Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nykøbing - OB, Optakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    Hahahahahahaha typisk! Tak for din indsats, Alm, du gjorde hvad du kunne - og det var desværre ikke nok. Et nederlag i dag + det forventede nederlag mod FCK burde føre til en afskedigelse.
    Håber ved gud ikke man venter til efter FCK-kampen, med at smide ham tilbage over sundet...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Uddyb?
      Jamen han virker ude af form. Hans tilbageløb er halve. Han tackler ikke igennem. Slipper sin mand. Overraskende langsom og tung. Træffer generelt dårlige beslutninger og har vel stået offside 4 gange

      Comment


        Jørgen spiller en fri, få nu den mand på bænken.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Det er vel ikke dumt?
          Det er det eneste sted de har kunne matche os i kampen og det har ikke virket hidtil i sæsonen med Bjørn. Men måske i dag…

          Comment


            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

            Det er det eneste sted de har kunne matche os i kampen og det har ikke virket hidtil i sæsonen med Bjørn. Men måske i dag…
            De er da fortjent foran.

            Comment


              Aron gider ikke spille pokal

              Comment


                Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg

                Jamen han virker ude af form. Hans tilbageløb er halve. Han tackler ikke igennem. Slipper sin mand. Overraskende langsom og tung. Træffer generelt dårlige beslutninger og har vel stået offside 4 gange
                Jeg er mindre imponeret over BW end de fleste herinde. Lod mig nok rive lidt vel med på transfervinduets sidste dag.

                Alm gør det - desværre, jeg kan lide ham - ikke godt nok.

                Men det gør BW sgu heller ikke. Der er meget lidt sammenhæng i det, han har hentet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                  Håber ved gud ikke man venter til efter FCK-kampen, med at smide ham tilbage over sundet...
                  Jeg tør ikke håbe på en fyring i morgen tidlig. Vi taber sikkert mod FCK uanset hvad (selv når vi spiller godt mod dem, plejer dommerne at forære dem et straffespark eller overse en offsidescoring...), så hvorfor udsætte en ny træner for et nederlag i sin debut og lidt øv-stemning?

                  Comment


                    Puuuuuha....
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Jeg er mindre imponeret over BW end de fleste herinde. Lod mig nok rive lidt vel med på transfervinduets sidste dag.

                      Alm gør det - desværre, jeg kan lide ham - ikke godt nok.

                      Men det gør BW sgu heller ikke. Der er meget lidt sammenhæng i det, han har hentet.
                      De skal da have flere kampe før, at de kan bedømmes.

                      Comment


                        Tja, for at kunne følge 365 satte jeg 50 kr på uafgjort - det gav 250 kr. Øv.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                          Det er det eneste sted de har kunne matche os i kampen og det har ikke virket hidtil i sæsonen med Bjørn. Men måske i dag…
                          Det var vist klogt

                          Comment


                            Bet 365 skriver der nu står 1-1 ???

                            Comment


                              Okusun! På låget.

                              Comment


                                Nå så udlignede Okosun, tak for det (tror jeg??)

                                Comment

                                Working...
                                X