Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Hvis ret skal være ret kalder jeg den allerede i går eftermiddags
    Men er 100% sikker i går aftes

    Nej ikke endnu. Vi må se. Har desværre ikke en hotline jeg bare lige kan ringe til
    Helt fair ;-) Du skriver bare hvis du hører noget.
    Tænker stadig vi mangler en til midterforsvaret og offensiv midt/angreb.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Helt fair ;-) Du skriver bare hvis du hører noget.
      Tænker stadig vi mangler en til midterforsvaret og offensiv midt/angreb.
      Ja hvis ikke der kommer både en offensiv midt og en angriber + midterforsvarer.

      Det håber jeg lidt på.

      Comment


        Er der slet ikke nogle som lige kan forkæle os endnu mere fra deres vandrøre?
        Det kunne da lige være lidt federe at gå på weekend med noget guf:-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
          Er der slet ikke nogle som lige kan forkæle os endnu mere fra deres vandrøre?
          Det kunne da lige være lidt federe at gå på weekend med noget guf:-)
          Hmmm.... tror du skal smutte over i "Pillefyr-tråden" og få stillet dine lyster der

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Hmmm.... tror du skal smutte over i "Pillefyr-tråden" og få stillet dine lyster der
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Hmmm.... tror du skal smutte over i "Pillefyr-tråden" og få stillet dine lyster der
              Hvor finder jeg den? ( Spørger for en ven )

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Ja hvis ikke der kommer både en offensiv midt og en angriber + midterforsvarer.

                Det håber jeg lidt på.
                Det håber jeg også. Skelvik som backup til midterforsvaret bliver jeg aldrig tryg ved. Slotsager er nok stadig lidt for tidligt. Med Jebalis afgang skriger vores hold på en playmaker/offensiv midt. Og hverken Kadrii, eller Sabbi helt i front bliver andet en nødløsning eller mangel på bedre. De er begge bedre på andre positioner og Max Fenger er jo stadig skadet. Så forstærkninger til alle 3 positioner er ikke et urimeligt krav.

                Comment


                  Vi skulle ifølge Tipsbladet kigge på Frederik Carlsen fra Hvidovre, vi er dog ikke de eneste superliga klubber, der er mang som buddet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                    Vi skulle ifølge Tipsbladet kigge på Frederik Carlsen fra Hvidovre, vi er dog ikke de eneste superliga klubber, der er mang som buddet.
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-dansk-profil

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                      Vi skulle ifølge Tipsbladet kigge på Frederik Carlsen fra Hvidovre, vi er dog ikke de eneste superliga klubber, der er mang som buddet.
                      Han er altså spændende nok. Stor og stærk og god til at komme med i feltet. Han har været dominerende i 1. Division i et par år nu og er stadig kun 21 år. Og så gør det heller ikke noget, at vi også viser at vi stadig har øje for det danske marked

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

                        Han er altså spændende nok. Stor og stærk og god til at komme med i feltet. Han har været dominerende i 1. Division i et par år nu og er stadig kun 21 år. Og så gør det heller ikke noget, at vi også viser at vi stadig har øje for det danske marked
                        Enig.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Det håber jeg også. Skelvik som backup til midterforsvaret bliver jeg aldrig tryg ved. Slotsager er nok stadig lidt for tidligt. Med Jebalis afgang skriger vores hold på en playmaker/offensiv midt. Og hverken Kadrii, eller Sabbi helt i front bliver andet en nødløsning eller mangel på bedre. De er begge bedre på andre positioner og Max Fenger er jo stadig skadet. Så forstærkninger til alle 3 positioner er ikke et urimeligt krav.
                          Jeg er absolut ikke enig med dig i at Sabbi er bedre på andre pladser for os, især ikke på den måde vi spiller på.

                          Vi har fået absolut mest ud af ham på toppen, selv om det er i få kampe.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            Jeg er absolut ikke enig med dig i at Sabbi er bedre på andre pladser for os, især ikke på den måde vi spiller på.

                            Vi har fået absolut mest ud af ham på toppen, selv om det er i få kampe.
                            Sabbi er jo indbegrebet af uskarphed og det kombineret med at han ligger ned størstedelen af kampene (overdrivelse naturligvis) gør simpelthen at forsvarsspillere med bare en smule superligaklasse, vil neutralisere ham på nul komma nix. Sabbi som frontangriber forudser jeg meget få mål fra, men håber jeg tager fejl.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Sabbi er jo indbegrebet af uskarphed og det kombineret med at han ligger ned størstedelen af kampene (overdrivelse naturligvis) gør simpelthen at forsvarsspillere med bare en smule superligaklasse, vil neutralisere ham på nul komma nix. Sabbi som frontangriber forudser jeg meget få mål fra, men håber jeg tager fejl.
                              Han brænder meget, det vil jeg gerne give dig ret i.

                              Til gengæld så tror jeg aldrig du kan neutralisere Sabbi i en hel kamp, ihvertfald ikke på Superliga niveau.
                              Den fart og den x-factor han har vil gøre han kommer til chancer mod alle hold.
                              Plus han han hopper sindssygt højt.

                              Comment


                                Sabbi brænder meget når han spiller på højrekanten, han har indtil videre været skarp når han ligger på toppen.

                                Det der har overrasket mig med ham der er hvor meget han fylder, han er en klejn fyr, men han er simpelthen så atletisk at han formår at fylde i boksen.

                                Comment

                                Working...
                                X