Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nykøbing - OB, Optakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nykøbing - OB, Optakt

    Allerede i morgen, onsdag har vi kamp igen. Nykøbing FC i pokalen.

    Det skal naturligvis blive til 3 sikre point, og efter min mening i overlegen stil.

    Lad os få nogle af dem der ikke spiller så meget ind og få lidt kamptræning.

    Jeg håber på,

    MH
    Grubbe Bjørn Ivan Aske

    Manneh Gigovic

    Tongya jebali Breum

    Kadrii

    Bernat havde været oplagt, men er vidst skadet.
    Nico har på ingen måde været blændende hidtil i sæsonen, så lad Grubbe få lidt kamptræning.

    Ivancevic er forhåbentlig klar, og kan få lidt kamptræning. Aske skal bare spille så meget som muligt.

    Tverskov kan få en pause, så vi kan se Manneh an.

    Breum skal spille. Hvis ikke her, hvornår så. Jeg er meget lidt imponeret over Alm's 'behandling' af Breum. Hvis han bliver vores næste eskesen, fordi Alm ikke vil lade ham udvikle sig i kamp, så vil det være så top frustrerende.

    Lad tongya få mere kamptræning.

    Kadrii skal have lov til at fortsætte, og måske få banket nogle kasser ind.

    På sofaen i Odense, Jørgen.

    Og lad os så se rettidige udskiftninger denne gang.

    NB. Jeg har ingen forventninger om ovenstående, kun håb.


    #2
    Ville gerne have Max på toppen. Ellers er enig.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Man skal have respekt for pokalkampe så selvfølgelig skal man ikke bare spille lutter reserver, men jeg så nu gerne Magnus på mål, max på toppen og så synes jeg personligt at Jebali skal have en pause så lad Agon få en start. Afhængig af kampforløbet håber jeg desuden på minutter til de unge, så kan vi “lukke” kampen tidligt skal Minteh, Slotsager og Ejdum endelig bare få nogle minutter.

      Comment


        #4
        Jeg er der, hvor jeg næsten er ligeglad med hvem vi stiller med. Vi skal vinde den kamp overbevisende - punktum.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
          Man skal have respekt for pokalkampe så selvfølgelig skal man ikke bare spille lutter reserver, men jeg så nu gerne Magnus på mål, max på toppen og så synes jeg personligt at Jebali skal have en pause så lad Agon få en start. Afhængig af kampforløbet håber jeg desuden på minutter til de unge, så kan vi “lukke” kampen tidligt skal Minteh, Slotsager og Ejdum endelig bare få nogle minutter.
          Jeg synes også det handler lidt om et forsvar der skal have maksimal tid sammen (altså med ivancevic).
          Derfor ser jeg gerne Martin i buret.

          Agon er vidst mest kant, men så skal tongya spille 10'er og agon på kant. Kunne også være en mulighed, hvis jebali trænger til pause.

          Ejdum og Slotsager tror jeg ikke vi ser denne sæson.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Jeg synes også det handler lidt om et forsvar der skal have maksimal tid sammen (altså med ivancevic).
            Derfor ser jeg gerne Martin i buret.

            Agon er vidst mest kant, men så skal tongya spille 10'er og agon på kant. Kunne også være en mulighed, hvis jebali trænger til pause.

            Ejdum og Slotsager tror jeg ikke vi ser denne sæson.
            Jebali er i dårlig form, lidt som BK var. Jeg tror der går nogle kampe før han for alvor folder sig ud, så måske skal han have en halvleg.
            breum har også virket flad fysisk, men håber han kommer igang. Måske skal BP have et hvil, men ellers godt st spille BP og Ivan sammen.

            Comment


              #7
              Jeg er, for at være ærlig, fuldstændigt ligeglad med pokalen i år. Desværre.

              For mig handler det bare om ikke at rykke ned. Den bliver svært i år. Ser os som det klart dårligste hold efter Lyngby her og nu.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Jeg er, for at være ærlig, fuldstændigt ligeglad med pokalen i år. Desværre.

                For mig handler det bare om ikke at rykke ned. Den bliver svært i år. Ser os som det klart dårligste hold efter Lyngby her og nu.
                Med Jørgen på holdet, ja, så er vi nok det næstdårligste hold.. med Ivansevic tilbage, så burde vi være bedre end både Lyngby og Horsens

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Med Jørgen på holdet, ja, så er vi nok det næstdårligste hold.. med Ivansevic tilbage, så burde vi være bedre end både Lyngby og Horsens
                  Lad os se. Jeg ser ikke så meget på enkeltspillere. Vi er elendige som hold. Jeg kan slet ikke se, hvad der kendetegner vores spil - fraset alle dårligdommene. Horsens har et koncept, og spiller i øvrigt godt.

                  Comment


                    #10
                    Mon ikke Luca sender os ud...

                    Comment


                      #11
                      Er der ingen som arrangerer tur derover?
                      siden 1887

                      Comment


                        #12
                        Vi har snakket med Max Fenger om kampen i morgen. Han påtager sig favoritværdigheden, og blæser til angreb.

                        Fenger påtager sig favoritværdigheden, og blæser til angreb mod Nykøbing - OBstruktion

                        Comment


                          #13
                          Kan se at den vises på kanalen See. Det er noget af en “bummer”. Hvem kan se den? Kun Yousee tv-kunder?

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Kan se at den vises på kanalen See. Det er noget af en “bummer”. Hvem kan se den? Kun Yousee tv-kunder?
                            Waoo kunder kan også

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              Med Jørgen på holdet, ja, så er vi nok det næstdårligste hold.. med Ivansevic tilbage, så burde vi være bedre end både Lyngby og Horsens
                              De fleste herinde, ja måske de fleste der har OB i tankerne synes nok Jørgen er yderst over overvurderet, og ønsker ham væk fra holdet. (Undtagen Alm selvfølgelig!!)

                              Men at han alene skulle være årsag til vores elendighed, og at alt bliver bedre når ivancevic er tilbage, det er for tyndt.
                              Inden Viborg havde Jørgen faktisk spillet nogenlunde.

                              Holdet hænger slet ikke sammen, og det lader til at alle 11 spillere ikke aner hvad de skal med bolden.

                              DET er vores problem. Imo

                              Comment

                              Working...
                              X