Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Viborg 4.9.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg har også længe bakket op om Alm. Men jeg kan bare intet fremgang spore i vores spil i den tid han har været her. Tværtimod synes jeg nærmest vi er blevet dårligere og dårligere. Desuden er jeg begyndt at hade hans spillestil (hvis man kan kalde det det) mere og mere.. der er ingen mønstre overhovedet. Virker bare som om de offensive spillere har fri leg også håber man på det bedste. Desuden bliver der forsøgt tusindvis af lange bolde frem på forreste mand, og det bliver nul mening når man spiller med Bashkim på toppen. Jeg tror det er fordi han ikke vil have bolden.. men det lyder totalt idiotisk rent taktisk i mine øre..
    ​​​​​​Vi skal simpelthen have en anden træner ind hvis vi skal rykke os..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
      Tror desværre man godt kan skyde en hvid pil efter Alm's afsked. Hvorfor nu? Vi har et horribelt pointafsnit over hele hans karriere med os. Han røg ikke på den horribel start på sæsonen. Jeg tror desværre at vi virkelig skal ramme rock-bottom før noget sker.

      Jeg håber, at jeg tager fejl.
      Nej det bliver ikke nu. Han får lov til at bevise at han med de nye folk kan hæve niveauet. Det ville være urimeligt at bede om at det skulle fungere, når de kun har trænet med i tre dages tid. Men røven må i den grad være i klaskehøjde nu. Der er hentet tre spillere til som man må formode har niveau til at hæve barren og truppen er mere eller mindre skadesfri. Kommer det ikke til at blive bedre meget snart, så må man tage konsekvensen. Jeg er helt sikker på han har været millimeter fra en fyring her før vores to sejre, så der skal ikke mange præstationer som igår til at give ham sparket

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
        Tror desværre man godt kan skyde en hvid pil efter Alm's afsked. Hvorfor nu? Vi har et horribelt pointafsnit over hele hans karriere med os. Han røg ikke på den horribel start på sæsonen. Jeg tror desværre at vi virkelig skal ramme rock-bottom før noget sker.

        Jeg håber, at jeg tager fejl.
        Jeg tror du har ret. Han ryger ikke lige nu.

        Han har lige fået tilgang til sin trup, som jeg regner med han får "lov" til at arbejde med.
        Desuden koster det sikkert boxen at smide ham ud.

        Hvis den nuværende form fortsætter, tror jeg han får til start november, før man er nødt til at gøre noget.

        Vi er pt. kæmpe favoritter til at rykke ned. Mindset skal ikke være andre steder.

        Det er frustrerende at skulle fortsætte med at lede efter lykken, ved at fyre træneren, men det er sådan det må være.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          "Vi havde minimum ét point i 82 minutter, de havde tre point i ti minutter, siger Alm." Findes der måske en venlig sjæl som forklarer Alm at en fodboldkamp spilles 90+ minutter?

          "Andreas Alm vil dog ikke kommentere, om tilgangene af nye spillere har øget fynboernes chancer for at nå klubbens målsætning om top-6." En journalist som stadig vil snakke om OB og Top6 skulle måske efterspørge hvad han gør der. De nye øger chancerne for overlevelse men at tale on Top6 er ja helt væk.
          Efter at have været på stadion og set os tabe til både AGF og Viborg og måden det sker på er jeg ikke i tvivl om at vi rykker ned med et brag sammen med Lyngby. For mig er spørgsmålet lige nu, hvilken træner der kan føre os tilbage til superligaen når nedrykningen er en realitet og Alm er ikke engang på en top 20 over realistiske træneremner, hvad det angår. At sende Alm væk løser ikke alle vores problemer som klub, men udover det økonomiske ved en trænerfyring så kan jeg simpelthen ikke se vi har noget som helst at tabe. Alm rykker os ihvertfald kun én vej og det er ned.

          Comment


            En ting, der ville blive bedre uden Alm, er, at han ikke har føling med, hvornår han skal skifte folk ud. Tongya var flad allerede sidst i første halvleg og i næsten alle kampe har vi set nogle spillere gå døde lang tid før slutfløjt, hvor Alm venter i evigheder på at skifte ud. I øvrigt, hvis man ikke kan få spillet til at flyde, kan man som absolut minimum sørge for at være i fysisk topform, det har Alm heller ikke sørget for, vi er.

            Og hvad er meningen med vores spil ved målspark. Vi lægger unødigt pres på os selv, og det ender altid med en lang bold, det må Alm da have vidst ikke var smart med de store drenge, viborg har i truppen. Det så ud som om, at viborg kunne blokere for at vi kunne spille den til Gigovic, hvorefter det var overladt til BP at finde på noget, hvilket så var en lang bold.

            Det virker mest af alt til, at vi håber på tilfældigheder og enkeltmandspræstationer i angrebet. Måske er det derfor, at en spiller som Frøkær er på banen, at Alm håber på, han finder på noget genialt. I går var bare endnu én af de kampe, hvor Frøkær er mere til skade end gavn. Usynlig, lad.. kun et par glimt af noget godt. Alm må se at få en bedre fornemmelse for, hvornår Frøkær har en god dag eller en dårlig dag og med det samme skift ham ud, hvis det er en øv-dag. Frøkær sender også et helt forkert signal til resten af truppen, at man ikke behøver arbejde til blodet springer og være 100% oppe på dupperne.

            Nu har Alm haft rigeligt tid til at implementere sit system, det er ikke lykkedes, vi må prøve noget andet. Jeg fatter ikke en lyd, hvis han stadig er her, hvis vi skulle tabe til lyngby.
            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

            Comment


              Hvornår er der landskamppause?
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Hvornår er der landskamppause?
                Første kamp er 22. september så mon ikke det er fra weekenden før. Personligt tror jeg Alm får indtil VM/vinterpausen før der træffes en beslutning. Men en eller anden form for fremgang skal der kunne ses. Mon ikke det går bedre nu hvor der kan trænes 11 mod 11 med gode nok spillere.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                  Tror desværre man godt kan skyde en hvid pil efter Alm's afsked. Hvorfor nu? Vi har et horribelt pointafsnit over hele hans karriere med os. Han røg ikke på den horribel start på sæsonen. Jeg tror desværre at vi virkelig skal ramme rock-bottom før noget sker.

                  Jeg håber, at jeg tager fejl.
                  Tror du har ret, en fyring vil kræve at ledelsen indser de har fejlet.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                    Første kamp er 22. september så mon ikke det er fra weekenden før. Personligt tror jeg Alm får indtil VM/vinterpausen før der træffes en beslutning. Men en eller anden form for fremgang skal der kunne ses. Mon ikke det går bedre nu hvor der kan trænes 11 mod 11 med gode nok spillere.
                    Første break kunne være efter kampene mod FCK og Lyngby (hvor der så kommer pause i 14 dage). Ender disse to kampe med eksempelvis et point, kan jeg ikke se, at AA skulle kunne fortsætte, end ikke til vinterpausen. Men ledelsen tror måske stadig på ham?

                    Comment


                      https://bold.dk/fodbold/klubber/burt...rlader-burton/
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment

                      Working...
                      X