Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nykøbing - OB, Optakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OB Mogens Se indlæg
    Jeg vil mene at Zorniger er løsningen for resten af sæsonen. Han kan få sat skik på spillerne og få dem i deres livs form. Sideløbende kan klubben få fred til at finde den nye permanente træner til næste sæson. Jeg garanterer energi og angreb. Z vil slide på hele organisationen derfor skal han kun blive sæsonen ud. Spillerne vil være top tunet.
    Måske, det kan også ende i en Esbjerg. Det kræver en trup det vil dø for at vinde og vi har Frø, Jørgen, (BK før er kommet lidt i løb), som absolut ikke spiller holdet bedre. Sabbi ligeså, men der er det mere evnerne end viljen der mangler.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

      Enig i alt, men ikke i dine forslag. Det må være muligt at skaffe en fra en højere hylde ellers går det sikkert galt igen.
      Jeg ønsker mig netop ikke en alt for etableret træner, da vi så risikerer at ende ud med en ny Kent eller michelsen, som kommet med alt deres affald af tvivlsomme spillere.

      Ligesom vi skal skabe vores egne stjerner på banen, i stedet for at købe dem, skal vi også lave vores egen stjerne på trænerbænken. Jeg tror der er masser af talent til det i de nævnte.

      Men igen, så længe al form for talent visner ved ankomst til odense, så er det jo lige meget. Den hurdle skal vi liiiige over først

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Jeg ønsker mig netop ikke en alt for etableret træner, da vi så risikerer at ende ud med en ny Kent eller michelsen, som kommet med alt deres affald af tvivlsomme spillere.

        Ligesom vi skal skabe vores egne stjerner på banen, i stedet for at købe dem, skal vi også lave vores egen stjerne på trænerbænken. Jeg tror der er masser af talent til det i de nævnte.

        Men igen, så længe al form for talent visner ved ankomst til odense, så er det jo lige meget. Den hurdle skal vi liiiige over først
        "Talent visner ved ankomst til Ådalen".
        Det har simpelthen ikke rod i virkeligheden det der, det synes du selvfølgelig ikke om at jeg fortæller dig ... men det er altså en skrøne.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Jeg ønsker mig netop ikke en alt for etableret træner, da vi så risikerer at ende ud med en ny Kent eller michelsen, som kommet med alt deres affald af tvivlsomme spillere.

          Ligesom vi skal skabe vores egne stjerner på banen, i stedet for at købe dem, skal vi også lave vores egen stjerne på trænerbænken. Jeg tror der er masser af talent til det i de nævnte.

          Men igen, så længe al form for talent visner ved ankomst til odense, så er det jo lige meget. Den hurdle skal vi liiiige over først
          Det er forhåbentligt gjort helt klart nu, at en ny cheftræner der ankommer til OB ikke bare kan pege på nogle bestemte spillere og regne med at få dem. Det er Björn og den øvrige sportslige ledelse der overordnet står for de beslutninger, det kan jeg ikke tro stadig er et problem.

          I forhold til det med at "skabe sit eget talent" på trænerbænken, kunne jeg næsten ikke være mere uenig i den nuværende situation. Vi er i overhængende nedrykningsfare, vi står med et usammenhængende hold og trup, som måske har det individuelle talent der skal til, men der mangler en til at samle det her på den korte bane, og der er vi nødt til at have en med noget erfaring på området som spillerne også kan finde tryghed ved.

          Generelt kan jeg godt følge dig, stod vi og skulle i gang med en ny sæson og havde en nogenlunde solidt fundament på plads, kunne jeg godt se mening i at gå med et uprøvet talent, men at sætte et yngre talent i spidsen for en stor klub der er i overhængende nedrykningsfare og med det store pres det medfører, det er at smide ham totalt for løverne og risikere at brænde ham af i OB-sammenhæng.

          Jesper Fredberg der er sportschef i Viborg er tydeligvis ret dygtig, det kan vi se i dag, og for 8 år siden var han sikkert også et stort trænertalent i AGF, men derfor var det stadig en håbløs beslutning at sætte ham i spidsen for en stor klub som AGF på baggrund af en fyring af Peter Sørensen midt i sæsonen, og resultatet kom i form af en nedrykning og 11 nederlag i de sidste 11 kampe! Det handlede ikke om, hvorvidt Fredberg var dygtig eller om han havde evnerne til en dag at kunne lede AGF, det handlede om at en så uprøvet fyr simpelthen ikke var klar til at styre et så stort skib i oprørt hav.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OB Mogens Se indlæg
            Jeg vil mene at Zorniger er løsningen for resten af sæsonen. Han kan få sat skik på spillerne og få dem i deres livs form. Sideløbende kan klubben få fred til at finde den nye permanente træner til næste sæson. Jeg garanterer energi og angreb. Z vil slide på hele organisationen derfor skal han kun blive sæsonen ud. Spillerne vil være top tunet.
            Er 100% enig, og mener det ville være en forløsning hvis Zorniger ville tage over hurtigst, dog ikke blot midlertidigt men permanent! Kan dog ikke se at der skulle være meget der tiltrækker en person som ham med mindre BW kan sælge "Projektet" Ob med Zorniger som den centrale "Jesus" frelser der skal få de døde til at genopstå igen.

            Som midlertidig redningsmand vil jeg helst være fri, man risikere han kommer, får vendt skuden blot for at smutte igen efter et halvt år, hvorefter en eller anden tumpe så overtager og sender det hele tibage til start som var det en omgang Ludo!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlæg

              Er 100% enig, og mener det ville være en forløsning hvis Zorniger ville tage over hurtigst, dog ikke blot midlertidigt men permanent! Kan dog ikke se at der skulle være meget der tiltrækker en person som ham med mindre BW kan sælge "Projektet" Ob med Zorniger som den centrale "Jesus" frelser der skal få de døde til at genopstå igen.

              Som midlertidig redningsmand vil jeg helst være fri, man risikere han kommer, får vendt skuden blot for at smutte igen efter et halvt år, hvorefter en eller anden tumpe så overtager og sender det hele tibage til start som var det en omgang Ludo!
              Måske vil det være en god ide, hvis du lige tænker lidt over, hvordan du omtaler andre personer, som du slet ikke kender.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                Måske vil det være en god ide, hvis du lige tænker lidt over, hvordan du omtaler andre personer, som du slet ikke kender.
                Måske du skulle tænke lidt over din opdragende politimands-rolle ?
                Ser ikke noget graverende i det indlæg.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                  Måske vil det være en god ide, hvis du lige tænker lidt over, hvordan du omtaler andre personer, som du slet ikke kender.
                  Blev du lige foraget over at han kalder en unavngiven person en tumpe? Eller hvad er det helt noejagtig der er galt med hans indlaeg.

                  Ved sgu ikke om jeg skal graede eller grine

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlæg

                    Er 100% enig, og mener det ville være en forløsning hvis Zorniger ville tage over hurtigst, dog ikke blot midlertidigt men permanent! Kan dog ikke se at der skulle være meget der tiltrækker en person som ham med mindre BW kan sælge "Projektet" Ob med Zorniger som den centrale "Jesus" frelser der skal få de døde til at genopstå igen.

                    Som midlertidig redningsmand vil jeg helst være fri, man risikere han kommer, får vendt skuden blot for at smutte igen efter et halvt år, hvorefter en eller anden tumpe så overtager og sender det hele tibage til start som var det en omgang Ludo!
                    Ville elske Zorniger. Det eneste problem er bare, at han ikke er meget for at bruge de unge. Men hvis man kunne få ham overtalt til den del også, så ville han være en drømmesigning i mine øjne

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Hvorfor skulle Zorniger dog have lyst til det?
                      Det ved jeg heller ikke. Han er lige blevet fri af sin kontrakt. Da Zorniger blev fyret undrede han sig over at han ikke blev tilbudt stillinger hos andre danske klubber. Han er/var glad for at bo i DK.
                      Last edited by OB Mogens; 09-09-2022, 14:34.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Mener hans familie stadigvæk bor i Greve, da konen og datteren er meget begejstret for København/Danmark.
                        Jo jo, men alligevel: Tvivler altså gevaldigt på, at han ser sig selv i en vikarrolle i en superligabundklub.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Måske, det kan også ende i en Esbjerg. Det kræver en trup det vil dø for at vinde og vi har Frø, Jørgen, (BK før er kommet lidt i løb), som absolut ikke spiller holdet bedre. Sabbi ligeså, men der er det mere evnerne end viljen der mangler.
                          Brøndby havde vel heller ikke holdet til at spille som de gjorde. Jeg vil gætte på, at han kan få hele holdet til at præstere bedre. Hvis evnerne ikke rækker, så må du “bare” arbejde hårdere. Træningen vil formentlig blive markant hårdere og pudsigt nok var der færre skader… hvis Alm ikke får rettet tingene op inden for 4-5 kampe, så vil jeg vurdere at OB intet kan tabe ved at tage chancen, eller løbe risikoen om du vil?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlæg

                            Er 100% enig, og mener det ville være en forløsning hvis Zorniger ville tage over hurtigst, dog ikke blot midlertidigt men permanent! Kan dog ikke se at der skulle være meget der tiltrækker en person som ham med mindre BW kan sælge "Projektet" Ob med Zorniger som den centrale "Jesus" frelser der skal få de døde til at genopstå igen.

                            Som midlertidig redningsmand vil jeg helst være fri, man risikere han kommer, får vendt skuden blot for at smutte igen efter et halvt år, hvorefter en eller anden tumpe så overtager og sender det hele tibage til start som var det en omgang Ludo!
                            Jeg kan sagtens følge dig. Jeg tror bare, at han slider for meget på sine omgivelser. Det er stadig hård disciplin, men kan forstå fra Apol, at han trods alt er blevet lidt bedre til at samarbejde. Det kunne sikkert blive spændende at følge projektet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OB Mogens Se indlæg

                              Jeg kan sagtens følge dig. Jeg tror bare, at han slider for meget på sine omgivelser. Det er stadig hård disciplin, men kan forstå fra Apol, at han trods alt er blevet lidt bedre til at samarbejde. Det kunne sikkert blive spændende at følge projektet.
                              Jo og det tænker jeg nok er den chance man må tage, altså at han slider på sine omgivelser, det kan selvf... Give bagslag, men ser vi tilbage på de sidste 10+ år er der ikke noget der ellers har virket, så det gør mig ikke noget om man i det mindste prøvede, altså det kan ikke være meget værrere end det er lige nu lol. Har men en ordenligt samtale hvor man lægger alt frem på bordet og fremhæver at vedkommende selvf... Skal være sig selv, men samtidig tage vare på det man gerne vil stå for i OB (Egen avl og brug af unge spillere) men ellers vil lade ham råde som han finder bedst, vil det i mine øjne kun gavne med en god portion disciplin. Jeg tænker dog deværre igen ikke at OB ville have nogen form for interesse for en person som Z, jeg tror sagtens han kan finde noget på en lidt bedre hylde, med mindre man rystede posen godt og smed en ordentlig skilling hans vej. Men jeg vil drømme videre og ellers bare håbe at jeg på et tidspunkt vågner op og finder ud af at det hele bare har været end ond drøm ;-)

                              Comment

                              Working...
                              X