Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 14.8.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Ooog der tabte vi den kamp
    Ind med David. Nu.

    Comment


      #47
      Vi er så fuckin håbløse
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #48
        Hold nu kæft... hvad fanden sker der i grunden... de er jo helt væk fra vinduet man

        Comment


          #49
          Farvel Alm

          Comment


            #50
            Hvordan kan man lade en mand der helt fri central ved kanten af feltet?
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #51
              Hvis man bliver hængt til tørre af et Brøndby-hold der har startet sæsonen ringe, har tabt 3 ligakampe i træk, har spillet 120 minutter 3 dage forinden og mangler 4 af deres 5 bedste spillere, så tror jeg faktisk ikke man har noget at gøre i Superligaen.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
                Farvel Alm
                Vi må være meget tæt på en fyreseddel..

                Comment


                  #53
                  ALM skal væk, han kan ikke vende det her.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
                    Farvel Alm
                    Tror jeg ikke, det vil jo koste milliardæren penge

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Vi må være meget tæt på en fyreseddel..
                      Hvis ikke det bliver diskuteret meget intenst efter denne forestilling, så ved jeg ikke, hvornår det så skal ske. AA må stå med den dårligste statistik for en OB træner i nyere tid.

                      Comment


                        #56
                        Jeg har skrevet det før. Vi skal ned og vende i 1. Div og koldstarte. Vi bliver overmatchet i alle kampe på tæt på alle parametre i superligaen. I et sådant setup kan man ikke udvikle et så skrøbeligt hold.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                          ALM skal væk, han kan ikke vende det her.
                          Det er da ligegyldigt vi har bare ikke truppen Gnieren vil ikke betale om så vi hyrede Pep kan du ikke lave en sæbekassebil om til en formel 1 racer...
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            #58
                            ALM RAUS!!!!!!!!! OB er fuldstændig væk, hvor er niveauet dog lavt….

                            Comment


                              #59
                              Puuuuha.... det kan ende i en total afklapsning det her.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Jeg har skrevet det før. Vi skal ned og vende i 1. Div og koldstarte. Vi bliver overmatchet i alle kampe på tæt på alle parametre i superligaen. I et sådant setup kan man ikke udvikle et så skrøbeligt hold.
                                Problemet er, at jeg umiddelbart ikke tror vi rykker op igen.

                                Toppen i 1. Division har aldrig været bedre efter min mening.

                                Comment

                                Working...
                                X