Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nykøbing - OB, Optakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Mon ikke Luca sender os ud...
    Han er formentlig indskifter og du har nok set ham et par gange ... jeg godt kan forstå at I har lejet ham ud (jeg har set ham mange gange for u-holdene).
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Med Jørgen på holdet, ja, så er vi nok det næstdårligste hold.. med Ivansevic tilbage, så burde vi være bedre end både Lyngby og Horsens
      Men vi har Alm....
      Har tabt hver tiltro til ham og er mere og mere overbevist at at holde fast i ham betyder nedrykning. De enkelte spilleres kvalitet er sikker superligaværdig. Men Alms "system" og den mangelnde struktur gør de alt for meget til hovedløse høns uden plan og relationer på banen.
      Det var sådan en fed oplevelse med vores pokalfinale sidste sæson og tanken på en gentagelse er bare fantastisk. Men hvis en pokalexit ville betyde en trænerskifte u så ville ikke græde fordi det ville øge vores chancer at overleve i Superligaen markant. Det føles helt, helt mærkeligt og irriterende at få sådan en holdning til vores pokalkamp i morgen men frygter bare at BW holder fast alt for langt i Alm og at der opstår et hul til overlevelsespladser en anden træner måske ikke kan lukke mere.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Nykøbing er vel lige så skidt kørende pt som os. Tror det bliver en grim kamp, håber på en sejr, men med det niveau vi har pt kan alt ske.

        Comment


          #19
          Fyens gætter på at der skiftes markant ud ift. kampen i søndags. Kun MH, BP og JS vurderes at då genvalg.

          Hansen
          Grubbe, Bjørn, Jørgen, King
          Aron, Manneh
          Charly, mucolli, Breum
          Fenger

          Ivan træner med, men lyder ikke som en der skal starte.
          Nico er småskadet
          jebali og frø spares helt sikkert i start-11’eren, da de lige er kommet tilbage fra skade.

          Fyens bemærker desuden Tongya virker langt fra topformen. Selvom han nu gjorde det udmærket forleden, virker det mærkeligt sådan en skal direkte ind, når der trods alt er alternativer nok.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Fyens gætter på at der skiftes markant ud ift. kampen i søndags. Kun MH, BP og JS vurderes at då genvalg.

            Hansen
            Grubbe, Bjørn, Jørgen, King
            Aron, Manneh
            Charly, mucolli, Breum
            Fenger

            Ivan træner med, men lyder ikke som en der skal starte.
            Nico er småskadet
            jebali og frø spares helt sikkert i start-11’eren, da de lige er kommet tilbage fra skade.

            Fyens bemærker desuden Tongya virker langt fra topformen. Selvom han nu gjorde det udmærket forleden, virker det mærkeligt sådan en skal direkte ind, når der trods alt er alternativer nok.
            Egentlig OK opstilling i mine øjne. Bliver fint at få set Manneh og også endelig at lade Charly og Breum spille samtidig. Havde gerne set Minteh også, men mon ikke han kommer ind undervejs?

            Edit: til gengæld så jeg gerne, man gav Slotsager kampen fra start i stedet for Jørgen.
            Last edited by Orskov; 07-09-2022, 07:11.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Egentlig OK opstilling i mine øjne. Bliver fint at få set Manneh og også endelig at lade Charly og Breum spille samtidig. Havde gerne set Minteh også, men mon ikke han kommer ind undervejs?

              Edit: til gengæld så jeg gerne, man gav Slotsager kampen fra start i stedet for Jørgen.
              Jeg synes også den er fin. Jeg vil dog gerne have Ivan ind hurtigst muligt, men jeg ved dog ikke hvordan banen er dernede. Er den jammerlig forstår jeg godt hvis ikke man tager risici med Ivans skrøbelige stænger.

              ellers glæder jeg mig til at se Minteh og håber Breum får scoret en kasse, så hans selvtillid vokser. Jeg frygter mere og mere vi får en Eske ud af ham.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Jeg synes også den er fin. Jeg vil dog gerne have Ivan ind hurtigst muligt, men jeg ved dog ikke hvordan banen er dernede. Er den jammerlig forstår jeg godt hvis ikke man tager risici med Ivans skrøbelige stænger.

                ellers glæder jeg mig til at se Minteh og håber Breum får scoret en kasse, så hans selvtillid vokser. Jeg frygter mere og mere vi får en Eske ud af ham.
                Mener de har en ganske fin bane, da jeg så dem sende FCK ud sidste år

                Kan være folk, der tager derned bl.a. møder Claus Meyer og Mick Øgendahl

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Fyens gætter på at der skiftes markant ud ift. kampen i søndags. Kun MH, BP og JS vurderes at då genvalg.

                  Hansen
                  Grubbe, Bjørn, Jørgen, King
                  Aron, Manneh
                  Charly, mucolli, Breum
                  Fenger

                  Ivan træner med, men lyder ikke som en der skal starte.
                  Nico er småskadet
                  jebali og frø spares helt sikkert i start-11’eren, da de lige er kommet tilbage fra skade.

                  Fyens bemærker desuden Tongya virker langt fra topformen. Selvom han nu gjorde det udmærket forleden, virker det mærkeligt sådan en skal direkte ind, når der trods alt er alternativer nok.
                  Bliver spændende at se hvordan Jørgen sætter Nykøbing i gang.. Ej skal nok stoppe min Jørgen hetz nu

                  Comment


                    #24
                    Kan følges i fan-app'en

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Kan følges i fan-app'en
                      Med stream?
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        Hverken Minteh eller Slotsager i truppen, der umiddelbart ligner den stærkest mulige.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Med stream?
                          Godt spørgsmål, det skriver de ikke noget om
                          Last edited by Online; 07-09-2022, 10:28.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                            Hverken Minteh eller Slotsager i truppen, der umiddelbart ligner den stærkest mulige.
                            Jeg kan egentlig godt forstå Alm hvis han stiller stærkest. Relationerne har virkelig brug for at blive styrket.. Så håber jeg så også bare at det er der hans fokus ligger

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              Jeg kan egentlig godt forstå Alm hvis han stiller stærkest. Relationerne har virkelig brug for at blive styrket.. Så håber jeg så også bare at det er der hans fokus ligger
                              At jeg så ikke håber han gør det, af ren underholdningsmæssig grund, er så en anden ting

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Jeg kan egentlig godt forstå Alm hvis han stiller stærkest. Relationerne har virkelig brug for at blive styrket.. Så håber jeg så også bare at det er der hans fokus ligger
                                Guderne må vide hvor Alms fokus ligger. I Sverige et sted, måske.

                                Der er rygtet om manglende træning af de offensive, fordi de er så dygtige,

                                Og samtidig sejler målene ind i defensiven.

                                De unge bliver ofte syltet.

                                Yderst tvivlsomme handlinger fra bænken i løbet af kampene.

                                Jeg magter næsten ikke endnu en ny mand på posten, men tror vi bliver nødt til det

                                Comment

                                Working...
                                X