Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt OB - FCK

    OB vandt sæsonens tredje kamp, og for første gáng i sæsonen, var sejren fuldt fortjent. De sidste forstærkninger i vinduet kommer til at være rigtig gode for OB. Gigovic og Tongia er klare forstærkninger, og nu også med et helt midterforsvar med Ivancevic tilbage.

    Jeg mener stadig, at der går unødige kræfter spildt med højintensive løb, der skal rette op på fejlplaceringer, i stedet for at man kan bruge løbene, så det rigtigt gør ondt på modstanderne. Jeg håber, at det bliver bedre, når relationerne bliver bedre.

    Småskader til Tverskov, Ivancevic og Gigovic kan blive ret problematiske. Jeg håber virkelig, at de 3 er klar hurtigt igen - for alternativet er desværre ikke på samme niveau. Tillykke til OB med en fortjent sejr.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    OB vandt sæsonens tredje kamp, og for første gáng i sæsonen, var sejren fuldt fortjent. De sidste forstærkninger i vinduet kommer til at være rigtig gode for OB. Gigovic og Tongia er klare forstærkninger, og nu også med et helt midterforsvar med Ivancevic tilbage.

    Jeg mener stadig, at der går unødige kræfter spildt med højintensive løb, der skal rette op på fejlplaceringer, i stedet for at man kan bruge løbene, så det rigtigt gør ondt på modstanderne. Jeg håber, at det bliver bedre, når relationerne bliver bedre.

    Småskader til Tverskov, Ivancevic og Gigovic kan blive ret problematiske. Jeg håber virkelig, at de 3 er klar hurtigt igen - for alternativet er desværre ikke på samme niveau. Tillykke til OB med en fortjent sejr.
    Shit.

    Var det her dit første positive indlæg, det tror jeg sgu.

    Hvor positivt det nu så var

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

      Shit.

      Var det her dit første positive indlæg, det tror jeg sgu.

      Hvor positivt det nu så var
      Han følger i kølvandet på ChrisOB... tror der er startet en ny trend

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        OB vandt sæsonens tredje kamp, og for første gáng i sæsonen, var sejren fuldt fortjent. De sidste forstærkninger i vinduet kommer til at være rigtig gode for OB. Gigovic og Tongia er klare forstærkninger, og nu også med et helt midterforsvar med Ivancevic tilbage.

        Jeg mener stadig, at der går unødige kræfter spildt med højintensive løb, der skal rette op på fejlplaceringer, i stedet for at man kan bruge løbene, så det rigtigt gør ondt på modstanderne. Jeg håber, at det bliver bedre, når relationerne bliver bedre.

        Småskader til Tverskov, Ivancevic og Gigovic kan blive ret problematiske. Jeg håber virkelig, at de 3 er klar hurtigt igen - for alternativet er desværre ikke på samme niveau. Tillykke til OB med en fortjent sejr.
        Enig. De må sidder over mod Lyngby hvis det er så det ikke udvikler sig så man er klar efter landskampspausen. Ingen lange skader tak

        Comment


          #5
          Meget godt kæmpet og godt spillet i går. Håber kun at vi fortsætter på den måde mod Lyngby og der følger ikke en sløj kamp næsten søndag. Ivans skade bekymrer mig, håber vi smider ham ud ikke for tidligt i nu d. Der bliver afgørende for vores defensive stabilitet at holde ham skadefri i en længere periode. Han viste sig i går som forventet som den helt rigtige makker for Bjørn og begge tilsammen er et midtforsvar jeg er meget tryg med og som udstråler stabilitet og sikkerhed
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

            Shit.

            Var det her dit første positive indlæg, det tror jeg sgu.

            Hvor positivt det nu så var
            Synes du selv, at der har været noget positivt at berette? Fucking jubelidiot!

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

              Synes du selv, at der har været noget positivt at berette? Fucking jubelidiot!
              Selvom han skyder på dig er der vel ingen grund til at skrive sådanne unødvendige ting? Budskabet havde været det samme selvom du havde skrevet det der ikke er i Fed

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                OB vandt sæsonens tredje kamp, og for første gáng i sæsonen, var sejren fuldt fortjent. De sidste forstærkninger i vinduet kommer til at være rigtig gode for OB. Gigovic og Tongia er klare forstærkninger, og nu også med et helt midterforsvar med Ivancevic tilbage.

                Jeg mener stadig, at der går unødige kræfter spildt med højintensive løb, der skal rette op på fejlplaceringer, i stedet for at man kan bruge løbene, så det rigtigt gør ondt på modstanderne. Jeg håber, at det bliver bedre, når relationerne bliver bedre.

                Småskader til Tverskov, Ivancevic og Gigovic kan blive ret problematiske. Jeg håber virkelig, at de 3 er klar hurtigt igen - for alternativet er desværre ikke på samme niveau. Tillykke til OB med en fortjent sejr.
                Jeg er enig. Det var en flot kamp, men der er stadig facetter i presset, hvor vi ser usammenhængende ud. Lige nu er vi bare i den sindssyge situation, hvor hold som fcn, Randers, Silkeborg og Viborg er et bedre sted end fck, fcm og Bøf. Fck får ikke for alvor udnyttet når vi sejler lidt. VFF satte med det samme 4 afleveringer sammen og trillede den rundt om vores pres, hvis bare det haltede 5%. Det skal ikke tage noget fra en flot sejr, men bruges som argument for at det I hvert fald er det niveau her vi skal se, hvis bare vi skal i nærheden af top 6.

                Er der noget i skaderne til Tverskov og Gigovic, så falder den altså tilbage på Alm. Tverskov ligger stort set med krampe efter hver kamp. Gigovic må ned to gange inden de skifter ham ud til trods for vi lige har hentet en spiller for knap 5 mio til hans position. Jeg synes Alm laver sine udskiftninger af 3-4 mand for sent. Ivan gav sig selv og Frø var også træt, så deres udskiftninger forstod jeg. Jeg forstår også godt man gemmer en udskiftning til aller aller sidst i tilfælde af skader. Men Fck havde jo sat sig på spillet det meste af 2. Halveg, fordi vi ikke kunne presse ordentligt op mere. Han kunne sagtens have skiftet i hvert fald en 6'er efter 70, så der kom noget energi ind. Det er jo trods alt kvalitetsspillere vi har siddende derude, så brug dem dog, så vi ikke pludselig får overbelastningsskader. Det er rigeligt Ivan, okosun, Fenger og sabbi ikke rigtigt kan få bugt med det de bøvlet med.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                  Synes du selv, at der har været noget positivt at berette? Fucking jubelidiot!
                  Voldsomme tømmermænd ellers forstår jeg ikke din meget kontante kommentar

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Han følger i kølvandet på ChrisOB... tror der er startet en ny trend
                    Ha ha, ja lad os håbe der kommer flere grunde til at begrave negativiteten. Bundniveauet er (stadig) ikke længere væk end i onsdags. ;-)

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                      Ha ha, ja lad os håbe der kommer flere grunde til at begrave negativiteten. Bundniveauet er (stadig) ikke længere væk end i onsdags. ;-)

                      MvH ChrisOB
                      Enig, man har en følelse af at vores holds udtryk og skarphed i begge felter svinger fra den ene yderlighed til den anden med flest sving ned mod bundniveauet og det er meget lavt. Alm har ikke på noget tidspunkt overbevist mig om at han er den optimale træner for OB og det ændrer en sejr og stærk præstation mod FCK ikke noget på.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Enig, man har en følelse af at vores holds udtryk og skarphed i begge felter svinger fra den ene yderlighed til den anden med flest sving ned mod bundniveauet og det er meget lavt. Alm har ikke på noget tidspunkt overbevist mig om at han er den optimale træner for OB og det ændrer en sejr og stærk præstation mod FCK ikke noget på.
                        Ja det var pokalfinalens tænding med det resultat, som vi burde ha fået ud af den. Jeg skrev før kampen, at FCK har lidt samme problem som os; De enkelte spillere har nok et niveau, der er højere end det de viser/får frembragt af træneren, men hver enkelt synes, når det ikke lige er en pokalfinale eller en kamp mod et større hold end Viborg, kun at spille for sig selv. Så spiller det ingen rolle om man hedder Issam Jebali eller Rasmus Falk. Hvis resten af holdet ikke er stabile, så blive man heller ikke selv stabil.

                        Nu ved vi ikke om vi må undvære 3 af de vigtigste faktorer i vores sejr mod FCK på søndag i Viborg; men det ændrer ikke på at selv med dem på holdet er der en stor risiko for, at vi falder lige så hårdt som i Nykøbing. Hvor vi får et på papiret dårligere hold til at ligne nogen med det større overskud.

                        Jeg noterer mig at Tverskov begyndte at snakke om hvor langt/kort der egentlig er op til top 6, hvilket i mine øjne er dér problemet ligger. Når både de, og vi, til en hvis grad, begynder at puste forventninger op, så bliver de punkteret af, at modstanderne hedder Lyngby i Lyngby, og så ryger de sidste 10-15 procent vi altid mangler, når vi skal følge op på en hvilken som helst præstation/positivt resultat.

                        Potentialet er der i holdet. Men helt ærligt... en sejr over et, næsten, lige så dysfunktionelt, selvtillidsramt, profilfattigt FCK hold, som alle kan vinde over i øjeblikket, ændrer ikke på ret meget. Det vil en sejr i Lyngby heller ikke. For jeg tror at truppens egne opskruede forventninger fungerer mere som en gigantisk sten i skoen end som en booster. Og så vil vi se energiforladte spillere som i Nykøbing.

                        Og ikke de krigere vi så mod FCK.

                        Jeg kan selvfølgelig sidde her om nogle uger og har taget fejl. At denne sejr rent faktisk ER en booster eller blot endnu et bølgeskvulp. Sandsynligheden taler for noget andet end det Tverskov øjensynlig fokuserer på. Ja afstanden op til top 6 er faktisk ikke længere end 3 points. P.t. Men der er kun 1 points til nedrykning. Så Tverskov og co gør sig klogest i kun at fokusere på næste kamp. Ellers bliver det bare det samme igen og igen. 1 god kamp - 6-8 elendige.

                        Jeg ved hvad jeg håber på!

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                          Synes du selv, at der har været noget positivt at berette? Fucking jubelidiot!
                          Det var da en meget voksen måde at tiltale folk på.

                          Nu er jeg ikke typen der altid ser vand glasset halvt tomt, som nogen gør.
                          Derfor syntes jeg en del af det BW har været igang med i klubben har været ret godt.

                          Men du er ikke enig og fred være med det, men du kan fandme godt tiltale folk ordentligt hvor ondt i røven du så end hat.

                          Comment


                            #14
                            Humøret var højt i Ådalen, da vi satte Jeppe Tverskov i stævne til en snak om lørdagens sejr over FCK, hvor han havde store roser til to holdkammerater.

                            Tverskov er i godt humør, og hylder flere holdkammerater efter sejr over FCK - OBstruktion

                            Comment


                              #15
                              Nico,Gigo og Ivan træner med

                              Tverskov og Bash er ikke på banen

                              Comment

                              Working...
                              X