Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Franco Tongya

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Nej for Minteh bliver solgt som den hidtil dyreste i 2020'erne men i sommeren 2023, for vi får intet for ham i 2024, der kan han smutte gratis
    Jeg er 99,99% sikker på at vi i løbet af 2023 vil se ham præsenteret på en lang SL kontrakt. Måske endda før

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg er 99,99% sikker på at vi i løbet af 2023 vil se ham præsenteret på en lang SL kontrakt. Måske endda før
      Så tror jeg vi venter til 2025 med at skyde ham af, for ikke at ødelægge hele offensiven på en gang.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Så tror jeg vi venter til 2025 med at skyde ham af, for ikke at ødelægge hele offensiven på en gang.
        Det kan jeg også godt leve med

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Det kan jeg også godt leve med
          For med BW ved roret tror jeg ikke vi kommer til at ødelægge hele vores struktur på en gang.

          Så vi sælger ikke de 2 bedste offensive samtidig, tror heller ikke vi kommer til at sælge de to bedste defensive kort.

          Tænker vi kommer til at sælge lidt af gangen og så køber nye spillere ind hvis det vi har på akademiet ikke er godt nok.

          Har tiltro til at vi har fået en god fodbolddirektør ind der ved hvordan det hænger sammen.

          Comment


            #20
            Nogen der ved noget om transfersummen? Nogle steder står der 19 mil.. men det kan simpelthen ikke passe. Det nægter jeg at tro på

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
              Nogen der ved noget om transfersummen? Nogle steder står der 19 mil.. men det kan simpelthen ikke passe. Det nægter jeg at tro på
              Læste på tipsbladet at de fik ham gratis
              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...atis-i-aadalen
              siden 1887

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                Nogen der ved noget om transfersummen? Nogle steder står der 19 mil.. men det kan simpelthen ikke passe. Det nægter jeg at tro på
                Der var en artikel i bold.dk hvor de skriver vi fik han gratis men med en ret højt videresalgsklausul.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                  Nogen der ved noget om transfersummen? Nogle steder står der 19 mil.. men det kan simpelthen ikke passe. Det nægter jeg at tro på
                  Ja, han er gratis hvis det er Franco du tænker på.
                  Marseille har fået nogle %'er i forbindelse med et salg, så tænker 10-15 %.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Ja, han er gratis hvis det er Franco du tænker på.
                    Marseille har fået nogle %'er i forbindelse med et salg, så tænker 10-15 %.
                    Okay puha. Fik næsten et hjerteanfald da jeg så det nemlig

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Okay puha. Fik næsten et hjerteanfald da jeg så det nemlig
                      Men igen, sælger vi ham for 190 millioner og de får 10 % så er det jo 19 millioner
                      Men så skal vi alligevel og bare være glade for de sidste 171 millioner.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Han har haft lange perioder ude for både Marseille og Juventus på ungdomshold og b-hold, tænker det er derfor han nu havner i OB ... det er et sats i laver.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #27
                          Velkommen til Franco.
                          Næsten dobbelt så spændende som da vi købte Cedric N’Koum.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Velkommen til Franco.
                            Næsten dobbelt så spændende som da vi købte Cedric N’Koum.
                            Ham her er der jo potentielt noget i, det har bare set svært ud de seneste år, lange perioder ude ... men ellers havde I så heller ikke fået ham :D.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Ham her er der jo potentielt noget i, det har bare set svært ud de seneste år, lange perioder ude ... men ellers havde I så heller ikke fået ham :D.
                              Jow jow, N’Koun var jo også iflg OB en spiller med stort potentiale via sin skoling i PSG.

                              Men han skal da have chancen, og jeg håber da af hele mit hjerte, at ham her bliver vores guld æg.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #30
                                Det her er et kæmpe scoop, ikke mindst hvis han er kommet gratis hertil. Han er et kæmpe talent. Han har efter min vurdering det helt rigtige niveau til at kunne udvikles, gøre en forskel på banen og blive solgt for et pænt beløb om nogle år. Klog transfer. Er overrasket over han kommer til DK, håber ikke han har skader, for jeg kan ikke rigtig forstå at han gider til DK og særligt OB.

                                Jeg har fulgt ham lidt fra da han var i Juventus' ungdomsafdeling, efter han dukkede op i mit FM spil og brændte det hele af. En spiller der kan meget af det som vi mangler på venstrekanten og rent teknisk er på niveau med Jebali. Han er lille og hurtig, stærk i duelspillet, har et godt first touch, et vildt drev med bolden og er ret dygtig til at lave stikninger og pasninger i små rum inde tæt på mål. Og så har han lavet nogle konge kasser for ungdomslandsholdene. Da OM købte ham fra Juves U23 hold var det formentlig for at lave en skattefinte, hvor Juve så købte en spiller af OM for det samme beløb. Så den højre transfersum skal ikke ses som udtryk for Francos reelle handelsværdi, men nærmere Marley Akés værdi, som var spilleren der røg den anden vej.

                                Der kommer helt sikkert til at være en tilvænningsperiode for hans spil med bolden når han møder de defensive kræfter fra de gode hold i ligaen. Han er ikke vant til forsvarsspillere der moser så hårdt på fysisk på de driblende typer, som det foregår på seniorniveau generelt og nok særligt i SL. Og så er der hele teamet omkring at han kun har spillet ungdomsrækker og så skal ind og spille senior nu. Men når han har lært den del, så kan han blive et stribet monster.

                                Comment

                                Working...
                                X