Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nykøbing - OB, Optakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvad prøver du på at sige
    Ikke forstået - prøver at sige, at det er godt hvis spillerne bakker op og hvorfor Alm endnu ikke er fortid i OB

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Jeg ville finde det oplagt at lade FH overtage tjansen. Så kan man bruge tid på at finde den helt rette (!!!) afløser - som selvfølgelig også kan vise sig at være FH.
      Enig - det må være fremgangsmåden. Jeg kunne sagtens forestille mig, at AA ryger efter kampen mod FCK, og egentligt uagtet resultatet, og at FH så tager over indtil videre.

      Comment


        Skuffelsen var stor i Ådalen i dag efter nederlaget til Nykøbing. Bjørn Paulsen fortæller, at det var endnu et knæk i holdets selvtillid.

        Bjørn P: Endnu et knæk i selvtilliden - OBstruktion

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          Jeg mener, at man inden ansættelsen af BW havde en svag ledelse. Man er ikke i ledelsen af en topklub i Sverige i så mange år, hvis man ikke har de nødvendige kompetencer. Det tror jeg simpelthen ikke på. Samtidig tror jeg også, at han kun har takket ja, hvis det er ham der langt hen ad vejen bestemmer og ikke Thorborg. Ergo har vi nu en helt anden ledelse end for 10 måneder siden. Så det burde ikke skræmme Thomasberg væk. Men om han har mod på en så enorm opgave ved jeg ikke. Han skal jo bygge et hold op fra bunden. Det må dog også anses for at være et spænden og især udfordrende job. Er det ikke sådan noget dygtige trænere søger
          Jeg har absolut heller ikke afskrevet Bjørn W., jeg synes han er en god mand for OB, det er resten af ledelsen jeg er mere tvivlende overfor. De mangler ihvertfald at bevise for mig at de er kompetente til at drive en professionel fodboldklub på et acceptabelt niveau (top 6 kører ikke for dem).
          Mht Thomasberg så kan jeg kun give dig ret i at det vil være en både spændende ug udfordrende opgave at vende skuden for OB. Vi har under alle omstændigheder behov for en træner der kan organisere og motivere et hold der kommer til at kæmpe med nedrykningsstregen og som i værste fald kan bringe os tilbage til superligaen hvis overlevelsen glipper.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Jeg ville finde det oplagt at lade FH overtage tjansen. Så kan man bruge tid på at finde den helt rette (!!!) afløser - som selvfølgelig også kan vise sig at være FH.
            Jeg er sikker på, at Alm er dead man walking, så den eneste grund til ikke at fyre ham nu må næsten være, at man gerne vil have afløseren klar med det samme, så man ikke skal stå i et vadested i 2-3 uger, hvor spillerne ikke ved præcist hvilken retning de skal i for at redde sig i den her sæson.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Jeg er sikker på, at Alm er dead man walking, så den eneste grund til ikke at fyre ham nu må næsten være, at man gerne vil have afløseren klar med det samme, så man ikke skal stå i et vadested i 2-3 uger, hvor spillerne ikke ved præcist hvilken retning de skal i for at redde sig i den her sæson.
              De må have kandidater klar. Havde vi tabt til Horsens så var han nok blevet fyret.

              Comment


                BW holder fast i Alm

                https://www.bt.dk/fodbold/jammerlige...ortryder-intet

                Comment


                  Spændende samtale med BW i SiÅ/odensestemmer.dk
                  Han snakker jo godt for sig, og siger også klart at ikke noget med Top-6. Synes også mellem linjerne at høre at Alm ikke er fredet.
                  Men hvad jeg især bemærker er, at Bjørn siger at OB havde en spillestil og den blev Alm valgt til at fortsætte. Martin spurgte ikke videre ind til det. Desværre.

                  Ikke noget konkret om at forlænge med Tverskov eller ej.


                  At han måtte købe ikke-skandinaviske spillere skyldes alene økonomi, indrømmer han.
                  Og Omar er en prøvespiller. Skadet så skuffende for så kan Bjørn ikke evaluere ham. Kante på samme måde.
                  Gigo og OB beslutter alene om han fortsætter efter jul, sagde han også.

                  Han ønsker en scout til akademiet (sælgende klub) og en til Superligaen. Og at OB ikke er gode nok til objektiv og subjektiv scouting. Begge skal være til stede. Der skal en mindre revolution til for at kunne hvad andre klubber kan, siger han også.

                  Han slår også fast at jeg var helt galt på den tidligere, nemlig at Janus selv sagde op.

                  Nej, lyt selv.
                  Last edited by Ruben; 08-09-2022, 17:53.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    det vil jeg så ikke lægge så meget i - han kan jo ikke sige andet.

                    Hørte lige SFÅ interview med BW - og her siger han heller ikke andet, men det kan sagtens tolkes som om der er noget i gang - og det skulle da også undre meget hvis ikke han som minimum holder sig orienteret på hvad der er af muligheder.

                    Grundlæggende tror jeg ikke at alt løses med en fyreseddel til Alm, omvendt tror jeg ikke på at Alm nogensinde bliver den rigtige løsning uanset hvor længe man holder fast i ham. Og noget skal der ske på den helt korte bane.

                    Med det lange sigte på har jeg stadig ret stor tiltro til at BW skal få vendt skuden. Men nu og her er det træneren der skal have løftet holdet - og har ingen tro på at Alm magter det.

                    Comment


                      Jeg er spændt på startopstillingen på Lørdag. Af en eller anden grund håber jeg på en 3-4-3, med Tverskov i forsvaret og Gigovic og Manneh på midten.
                      Jeg ved godt det ikke kommer til at ske, men vi har spillerne til det…

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Jeg er sikker på, at Alm er dead man walking, så den eneste grund til ikke at fyre ham nu må næsten være, at man gerne vil have afløseren klar med det samme, så man ikke skal stå i et vadested i 2-3 uger, hvor spillerne ikke ved præcist hvilken retning de skal i for at redde sig i den her sæson.
                        Det tror jeg også. Jeg ville bare ønske, at man rev forbindingen af og gav FH chancen indtil da.

                        Værre kan det næppe blive, og der er brug for et par friske øjne. Der hersker apati lige nu.

                        Den gik ikke med Alm - øv - og nu skal vi videre.


                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                          Jeg er spændt på startopstillingen på Lørdag. Af en eller anden grund håber jeg på en 3-4-3, med Tverskov i forsvaret og Gigovic og Manneh på midten.
                          Jeg ved godt det ikke kommer til at ske, men vi har spillerne til det…
                          Jeg ville helt vildt gerne se denne.

                          Grubbe - BP - Tver - Ivan - Aske

                          Breum - Gigovic - Manneh

                          Jebali - Bashkim

                          Så har man wingbacks til at angribe - Tver til at skubbe frem med bolden og masser af teknik til kombinationer. Bare for at se den

                          Comment


                            Alm kommer til at få meget længere snor end mange herinde vil bryde sig om.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                              Alm kommer til at få meget længere snor end mange herinde vil bryde sig om.
                              Det tror jeg desværre også. Jeg synes jeg hører BW sige til SFÅ i dag, at Alm er ansat til spillestilen i OBs strategiske oplæg. Nu er truppen rettet til efter den store oprydning. Jeg tror at BW ikke mener at Alm har haft det nødvendige materiale til at præstere. Nu skal Alm til at præstere. Jeg tror, at han får en del kampe (min 5-6) til at skabe en udvikling i spil og point, inden der kommer konsekvenser.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Aaaahrghh... "Vi skal arbejde hårdere"... så blev han smittet med Hemmingsen-virus og vi er på røven.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X