Oprindeligt indsendt af Leander
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nykøbing - OB, Optakt
Collapse
X
-
Jeg taler om den samlede sum af alt, BW var hentet. Det har ikke været prangende.Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
De skal da have flere kampe før, at de kan bedømmes.
Leave a comment:
-
Vær du glad for det. Vi spillede som under Kent. Kønsløs boldmassage, Nykøbing var klart farligst selvom vi havde bolden i 70%Oprindeligt indsendt af fcalamorgenkvalme Se indlægHvad sker der?? Os der ikke vil betale for det viaplay lort kan jo kun følge med her -ikke engang radio..
Leave a comment:
-
Alm bør ryge nu. Men tvivler meget på at det sker nu,desværre.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvad er det der sker med OB?! Det er det ringeste OB-hold jeg har set de sidste 10 år. Holdet under Ove P. var værre, men det hang dog i det mindste sammen. Det hér, det går altså ikke mere. Jeg rystet over, at man har ladet stå til i så mange år, at man er havnet hér. Superligaens dårligste hold
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvis Alm stadig er træner efter kampen mod FCK, så vil min tillid til BW dale drastisk
- Likes 1
Leave a comment:
-
Fuck -er det slut?Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
Frø, Gigo og Jebali brænder. Fyr Alm
Leave a comment:
-
Det har jeg sagt igennem et år.... men der er så mange som forsvarer vores STORE "talent"... hvilket han vel ikke kan betegnes som mere ? !Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Han er dybt overvurderet. Der er langt mellem snapsene og han har ikke mentaliteten til topfodbold. Desværre.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Vi er åbenbart endnu mere ringe på straffe, end på øvrige dødbolde.
Martin Hansen end ikke i nærheden af at redde et eneste spark.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: