Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nykøbing - OB, Optakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Tja, det afhænger lidt af om han havde pungen fra starten, eller om "far" mødte op meden check i slutningen af vinduet.
    Bp og MH er begge forstærkninger, men men men ikke fra den hylde der ændre alverden. Det er lidt tidligt at fælde dom over de tre andre.
    Er det Alms skyld at Frø kegler rundt, at Breum er gået i stå, Charly et gået i stå,

    ​​​​​Jeg ved det ikke, men tror på bw er den bedste vi har haft i 12 år, men som sagt så afhænger det jo af pungen.
    Personligt kan jeg ikke se hvad BW har bidraget med, andet end et image med sit skæg, som afspejler en episode af Vikings og nogen stirrende øjne, hvor man tænker, FUCK håber spillerne er ligeså bange for manden som os andre, og derfor kæmper røven ud af bukserne. Indkøb har ikke været noget at råbe "Giv Agt" over og uanset hvordan man vender og drejer det så handler det om resultater i denne verden!

    Det falder i sidste ende tilbage på ja Aml og dernæst Bjørn.

    Er det Alms skyld at de Frø kegler rundt, at Breum er gået i stå og Charly det samme.. 100% det er Alm´s skyld.. Træneren er da netop limen der skal holde stumperne sammen, og bedst kan det se på "Skod holdet" United som har bevist at man kommer rigtigt langt med den rigtige træner... Samme kan næsten siges om Silkeborg, selvom Kent ikke virkede her.

    Udebliver resultaterne så skal enhver CEO tage ansvaret og enten meget hurtigt finde en måde at vende skuden på ELLER sige op og give op. Her Bjørn CEO og ALM COO og begge havde for længst i en normal virksomhed ha været fjernet!

    Men sådan ser vi alle så forskelligt på det.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg

      Jamen han virker ude af form. Hans tilbageløb er halve. Han tackler ikke igennem. Slipper sin mand. Overraskende langsom og tung. Træffer generelt dårlige beslutninger og har vel stået offside 4 gange
      Franco er tydeligt ude af form, vi så også mod Viborg, at han var træt allerede i slutningen af 1. halvleg. Jeg tror til gengæld, at han kan blive god, hvis han kommer i topform. Spørgsmålet er selvfølgeligt, hvor lang tid det vil tage.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

        Franco er tydeligt ude af form, vi så også mod Viborg, at han var træt allerede i slutningen af 1. halvleg. Jeg tror til gengæld, at han kan blive god, hvis han kommer i topform. Spørgsmålet er selvfølgeligt, hvor lang tid det vil tage.
        Men der er også noget med hans spilforståelese, som virker helt off.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlæg

          Personligt kan jeg ikke se hvad BW har bidraget med, andet end et image med sit skæg, som afspejler en episode af Vikings og nogen stirrende øjne, hvor man tænker, FUCK håber spillerne er ligeså bange for manden som os andre, og derfor kæmper røven ud af bukserne. Indkøb har ikke været noget at råbe "Giv Agt" over og uanset hvordan man vender og drejer det så handler det om resultater i denne verden!

          Det falder i sidste ende tilbage på ja Aml og dernæst Bjørn.

          Er det Alms skyld at de Frø kegler rundt, at Breum er gået i stå og Charly det samme.. 100% det er Alm´s skyld.. Træneren er da netop limen der skal holde stumperne sammen, og bedst kan det se på "Skod holdet" United som har bevist at man kommer rigtigt langt med den rigtige træner... Samme kan næsten siges om Silkeborg, selvom Kent ikke virkede her.

          Udebliver resultaterne så skal enhver CEO tage ansvaret og enten meget hurtigt finde en måde at vende skuden på ELLER sige op og give op. Her Bjørn CEO og ALM COO og begge havde for længst i en normal virksomhed ha været fjernet!

          Men sådan ser vi alle så forskelligt på det.
          Jeg er så glad for at jeg ikke ser det på samme måde som dig.

          BW har hentet spillere der har været bedre end dem der røg ud (KL - BP & HC - MH) og så henter han en der som 20-årig - JA 20-ÅRIG har spillet 50 kampe for Helsingborg og 30 for Rostov og skulle have kæmpet med om Europa pladser i denne sæson.

          At der så er hentet andre ind også som jeg personligt tror bliver rigtigt gode er jo bare godt for mig.

          Hvis han ikke havde meget at gøre med første vindue (læs: januar vinduet) som han jo selv meldte ud, så mener jeg ikke vi skal bedømme ham for det.
          Ydermere har han ryddet op i klubben både med spillere og ledere omkring holdet.

          Jeg har fuld tiltro til BW, så det er nemlig godt at vi ser forskelligt på tingene.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

            Franco er tydeligt ude af form, vi så også mod Viborg, at han var træt allerede i slutningen af 1. halvleg. Jeg tror til gengæld, at han kan blive god, hvis han kommer i topform. Spørgsmålet er selvfølgeligt, hvor lang tid det vil tage.
            Ja og om han har professionalismen til det. Han virker til at have en forkert attitude. Slår ud med armene, får gult for at sparke bolden væk m v.
            jeg ser ham lidt som Bendtner typen.

            kunne godt lide manneh på midten.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg

              Men der er også noget med hans spilforståelese, som virker helt off.
              Ja og relationerne til medspillerne, men han har trænet med dem 4 dage, sådan cirka.
              Vi kan jo lige give ham 3-4 kampe mere for at se hvordan han så ser ud.

              Du kan altså noget når du som ung spiller for Juve og derefter Marseille.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                Jeg har aldrig nogensinde set en straffesparkskonkurrence, hvor der var en dårligere målmand. Han lægger sig ned modsat bolden - som han i øvrigt har gjort på straffesparkene i ligaen også.
                Kommentatorerne sagde, at MH`s seneste straffesparkredning var i 2018, så der er mulighed for forbedring

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                  Kommentatorerne sagde, at MH`s seneste straffesparkredning var i 2018, så der er mulighed for forbedring
                  Ja, tænker ikke LH nåede at give ham den gyldne regel.

                  Men kunne også være det var truppens svar på om der er tillid til AA, for alle sparkene kunne jeg lave bedre.
                  Endda målmands arbejdet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Tror han får FCK kampen.
                    Det er jo en kamp hvor selv Frø gider spille.
                    Tror desværre han får både FCK og Lyngbykampen. Hvis vi taber begge, tror jeg AA ryger, også fordi det passer med en landskampspause.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                      Tror desværre han får både FCK og Lyngbykampen. Hvis vi taber begge, tror jeg AA ryger, også fordi det passer med en landskampspause.
                      Det ville være forfærdeligt at give ham begge kampe. Kan forstå hvis man ikke vil hente en ny træner tre dage før FCK-kampen men at øge Lyngbys chancer mod os markant med at holde fast i Alm er absolut uacceptabelt. Bedst ville være at fyre Alm med det samme og give Hjortebjerg FCK-kampen.
                      Hvis lortet i aften bringer os til en trænerfyring NU så er det til mindst godt for noget og øger overlevelsenschancer i ligaen meget. Hver kamp mere med Alm er tabt tid (og point). Han bringer holder ikke til at fungere, tværtimod og hver uge mere med ham betyder en forfatning af vejen ned og en endnu stærkere forusikring af holdet.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                        Tror desværre han får både FCK og Lyngbykampen. Hvis vi taber begge, tror jeg AA ryger, også fordi det passer med en landskampspause.
                        Håber virkelig ikke der går så lang tid. Der er brug for friske cheftrænerøjne på truppen nu. Og skulle vi alligevel tabe til både FCK og Lyngby så har den nye træner da i det mindste nået at arbejde med truppen det længere. Lige nu er der jo tydeligvis intet at hænge sit håb op på ifht vores spil og udtryk på banen. Vi skal have en ny træner ind som kan flytte holdet spillemæssigt, også hvis vi rykker ned. Det kommer ikke til at ske med Alm, så vi kan lige godt trække stikke nu.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                          Jeg er så glad for at jeg ikke ser det på samme måde som dig.

                          BW har hentet spillere der har været bedre end dem der røg ud (KL - BP & HC - MH) og så henter han en der som 20-årig - JA 20-ÅRIG har spillet 50 kampe for Helsingborg og 30 for Rostov og skulle have kæmpet med om Europa pladser i denne sæson.

                          At der så er hentet andre ind også som jeg personligt tror bliver rigtigt gode er jo bare godt for mig.

                          Hvis han ikke havde meget at gøre med første vindue (læs: januar vinduet) som han jo selv meldte ud, så mener jeg ikke vi skal bedømme ham for det.
                          Ydermere har han ryddet op i klubben både med spillere og ledere omkring holdet.

                          Jeg har fuld tiltro til BW, så det er nemlig godt at vi ser forskelligt på tingene.
                          Jeg syntes det er helt fint at jeg sidder alene med min mening. Dog vil jeg sige at det uanset hvad handler om resultater, det er helt og holdent ligegyldigt hvilke spillere der hentes ind, om det så er en 20 årig der har spillet 50 Kampe for Helsingborg eller om det havde været en Diego Forlan. Derud over handler det om at man som CEO - Toppen af Poppen "Bjørn" sikre at det er de rigtige ledere der sidder lige under (altså Alm og hans team) som kan klare den opgave det er at løfte en virksomhed som det OB nu engang er. Finder man udaf at det er de forkerte, så bør man med det samme stoppe blødningerne, og det har Bjørn til nu ikke magtet.

                          Jeg sidder ikke og falder ned af hesten fordi der er købt et par spillere der på papiret måske/måske ikke, blive til noget... Er det bedre spillerer end dem der er røget ud? Hvor? Jeg har ikke set det endnu og korrekt de har ikke haft tiden endu til at vise hvad de kan, så ja jeg håber da jeg bliver modbevist, MEN vi er unægtelig gået fra bob bob godkendt spil, til ren elendighed (med stort set samme truppe) Jovist har spillerene et ansvar, men ikke i nærheden af det ansvar der ligger ved ledelsen, og her er det så igen mest Alm jeg tænker på, men når han ikke fjernes så falder lorten tilbage top Bjørn.

                          Personligt syntes jeg der mangler spillere med leder-kvaliteter, udover J-T der stort set er den eneste der udtaler sig til TV og tar det ene nederlag efter det andet på sig, så er der ikke meget lederskab i mine øjne, så kan det godt være at de efter 53 år ikke fungere specielt godt mere, men at man får hentet en 20 årig samt et par andre, ændre ikke på at det der mangler er sammenhæng og lederskab i truppen (tænker jeg) Anyways, de sidste mange år har været til at tude over og det er jeg som det ser ud lige nu, ganske sikker på at de næste mange år også bliver med mindre toppen ryger og ejerskabet skifter til andre!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg

                            Men der er også noget med hans spilforståelese, som virker helt off.
                            Enig, men så vidt jeg ved, har Franco ikke spillet seniorfodbold før han kom til OB, så det kræver ganske tydeligt noget tilvænning på flere områder.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                              Enig, men så vidt jeg ved, har Franco ikke spillet seniorfodbold før han kom til OB, så det kræver ganske tydeligt noget tilvænning på flere områder.
                              Det har han, men på relativt lavt niveau, tredjebedste række (som der vist er 3 af) i Italien og fjerdebedste (som der vist nok også er flere af) i Frankrig.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                                Jeg er så glad for at jeg ikke ser det på samme måde som dig.

                                BW har hentet spillere der har været bedre end dem der røg ud (KL - BP & HC - MH) og så henter han en der som 20-årig - JA 20-ÅRIG har spillet 50 kampe for Helsingborg og 30 for Rostov og skulle have kæmpet med om Europa pladser i denne sæson.

                                At der så er hentet andre ind også som jeg personligt tror bliver rigtigt gode er jo bare godt for mig.

                                Hvis han ikke havde meget at gøre med første vindue (læs: januar vinduet) som han jo selv meldte ud, så mener jeg ikke vi skal bedømme ham for det.
                                Ydermere har han ryddet op i klubben både med spillere og ledere omkring holdet.

                                Jeg har fuld tiltro til BW, så det er nemlig godt at vi ser forskelligt på tingene.
                                Jeg er meget enig i din positive vurdering af BW og hans spillerkøb, som jeg tror vil vise sig at være bedre, end dem vi lod gå. Jeg er faktisk så naiv, at jeg
                                tror, han har hentet det bedste, der var muligt, med den økonomi han havde til rådighed.
                                Jeg tror også, han har røv nok i bukserne til at fyre AA, som jo blev ansat i MH perioden.

                                Comment

                                Working...
                                X