Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Viborg 4.9.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Jeg skriver ikke for at få "irriterede reaktioner".
    I var pisse heldige med at komme foran, det er ret faktuelt ... derfor skrev jeg.
    Det er et fanforum, men lidt modspil er vel tilladt :D?
    Nej :-)

    Comment


      OB kommer aldrig i top6 med Alm.....

      Comment


        Det er mig en gåde, at folk overhovedet tænker på top-6.

        Top-fucking-6. Verdens mest elendige målsætning.

        For nu handler det om én ting: Ikke at rykke ned. Og det tror jeg sgu bliver svært i denne sæson.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Det er mig en gåde, at folk overhovedet tænker på top-6.

          Top-fucking-6. Verdens mest elendige målsætning.

          For nu handler det om én ting: Ikke at rykke ned. Og det tror jeg sgu bliver svært i denne sæson.
          BW sagde op til kampen at målsætningen er top 6, det er så det de bliver vurderet ud fra. Man skal huske at vi fans holder dem op på deres egne målsætninger, og vurdering af truppens styrke.
          Last edited by Magge; 04-09-2022, 17:49.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

            Nej :-)
            Det forstår jeg godt haha, altså min reaktion var jo også en engageret af slagsen ... bare ikke som fan :D.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              https://fyens.dk/artikel/ob-s-m%C3%A...%C3%B8jtet?rss "12.437 tilskuere forlod stadion med en oplevelse, som de har haft så mange gange de seneste ti-elleve år - forventningens glæde, som brutalt bliver frataget de fremmødte."
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                Fortjent nederlag. Det er utroligt, hvor ofte vi ikke vinder anden boldene, især når vi er under pres. Hvilket gør at vores modstander igen og igen kan komme til chancer. Vi får desuden alt for lidt ud af vores offensive kræfter. Alm virker forvirret, når vi er under pres og foretager nogle underlige valg, når det er tilfældet. Han er altså ikke god nok som træner.
                Enig. Balancen på holdet er der ikke og Alm famler lige så meget taktisk, som han har gjort fra dag ét i OB.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg

                  Hvis du blokere en bruger ser du kun indlaeg fra den person, hvis andre citere ham.

                  1. Klik paa dit brugernavn i toppen af siden ude til hoejre.
                  2. Klik paa "user settings" og derefter klik paa den tab der hedder "account" eller klik her for direkte link https://forum.ob.dk/settings/account
                  3. Scroll ned i bunden af siden og indsaet navnet på den bruger du gerne vil ignorer, for eksempel kan man skrive "entusiastens" i feltet og du vill ikke laengere se indhold fra denne bruger naar du er logget ind.
                  Done

                  Tak.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Done

                    Tak.
                    Ja, i dag blev også grænsen for mig. Der er ingen grund til at lade sig irritere, når man så nemt kan slippe for forummets største irritationsmoment.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Det forstår jeg godt haha, altså min reaktion var jo også en engageret af slagsen ... bare ikke som fan :D.
                      Nej, som troll.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-er-haardt-os

                        Han skal væk! Alt for taktisk låst i sin tilgang og et elendigt point snit over hele perioden..
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-er-haardt-os

                          Han skal væk! Alt for taktisk låst i sin tilgang og et elendigt point snit over hele perioden..
                          Enig. Efter fem minutter af anden halvleg var jeg sikker på at vi højst kunne køre en uafgjort hjem. Samme mangel på organisation som i det meste af første halvleg.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-er-haardt-os

                            Han skal væk! Alt for taktisk låst i sin tilgang og et elendigt point snit over hele perioden..
                            "Vi havde minimum ét point i 82 minutter, de havde tre point i ti minutter, siger Alm." Findes der måske en venlig sjæl som forklarer Alm at en fodboldkamp spilles 90+ minutter?

                            "Andreas Alm vil dog ikke kommentere, om tilgangene af nye spillere har øget fynboernes chancer for at nå klubbens målsætning om top-6." En journalist som stadig vil snakke om OB og Top6 skulle måske efterspørge hvad han gør der. De nye øger chancerne for overlevelse men at tale on Top6 er ja helt væk.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Vi skal have afsluttet Alm. Han får det ikke vendt.

                              Comment


                                Tror desværre man godt kan skyde en hvid pil efter Alm's afsked. Hvorfor nu? Vi har et horribelt pointafsnit over hele hans karriere med os. Han røg ikke på den horribel start på sæsonen. Jeg tror desværre at vi virkelig skal ramme rock-bottom før noget sker.

                                Jeg håber, at jeg tager fejl.
                                Fas est et ab hoste doceri.

                                Comment

                                Working...
                                X