Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Viborg 4.9.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Vi starter som i første halvleg.....
    Kom nu!!!!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #62
      Gigovic sparker fra 16 m men bliver blokeret
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #63
        Aron ind, Tongya ud
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #64
          Så passivet …
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #65
            Pis. Så skete det da vi kun ville forvalte en 1:0 føring hele tid....
            Kom nu!!!
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #66
              For helvede…1-1

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Og vi skal bare stoppe at reagere på ham. Så bliver der kedeligt for ham og han forsvinder.
                Jeg skriver ikke for at få "irriterede reaktioner".
                I var pisse heldige med at komme foran, det er ret faktuelt ... derfor skrev jeg.
                Det er et fanforum, men lidt modspil er vel tilladt :D?
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #68
                  Øh skulle said ikke have fået sit andet gule og dermed rødt?? Den var da klokkeklar?

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Toke HC Se indlæg

                    Manden har tilsyneladende så sørgeligt et liv, at han stopper nok ikke alligevel...han elsker bare at høre sig selv og føler sig jo lidt smartere og klogere end flertallet. Han har dog en meget lille diller, en såkaldt micropenis, han hedder Mads, er skabs OBer og han føler at den lille ting i bukserne vokser en smule, når han kommer med sine uintelligente og dumsmarte bemærkninger på hans yndlings forum....hans egen lille potensforlænger :)
                    Jeg skrev fordi I var heldige med at komme foran og har fået en del heldige point, længere er den ikke ... er det så uacceptabelt/tungt at kapere?
                    Jeg skriver ikke for at genere nogen og har intet imod fans af klubben og nej jeg er ikke fan af OB (det er utroligt så mange sjove beskyldninger der kommer, når det bliver følelsesladet).
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #70
                      kom nu Alm - nu har du faktisk noget at skifte ind af...tag nu noget initiativ

                      Comment


                        #71
                        Få Manneh og/eller Mucolli ind nu her

                        Comment


                          #72
                          Hvad fik Frø gult for? Fik det ikke lige set?
                          På med arbejdshandskerne, ellers kan det meget vel ende i frustration, synes det tipper den forkerte vej lige pt

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            Jeg skrev fordi I var heldige med at komme foran og har fået en del heldige point, længere er den ikke ... er det så uacceptabelt/tungt at kapere?
                            Jeg skriver ikke for at genere nogen og har intet imod fans af klubben og nej jeg er ikke fan af OB (det er utroligt så mange sjove beskyldninger der kommer, når det bliver følelsesladet).
                            Du skriver sjældent omkring de hold vi møder og deres held. Såsom Saids manglende røde kort. Altid OB i en negativ vinkel. Men der er altid internettrolls der kun bidrager med splid og drama. Start med at skriv objektivt så ændrer jeg måske min holdning.

                            Comment


                              #74
                              Pis
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #75
                                Fuck

                                Comment

                                Working...
                                X