Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nykøbing - OB, Optakt
Collapse
X
-
Fræk indøvet detalje, hvor Okosun header den i nakken på Joel King, så den går videre i mål. Mirakel at vi ikke kom bagud lige før hvor Nykøbing ramte stolpen.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægPuuuuuha....
Men lige meget hvad, så skal posen rystes trænermæssigt. Vi ligner simpelthen ikke et HOLD.
- Likes 2
Comment
-
God humor :-)Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Fræk indøvet detalje, hvor Okosun header den i nakken på Joel King, så den går videre i mål. Mirakel at vi ikke kom bagud lige før hvor Nykøbing ramte stolpen.
Men lige meget hvad, så skal posen rystes trænermæssigt. Vi ligner simpelthen ikke et HOLD.
- Likes 1
Comment
-
Orker simpelthen ikke at høre på en skingre kælling!Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlægDet ændrer ikke på at Alm giver mig Wieghorst vibes. Han er ikke den rette. Kom med Bo.
- Likes 3
Comment
-
Så du vil hente en mand, hvor Isaksen lige har udtalt, at der nu endelig et en plan med det der foregår. Så kan vi jo ligeså godt beholde alm. så er vi også fri for at se Bo skabe sig :pOprindeligt indsendt af Carlok Se indlægDet ændrer ikke på at Alm giver mig Wieghorst vibes. Han er ikke den rette. Kom med Bo.
- Likes 1
Comment
-
Så hellere Hjortebjerg som cheftræner og så kan vi for min skyld godt hente Kim Engstrøm eller Claus Jensen som assistent. Håber dog stadig vi får Bo Henriksen.Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægEr Claus Jensen en mulighed som træner?
Foretrækker dog en udlænding, men det er Claus vel næsten :-)
Comment
Comment