Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB-Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
    Mickelson har ikke spille godt denne sæson. Men han var da udmærket sidste, og løftede os da han kom til. Er der ikke noget med, at han har spillet landsholdsturnering hele sommeren i Thailand, og ikke rigtig fået sin ferie/almindelige preseason? Jeg tror han har brug for et hvil, men nok skal komme igen.
    Både og. Mellem felterne er han god, men ikke god til at dække op og laver få assist.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
      Mickelson har ikke spille godt denne sæson. Men han var da udmærket sidste, og løftede os da han kom til. Er der ikke noget med, at han har spillet landsholdsturnering hele sommeren i Thailand, og ikke rigtig fået sin ferie/almindelige preseason? Jeg tror han har brug for et hvil, men nok skal komme igen.
      Jeg lagde mærke til en situation i går, hvor et indlæg var det vidst, røg hele vejen på tværs til deres nr 24. Både Sander og Mickelson lunter ud til ham, så han når at få bolden under kontrol og får mulighed for at udfordre. Er der nogen, der kan forklare mig, hvorfor man spiller så afventende? Kunne den ene så ikke bare presse på?

      Comment


        #33
        [QUOTE=ChrisOB;n305495]
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

        Nuancer don't mean jack if the bottom line is whack. ;-)

        MvH ChrisOB

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Enig om Grubbe, men han skal også lige have nogle kampe før han kasseres.
          BK har fået masser af chancer. Han er en af årsagerne til at OB løber mindst. Tænker det er bedre max spiller 60 og BK så skyder alt af mod nogle trætte modstandere.
          OB løber ikke mindst

          Comment


            #35
            Enig med trådstarter. Bjørn Paulsen har altid haft der skulle til for at være OB’er. Tænk om han og andre af samme støbning var blevet købt for 5 år siden i stedet for det skrammel som nærige Jesper Hansen fik fat i.

            Det er synd for Fenger, men ligesom Greve, Desler og JJT har han ikke klasse til top seks. Om han lider af samme syge som to førstnævnte og kan blomstre i en ny klub er selvfølgelig uvist.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

              OB løber ikke mindst
              Inspiration til AA

              https://bold.dk/fodbold/klubber/manc...rentford-kamp/

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg

                100% enig. Fuldstændig korrekt.

                vi har to unge på begge backs, som bør spille mere. Mangler i den grad en klasse angriber, som mange andre klubber.
                Fenger fuldstændig overvurderet. Løber og kæmper, men scorer ikke
                jeg er ikke helt enig. Fenger tager sindssygt mange løb og nogen fejltimet og nogen er helt forkerte. Jeg synes til gengæld også han tager mange, hvor bolden bare ikke kommer med skarphed nok. Der er i hvert fald tre situationer Igår, hvor jeg fra stadion tager mig til hovedet over afleveringen, fordi han har fundet rummet. Han kommer bl.a. til en afslutning i 1. Halvleg, hvor han løber med udgangspunkt i vores højreside og der er plads til han kan få den så han kan skære ind. I stedet får han den på sin yderside, så han må afslutte fra en spids vinkel. Det er den slags mistimede afleveringer Kadrii bruger minutter på at lade sig frustrere over og slet ikke melde sig ind i kampen. Det har vi ikke brug for i vores situation. Her skal vi bruge folk der klør på selvom spillet ikke sidder. Kommer det til at sidde, så laver Fenger også mål, men bliver det ved at halte, så har vi trods alt en angriber undervejs, som fylder defensivt og er en mundfuld for modstanderforsvaret. Det er kadrii ikke. så længe vi alt for sjældent sætter tre pasninger sammen som ved målet, så han kan tordne med sit venstreben, så er Fenger mest værdifuld som 9’er i vores trup, og vi har ikke råd til nogen der kan give den samme arbejdsiver og score mere.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Jeg ved ikke hvor meget inspiration der er at hente her.

                  Hvis AA gjorde det samme, så ville det udløse en løbetur til truppen på 1,9 km (som er det vi har løbet mindre en modstanderne) og dette er vel at bemærke alle runder lagt sammen - naturligvis minus den kamp mod FCM i runde 3 (hvor Superliga.dk fejlagtigt påstår at begge hold løb under 9 km sammenlagt pr. hold - normalen er over 100 km pr. kamp).

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
                    Mickelson har ikke spille godt denne sæson. Men han var da udmærket sidste, og løftede os da han kom til. Er der ikke noget med, at han har spillet landsholdsturnering hele sommeren i Thailand, og ikke rigtig fået sin ferie/almindelige preseason? Jeg tror han har brug for et hvil, men nok skal komme igen.
                    Jov, han var afsted sammen med Khemdee.

                    Comment

                    Working...
                    X