Oprindeligt indsendt af Fergi
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: SIF - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet ekstreme held i har haft i de 3 kampe hvor I har fået point, kan godt være det der redder jer fra nedrykning ... helt vildt jo, jeg er frustreret! og det kan I jo så fryde jer over :D.
- Likes 13
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlægDet ville være meget Lev’ Mette agtigt at udelukke nogen fordi de har en anden holdning.
Men træls er det da, enig så langt.
- Likes 7
Comment
-
Var Martin Hansen kommet tidligere havde vi ligget bedre. Det var ikke godt spillet men Silkeborg er altså et klart godt hold og ligeså klart bedre end os i dag. Men vi kæmpede og nu to sejre i træk. Vi skal lige have en forstærkning eller to de næste dage, så kan det godt blive godt (nok).
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg har blokeret vedkommende - ikke fordi han har en anden mening, det må han hjertens gerne have, men på grund af den facon han har, når han fremfører den.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Nogen skrev forleden om at man kan blokere andre brugere. Nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg blokerer den bums her?
2. Klik paa "user settings" og derefter klik paa den tab der hedder "account" eller klik her for direkte link https://forum.ob.dk/settings/account
3. Scroll ned i bunden af siden og indsaet navnet på den bruger du gerne vil ignorer, for eksempel kan man skrive "entusiastens" i feltet og du vill ikke laengere se indhold fra denne bruger naar du er logget ind.
- Likes 2
Comment
-
Uden tvivl endnu en kamp, hvor vi er der næstbedste hold. Men jeg synes overordnet set vi begynder at se langt bedre defensiv struktur i holdet, selv med Skjelvik og King på banen i dag. Hansen og Paulsen tror jeg gør rigtig meget godt for den defensiv, også på grund af deres lederevner og organisatoriske roller, og jeg tror det er det, vi begynder.at se effekten af nu. Der er selvfølgelig stadigvæk umådeligt meget at arbejde med, men at kunne krige nogle point hjem uden godt spil er heller ikke at kimse ad.
Og så synes jeg heldigvis ikke det ligner et hold, hvor halvdelen af holdet skulle være utilfredse med træneren og ikke vil kæmpe for ham.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg
1. Klik paa dit brugernavn i toppen af siden ude til hoejre.
2. Klik paa "user settings" og derefter klik paa den tab der hedder "account" eller klik her for direkte link https://forum.ob.dk/settings/account
3. Scroll ned i bunden af siden og indsaet navnet på den bruger du gerne vil ignorer, for eksempel kan man skrive "entusiastens" i feltet og du vill ikke laengere se indhold fra denne bruger naar du er logget ind.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Nogen skrev forleden om at man kan blokere andre brugere. Nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg blokerer den bums her?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg har blokeret vedkommende - ikke fordi han har en anden mening, det må han hjertens gerne have, men på grund af den facon han har, når han fremfører den.
Men anyways, lige nu er jeg bare i den syvende himmel ved udsigterne til, at jeg ikke skal se fodbold i Vendsyssel i næste sæson.
Comment
Comment