke på banen
    Fantastisk med Ivan og Gigo (og Nico selvfølgelig, selvom jeg håber Grubbe for genvalg). Mon ikke Tver og Bash primært doseres af præventive årsager?

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Fantastisk med Ivan og Gigo (og Nico selvfølgelig, selvom jeg håber Grubbe for genvalg). Mon ikke Tver og Bash primært doseres af præventive årsager?
      Tænk at man igen skal skrive at BK er vigtig, og han skal blive klar.
      Jeg vil godt tage et par af de forvandlingspiller han har fået.
      Det er vildt at han nu fremstår som da han var 24

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Tænk at man igen skal skrive at BK er vigtig, og han skal blive klar.
        Jeg vil godt tage et par af de forvandlingspiller han har fået.
        Det er vildt at han nu fremstår som da han var 24
        Det betyder meget at være i god fysisk form og uden konstante småskader, tror jeg, især for en spiller som Bashkim, der afhænger meget af sin eksplosivitet og ikke længere er helt ung.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

          Ja det var pokalfinalens tænding med det resultat, som vi burde ha fået ud af den. Jeg skrev før kampen, at FCK har lidt samme problem som os; De enkelte spillere har nok et niveau, der er højere end det de viser/får frembragt af træneren, men hver enkelt synes, når det ikke lige er en pokalfinale eller en kamp mod et større hold end Viborg, kun at spille for sig selv. Så spiller det ingen rolle om man hedder Issam Jebali eller Rasmus Falk. Hvis resten af holdet ikke er stabile, så blive man heller ikke selv stabil.

          Nu ved vi ikke om vi må undvære 3 af de vigtigste faktorer i vores sejr mod FCK på søndag i Viborg; men det ændrer ikke på at selv med dem på holdet er der en stor risiko for, at vi falder lige så hårdt som i Nykøbing. Hvor vi får et på papiret dårligere hold til at ligne nogen med det større overskud.

          Jeg noterer mig at Tverskov begyndte at snakke om hvor langt/kort der egentlig er op til top 6, hvilket i mine øjne er dér problemet ligger. Når både de, og vi, til en hvis grad, begynder at puste forventninger op, så bliver de punkteret af, at modstanderne hedder Lyngby i Lyngby, og så ryger de sidste 10-15 procent vi altid mangler, når vi skal følge op på en hvilken som helst præstation/positivt resultat.

          Potentialet er der i holdet. Men helt ærligt... en sejr over et, næsten, lige så dysfunktionelt, selvtillidsramt, profilfattigt FCK hold, som alle kan vinde over i øjeblikket, ændrer ikke på ret meget. Det vil en sejr i Lyngby heller ikke. For jeg tror at truppens egne opskruede forventninger fungerer mere som en gigantisk sten i skoen end som en booster. Og så vil vi se energiforladte spillere som i Nykøbing.

          Og ikke de krigere vi så mod FCK.

          Jeg kan selvfølgelig sidde her om nogle uger og har taget fejl. At denne sejr rent faktisk ER en booster eller blot endnu et bølgeskvulp. Sandsynligheden taler for noget andet end det Tverskov øjensynlig fokuserer på. Ja afstanden op til top 6 er faktisk ikke længere end 3 points. P.t. Men der er kun 1 points til nedrykning. Så Tverskov og co gør sig klogest i kun at fokusere på næste kamp. Ellers bliver det bare det samme igen og igen. 1 god kamp - 6-8 elendige.

          Jeg ved hvad jeg håber på!

          MvH ChrisOB
          at genoptage snakken om top 6 er alt alt for tidligt.

          - jeg vælger i stedet bare at glæde mig usigeligt over en sejr - over fck og endda en sejr der kom på baggrund af en fin præstation. Har lige genset highlights og den glæde ved den afgørende scoring, uhh det er lækkert.
          Det gør godt og er i den grad tiltrængt.

          En sejr gør bare ugen bedre.

          Men skal vi snakke top 6 så skal den præstation gentages. Så lad os se på det igen efter Lyngby og AAB - vinder vi dem og leverer på et godt niveau...så kan det være jeg vil hoppe på vognen og begynde at turde tro på det igen.

          Vi har stadig kun vundet 3 ud af 9. Ligger på en 10. plads - men ligaen er utroligt tæt så umuligt er det da ikke. Hvis bundniveauet hæves og man bliver langt mere stabil i at levere gode præstationer.

          ( en lille sidebemærkning; det her ser ud til at være året hvor man skulle have haft en slagkraftig trup klar for mesterskabet ser i den grad ud til at være billigt til salg med både fck, fcm og bif der underpræsterer. Der må man bare sige FCN har kendt deres besøgelsestid )

          Comment


            #20
            Jeg har ikke set det interview, hvor Tverskobv åbenbart nævner top6, men synes han virker ret realistisk og nede på jorden i Obstruktions interview med ham:

            – Ja, det er det jo. Jeg kigger lidt mere på, at vi er to kampe fra at have mødt alle hold i grundspillet, og så kan man ligesom lave en status. Der har vi Lyngby og AaB tilbage, som også er nogle af dem, der har kæmpet lidt med det.

            – Vi kan godt selv se på tabellen, at Lyngby også har haft det svært, og har kæmpet lidt med at få deres point. De har måske haft flere bedre præstationer, end vi har, så det er et hold, der måske har en okay melodi, men de er ikke så skarpe i felterne. Det skal vi være opmærksomme på, og ikke bare tænke på, at det bliver en lettere kamp, fordi de ikke har vundet i Superligaen, for det gør det ikke.

            http://obstruktion.dk/tverskov-er-i-...sejr-over-fck/

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              Jeg har ikke set det interview, hvor Tverskobv åbenbart nævner top6, men synes han virker ret realistisk og nede på jorden i Obstruktions interview med ham:

              – Ja, det er det jo. Jeg kigger lidt mere på, at vi er to kampe fra at have mødt alle hold i grundspillet, og så kan man ligesom lave en status. Der har vi Lyngby og AaB tilbage, som også er nogle af dem, der har kæmpet lidt med det.

              – Vi kan godt selv se på tabellen, at Lyngby også har haft det svært, og har kæmpet lidt med at få deres point. De har måske haft flere bedre præstationer, end vi har, så det er et hold, der måske har en okay melodi, men de er ikke så skarpe i felterne. Det skal vi være opmærksomme på, og ikke bare tænke på, at det bliver en lettere kamp, fordi de ikke har vundet i Superligaen, for det gør det ikke.

              http://obstruktion.dk/tverskov-er-i-...sejr-over-fck/
              Vores nye svensker kan være forskellen i en lige liga. Det er muligt hvis aftalen forlænges
              Men men men. En kamp ad gangen. Dette hold havde ikke et bundniveau. Selvom et hold uden HC, KL, Jørgen, king burde hæve bunden betragteligt.
              Så kan Frø og Charly og Aron bringes når luften løber ud af de andre.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nico,Gigo og Ivan træner med

                Tverskov og Bash er ikke på banen
                Jeg tænker og håber Tverskov og Kadrii, restituerer en dag ekstra, de havde også begge to lidt nogle riv forskellige steder Bashkim i lysken og Jeppe i baglåret.

                Men det er rigtigt godt at især Mihajlo og Gigovic er tilbage.

                Man kunne overveje at prøve Breum af på Bashkims position sidst i kampene, han har både noget fart, teknik og kan afslutte.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Vores nye svensker kan være forskellen i en lige liga. Det er muligt hvis aftalen forlænges
                  Men men men. En kamp ad gangen. Dette hold havde ikke et bundniveau. Selvom et hold uden HC, KL, Jørgen, king burde hæve bunden betragteligt.
                  Så kan Frø og Charly og Aron bringes når luften løber ud af de andre.
                  Men hvem er det, der ikke tager det en kamp ad gangen? Kan ikke helt se, hvad svaret til mig går ud på?

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Nico,Gigo og Ivan træner med

                    Tverskov og Bash er ikke på banen
                    I følge de gode dre ge fra OBstruktion handles det med Tverskov og Bashkim kun om ikke at tage chancen.
                    https://twitter.com/OBstruktion1887/...MGZm3Z4rg&s=19
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                      Jeg har ikke set det interview, hvor Tverskobv åbenbart nævner top6, men synes han virker ret realistisk og nede på jorden i Obstruktions interview med ham:

                      – Ja, det er det jo. Jeg kigger lidt mere på, at vi er to kampe fra at have mødt alle hold i grundspillet, og så kan man ligesom lave en status. Der har vi Lyngby og AaB tilbage, som også er nogle af dem, der har kæmpet lidt med det.

                      – Vi kan godt selv se på tabellen, at Lyngby også har haft det svært, og har kæmpet lidt med at få deres point. De har måske haft flere bedre præstationer, end vi har, så det er et hold, der måske har en okay melodi, men de er ikke så skarpe i felterne. Det skal vi være opmærksomme på, og ikke bare tænke på, at det bliver en lettere kamp, fordi de ikke har vundet i Superligaen, for det gør det ikke.

                      http://obstruktion.dk/tverskov-er-i-...sejr-over-fck/
                      Det er godt at høre at han godt kan erkende Lyngby nok har haft flere gode præstationer en os, selvom vi har flere point. Lyngby spiller ganske fornuftig fodbold og deres tempo i spillet er generelt på superliganiveau. De har nogen problemer i felterne, fordi de mangler kvalitet hos den enkelte spiller, men det er en harmonisk trup, der er trænet godt.
                      Det er her vi skal formå at ramme samme niveau som i en hjemmekamp imod fck.
                      jeg er så også mere fortrøstningsfuld omkring det kan lade sig gøre, når vi stiller med spillere som MH, BP, Ivan, tverskov, adelgaard, Grubbe og kadrii som hans form er pt. De skal så sørge for spillere som Jebali, Frø og Tongya nu også giver hvad der skal til og ikke lader sig påvirke af de lidt mere ydmyge omgivelser. Alm har heldigvis også en Nykøbing-kamp frisk i erindringen til at minde spillerne om at man ikke kommer gratis til noget, så vi bør ikke se en uinspireret indsats. Jeg frygter dog bare stadig det sker, fordi det er set så mange gange.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        I følge de gode dre ge fra OBstruktion handles det med Tverskov og Bashkim kun om ikke at tage chancen.
                        https://twitter.com/OBstruktion1887/...MGZm3Z4rg&s=19
                        Yes yes. Gigo udgik dog til sidst i træningen med lidt i baglåret og bookede tid ved massøren. Minteh fik et ordentlig skrub til sidst i træningen og lå ned et par minutter. Han fik is på og måtte lettere ked af det gå ind. Men det lignede bare et slag som ikke skal tages alvorligt. Det gør bare skide ondt i situationen

                        Comment


                          #27
                          7 min fra Isam, fra fck kampen
                          https://www.youtube.com/watch?v=h07p...l=FootGlobalHD

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                            Fint video Men der mangler desværre den aktion i overtid hvor han og Bashkim holder fast i bolden hele tre minutter ved hjørneflaget uden at FCKere magter at få fat i bolden.

                            Der var så kæmpefedt.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment

                            Working...
                            X