Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Franco Tongya

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
    Det her er et kæmpe scoop, ikke mindst hvis han er kommet gratis hertil. Han er et kæmpe talent. Han har efter min vurdering det helt rigtige niveau til at kunne udvikles, gøre en forskel på banen og blive solgt for et pænt beløb om nogle år. Klog transfer. Er overrasket over han kommer til DK, håber ikke han har skader, for jeg kan ikke rigtig forstå at han gider til DK og særligt OB.

    Jeg har fulgt ham lidt fra da han var i Juventus' ungdomsafdeling, efter han dukkede op i mit FM spil og brændte det hele af. En spiller der kan meget af det som vi mangler på venstrekanten og rent teknisk er på niveau med Jebali. Han er lille og hurtig, stærk i duelspillet, har et godt first touch, et vildt drev med bolden og er ret dygtig til at lave stikninger og pasninger i små rum inde tæt på mål. Og så har han lavet nogle konge kasser for ungdomslandsholdene. Da OM købte ham fra Juves U23 hold var det formentlig for at lave en skattefinte, hvor Juve så købte en spiller af OM for det samme beløb. Så den højre transfersum skal ikke ses som udtryk for Francos reelle handelsværdi, men nærmere Marley Akés værdi, som var spilleren der røg den anden vej.

    Der kommer helt sikkert til at være en tilvænningsperiode for hans spil med bolden når han møder de defensive kræfter fra de gode hold i ligaen. Han er ikke vant til forsvarsspillere der moser så hårdt på fysisk på de driblende typer, som det foregår på seniorniveau generelt og nok særligt i SL. Og så er der hele teamet omkring at han kun har spillet ungdomsrækker og så skal ind og spille senior nu. Men når han har lært den del, så kan han blive et stribet monster.
    Du kan da godt nok lige snakke bukserne af en gammel mand
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
      Det her er et kæmpe scoop, ikke mindst hvis han er kommet gratis hertil. Han er et kæmpe talent. Han har efter min vurdering det helt rigtige niveau til at kunne udvikles, gøre en forskel på banen og blive solgt for et pænt beløb om nogle år. Klog transfer. Er overrasket over han kommer til DK, håber ikke han har skader, for jeg kan ikke rigtig forstå at han gider til DK og særligt OB.

      Jeg har fulgt ham lidt fra da han var i Juventus' ungdomsafdeling, efter han dukkede op i mit FM spil og brændte det hele af. En spiller der kan meget af det som vi mangler på venstrekanten og rent teknisk er på niveau med Jebali. Han er lille og hurtig, stærk i duelspillet, har et godt first touch, et vildt drev med bolden og er ret dygtig til at lave stikninger og pasninger i små rum inde tæt på mål. Og så har han lavet nogle konge kasser for ungdomslandsholdene. Da OM købte ham fra Juves U23 hold var det formentlig for at lave en skattefinte, hvor Juve så købte en spiller af OM for det samme beløb. Så den højre transfersum skal ikke ses som udtryk for Francos reelle handelsværdi, men nærmere Marley Akés værdi, som var spilleren der røg den anden vej.

      Der kommer helt sikkert til at være en tilvænningsperiode for hans spil med bolden når han møder de defensive kræfter fra de gode hold i ligaen. Han er ikke vant til forsvarsspillere der moser så hårdt på fysisk på de driblende typer, som det foregår på seniorniveau generelt og nok særligt i SL. Og så er der hele teamet omkring at han kun har spillet ungdomsrækker og så skal ind og spille senior nu. Men når han har lært den del, så kan han blive et stribet monster.
      Han har nu altså både spillet Serie C og den fjerdebedste franske række for hhv. Juves og Marseilles reserver, hvis ellers transfermarkts stats er rigtige. Det er ikke højt niveau, men dog seniorfodbold.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Jow jow, N’Koun var jo også iflg OB en spiller med stort potentiale via sin skoling i PSG.

        Men han skal da have chancen, og jeg håber da af hele mit hjerte, at ham her bliver vores guld æg.
        N'Koum havde til gengæld ikke noget der minder om de her ungdomslanndsholdsmeritter.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Han har nu altså både spillet Serie C og den fjerdebedste franske række for hhv. Juves og Marseilles reserver, hvis ellers transfermarkts stats er rigtige. Det er ikke højt niveau, men dog seniorfodbold.
          Helt korrekt, det har han faktisk. Men jeg mente sådan i forhold til det fysiske niveau, der er hos de gode defensive spillere i ligaen, det kan godt blive en mundfuld for ham i starten når han bliver kørt over af sådan nogle krasbørstige typer som Bjørn Pau... Når nej, han spiller jo for OB nu, nevermind.

          Comment


            #35
            Det lyder sgu godt! Mit spændingsniveau er steget efter at have læst jeres indlæg.

            Det er første gang, at jeg tager hatten af for BW.

            Den kan dog komme på igen. Vi skal også huske, at han er i OB af en årsag. Vi må se, hvad den årsag er, og hvordan han tilpasser sig.

            En god 6er og jeg er tilfreds.

            Comment


              #36
              Velkommen.
              Men spiller han ikke samme plads som Jebali, Frøkjær og Mucolli?
              Hvis han gør det, betyder det vel at en af dem smutter?
              Last edited by fiffelx; 30-08-2022, 20:59.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fiffelx Se indlæg
                Velkommen.
                Men spiller han ikke samme plads som Jebali, Frøkjær og Mucolli?
                Hvis han gør det, betyder det vel at en af dem smutter?
                Jo noget i den stil. Tror ikke nogen forlader os. Så skulle det være et sidste øjebliksbud på Frø i morgen fra BIF. Ellers ikke

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  N'Koum havde til gengæld ikke noget der minder om de her ungdomslanndsholdsmeritter.
                  Menhan var sk.dego' til at lave en copy af C. Ronaldo når han øvede sig i at tage et frispark.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fiffelx Se indlæg
                    Velkommen.
                    Men spiller han ikke samme plads som Jebali, Frøkjær og Mucolli?
                    Hvis han gør det, betyder det vel at en af dem smutter?
                    Mucolli er hovedsagligt kant

                    Comment


                      #40
                      Var der nogen der så Franco til træning idag, der kan sætte lidt ord på hans præstation?

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                        Var der nogen der så Franco til træning idag, der kan sætte lidt ord på hans præstation?
                        Jeg så ham idag. Han spillede mest i højre side. Han ser pænt rap ud på fødderne. Men ellers ikke det vilde at berette

                        Comment


                          #42
                          Asser sagde i SFÅ, at han havde talt med Nicolaj Baden, der spillede sammen med ham for halvanden år siden, og at Baden kun havde godt at sige og troede på en god fremtid for ham hos os.

                          Comment


                            #43
                            Undskyld mig, men blev pace ikke fremhævet som en af hans forcer?

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                              Undskyld mig, men blev pace ikke fremhævet som en af hans forcer?
                              siden 1887

                              Comment


                                #45
                                Franco udtaget til Italiens U21 landshold:
                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/franco...u21-landshold/
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X