Jeg er vild med BW og er rimelig sikker paa han spiller med paa journalisternes spil og at han faktisk er god til det at haandtere dem. Havde han sagt noget andet der bare kunne antyde at Alm er ved at blive fyret, saa holder han gang i deres jagen paa en historie, og de ville overfalde ham for en kommentar paa Mandag uanset resultatet, nu kan han bare referer til den kommentar i dette interview. Han lyver ikke hvis Alm skulle blive fyret Tirsdag, for saa var han stadig traener efter kampen.
Taber vi mod Horsens, efter endnu en omgang hvor spillerene ikke rigtig ved hvad de skal eller kaemper for det, og Alm er traener i neaste weekend, saa tror jeg desvaerre de allerede har accepteret chancen for 1 div med nuvaerende trup og budget, da de sikkert har regnet paa at det vil koste mindre at rykke ned og bygge holdet op i 1 div, end at investere de millioner de kraeves for overlevelse nu. Det virker helt sygt bare at skrive det, men kan ikke se andre muligheder.
Taber vi mod Horsens, efter endnu en omgang hvor spillerene ikke rigtig ved hvad de skal eller kaemper for det, og Alm er traener i neaste weekend, saa tror jeg desvaerre de allerede har accepteret chancen for 1 div med nuvaerende trup og budget, da de sikkert har regnet paa at det vil koste mindre at rykke ned og bygge holdet op i 1 div, end at investere de millioner de kraeves for overlevelse nu. Det virker helt sygt bare at skrive det, men kan ikke se andre muligheder.
Comment