Gode nyheder. Ivancevic' retur er i mine øjne 100 gange vigtigere end frø. Sorry til frø, men kunne man få Jørgen væk fra cf, er vi nået langt.
Jeg håber bare virkelig Ivan bliver doseret. Og langsomt bliver sluset ind på holdet.
Denne gang skal han holde sig skadesfri, ellers begynder det at blive kritisk.
OB bringer gang på gang spillere for hurtigt tilbage. Frø har været skadet on/off længe. Få dem nu bygget op, selvom det modsatte frister!
Fra ob.dk i går. Alm siger bl.a. : Mihajlo Ivančević og Mads Frøkjær er tæt på at være tilgængelige til kamp, og måske allerede kan få en rolle i weekendens kamp.
Fra ob.dk i går. Alm siger bl.a. : Mihajlo Ivančević og Mads Frøkjær er tæt på at være tilgængelige til kamp, og måske allerede kan få en rolle i weekendens kamp.
Hvis Sander er på vej til Viking FK, skal han vel ikke spille mod Silkeborg i morgen ? Hvem erstatter ham, Grubbe,
Mucolli eller ???
Hvis Sander er på vej til Viking FK, skal han vel ikke spille mod Silkeborg i morgen ? Hvem erstatter ham, Grubbe,
Mucolli eller ???
Mucolli eller Charly.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Nok er Alm underlig, men så underlig !!! Så må kvoten være tæt på opbrugt.
Det kan måske være at Viking først er kommet på banen sent? En træner skal vel altid stille det hold han mener er stærkest på dagen, så vurdere Alm at Sander er bedste kort på venstre kanten skal han naturligvis starte - særligt når klubben insistere på at holde fast i en håbløs top 6 målsætning frem for at tage presset fra træneren ved at fokusere på udvikling ud fra en langsigtet plan.
Mon Alm er så dum at træne med Sander som starter frem mod søndag hvis han ved at Sander ikke er til rådighed den kamp? Nej vel
Sander kan sagtens spille i dag og blive solgt i morgen. Personligt synes jeg det er lidt satset i forhold til en evt. alvorlig skade, men uden at kunne komme med et konkret eksempel, så er det før set. At folk holdes ude af kamp er også ganske normalt. Det er en “ikke historie” imo.
Sander kan sagtens spille i dag og blive solgt i morgen. Personligt synes jeg det er lidt satset i forhold til en evt. alvorlig skade, men uden at kunne komme med et konkret eksempel, så er det før set. At folk holdes ude af kamp er også ganske normalt. Det er en “ikke historie” imo.
Bjørn Paulsen er et meget nyligt ganske fint eksempel. Kan heller ikke se problemet. Mon ikke Sander nok skal være motiveret for at slutte godt af?
Bjørn Paulsen er et meget nyligt ganske fint eksempel. Kan heller ikke se problemet. Mon ikke Sander nok skal være motiveret for at slutte godt af?
Det kan man da håbe på - omvendt løber måske han ingen unødig risiko og spiller måske kun 85%. Han skal nok vise fra første færd at han VIL spille hor holdet
Comment