Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: SIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd: SIF - OB

    Vi starter med følgende:

    MH

    NM - Bjørn - JS - King

    Tver - Aron

    Breum - Jebali - Sander

    Kadrii

    Jeg vil ikke kommentere den opstilling. Vil dog sige vi skal være 10 gange heldigere end i mod Horsens, hvis vi skal have point her.

    #2
    Det bliver ikke tilnærmelsesvis tæt på cleansheet idag , er Breum ikke bedst på venstrekanten?

    Comment


      #3
      Jeg ærger mig sådan over, at man ikke giver Fenger mere tillid. 5 kampe i træk som skadesfri. Et eller andet.

      Jeg ved godt, at BK scorede sidst, men der er en anden dynamik, når Fenger spillede - ikke mindst hvad dybdeløb angår.

      Comment


        #4
        Må indrømme at jeg har det lidt mærkeligt med at vi starter en spiller som vi ved vi sælger om et par dage...

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
          Må indrømme at jeg har det lidt mærkeligt med at vi starter en spiller som vi ved vi sælger om et par dage...
          Der er mange ting som ingen mening giver. Jeg håber snart vi for en ny træner, en der åbner øjnene bare en lille smule.

          Jeg tager gerne fejl, MEGET GERNE! Men jeg tror på et kedeligt resultat i dag.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Jeg ærger mig sådan over, at man ikke giver Fenger mere tillid. 5 kampe i træk som skadesfri. Et eller andet.

            Jeg ved godt, at BK scorede sidst, men der er en anden dynamik, når Fenger spillede - ikke mindst hvad dybdeløb angår.
            Helt enig.

            Comment


              #7
              Jeg synes på ingen måde det er mærkelig Svendsen spiller i dag. Han har trænet med hele ugen som fast starter i opstillingen og vil formentlig også gerne slutte godt af. Jeg håber han får en god kamp.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                Der er mange ting som ingen mening giver. Jeg håber snart vi for en ny træner, en der åbner øjnene bare en lille smule.

                Jeg tager gerne fejl, MEGET GERNE! Men jeg tror på et kedeligt resultat i dag.
                Enig. Man kan kun håbe på at vi rammer et hidtil uset højere niveau og at SIF har en dårlig dag. Det hold vi kommer med i dag hamler ikke op med top 6-hold på udebane. Der vil vi tabe 9 ud af 10 kampe gætter jeg på

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                  Det bliver ikke tilnærmelsesvis tæt på cleansheet idag , er Breum ikke bedst på venstrekanten?
                  Ja, ville også foretrække Breum på venstre jant. Men Breum og Svendsen har i fortiden også varieret og skiftet siderne og det gik ret fint.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    King bliver endnu engang udstillet i aften. Håber selvsagt, at jeg tager fejl.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Jeg ærger mig sådan over, at man ikke giver Fenger mere tillid. 5 kampe i træk som skadesfri. Et eller andet.

                      Jeg ved godt, at BK scorede sidst, men der er en anden dynamik, når Fenger spillede - ikke mindst hvad dybdeløb angår.
                      Helt enig. Fenger har ikke været fantastisk, men han kunne trætte forsvaret, så BK kan komme ind når der er plads. Det er længe siden BK har været er trussel når han starter.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                        Må indrømme at jeg har det lidt mærkeligt med at vi starter en spiller som vi ved vi sælger om et par dage...
                        Det forudsætter da, at han ikke bliver skadet. Tåbelig beslutning af AA !

                        Comment


                          #13
                          Vi er i gang. Kom så, OB! Der SKAL point på kontoen!
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Fin start og Sif i ny opstilling, så måske.

                            Comment


                              #15
                              Lad os sgu da lave en FCN. FCK var ringe efter midtugekampen. Hvor motiveret er de også mod et af bundholdene. Jeg tror Sander er med fordi AA og co mener han er bedst.

                              Puha - ser ikke godt ud.
                              Last edited by Ruben; 28-08-2022, 17:16.

                              Comment

                              Working...
                              X