Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: SIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Den sejr havde jeg ikke set komme og heller ikke at King kunne spille en godkendt kamp igen. Men fedt. :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Det ekstreme held i har haft i de 3 kampe hvor I har fået point, kan godt være det der redder jer fra nedrykning ... helt vildt jo, jeg er frustreret! og det kan I jo så fryde jer over :D.
      Nogen skrev forleden om at man kan blokere andre brugere. Nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg blokerer den bums her?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

        Jeg tror stadig det med fysikken er opblæst. Selvfølgelig er der også sandheder i det - Breum virker f.eks. ikke i god form, men de fleste ser ok ud. Jeg tror meget det kommer af, at man ofte har kunne se spillere som f.eks. Skjelvik lunte tilbage i restforsvaret, men det tror jeg mere skyldes hans personlighed/type end manglende fysisk form. Og så bare generel modløshed på holdet får spillere til at hænge.

        Enig i, at vores opspil lider uden Jebali. Ved dog ikke om jeg vil kalde det struktur med ham på banen. Han er klart vores bedste spiller, men det er også ret tydeligt det bliver en sovepude for os ift. at opbygge reel struktur i opspillet. Spillerne vænner sig til, at de bare skal aflevere til ham og så skaber han noget. Når han så er ude ved vi ikke hvad vi skal gøre. Og der synes jeg Alm har fejlet.
        Derfor skrev "det sidste lille stykke". :-)
        Er meget enig. Der er ingen struktur i vores spil og de bliver der kun Jebali som er klar den bedste fodboldspiller i truppen at skabe noget. Vi er dybt afhængigt af ham og kan ikke kompensere Jebalis fravær fordi Alm lykkedes ikke at skabe en spilidé og struktur som holdet kan genfinde sig ind.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Jaaaa mand! Tre point!

          Comment


            SÅ vigtigt med 3 point. og kadrii scorer igen - men derud over ikke meget at skrive hjem om, godt nok en sløj omgang at se til.

            Men det blev til en sejr så vi lever nok med det...

            Comment


              Jaaaaaa!! Dejlig sejr! Og generelt bedre end mod Horsens.



              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Der er rygter om at tyverialarmen er gået igang på Silkeborg stadion.

                Comment


                  Det ville være meget Lev’ Mette agtigt at udelukke nogen fordi de har en anden holdning.
                  Men træls er det da, enig så langt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Det ekstreme held i har haft i de 3 kampe hvor I har fået point, kan godt være det der redder jer fra nedrykning ... helt vildt jo, jeg er frustreret! og det kan I jo så fryde jer over :D.
                    Hahaha du er så sørgelig...

                    Comment


                      Havde på forhånd solgt kampen for 1-2

                      Frygtede virkelig med det forsvar, men Skjelvik og King klarede det ok

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                        Jaaaa mand! Tre point!
                        Ikke kønt, heldigt, men godt kæmpet, plads til forbedringer, men 3 super dejlige points. Stor tak til Martin H.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                          Nogen skrev forleden om at man kan blokere andre brugere. Nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg blokerer den bums her?
                          Ja han fremstår latterlig, hader klubben, men skal kommentere alt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Det ekstreme held i har haft i de 3 kampe hvor I har fået point, kan godt være det der redder jer fra nedrykning ... helt vildt jo, jeg er frustreret! og det kan I jo så fryde jer over :D.
                            Helt skørt vi har vundet de to sidste. Denne var dog faktisk den jeg synes var mindst heldig.

                            Silkeborg var klart bedst, men vores forsvar så klart bedre ud end sidst og vi gav langt færre chancer væk end mod Horsens. Vi har tydeligvis et sløjt fodboldhold, der ikke rigtigt hænger sammen ift. spillestil. Men spillerne kæmpede for det og vi turde også angribe med mange spillere når vi fik muligheden. En klog kamp af et dårligt hold.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                              Ikke kønt, heldigt, men godt kæmpet, plads til forbedringer, men 3 super dejlige points. Stor tak til Martin H.
                              Hvis man ikke kan spille kønt, må man spille grimt. ;-) De 3 points er lige så meget værd. Nu har vi 2 hjemmekampe med mange tilskuere på plads. Det må da inspirere dem.



                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Flot kamp, meget disciplineret indsats. Hold kæft, den sejr luner virkelig gevaldigt. Det er lang tid siden, vi vandt sidst i Silkeborg. Straffesparket var helt på sin plads, klokkeklart. Bashkim har fundet målet igen, hans forkurve er opadgående, fint kamp af mange spillere. Jeg synes forsvaret står rimelig godt, Paulsen er en kæmpe viking og fighter for enhver bold. Martin Hansen udstråler den nødvendige ro og er god til at dirigere. Han er på nuværende tidspunkt et niveau over Bernat, men jeg er sikker at Bernat kommer stærkt igen og er fremtidens mand i målet. Dejlig, kæmpe tak for denne sejr, bare fortsæt mod Viborg de gode takter. Jeg er en lykkelig mand idag.

                                Comment

                                Working...
                                X