Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 10.08

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Max er en god fyr. Men er en anelse negativ og sur at se på. Men elsker hans gå på mod og ukuelighed i at stræbe i mod det næste niveau
    Tvivler desværre bare på han nogensinde når det næste niveau.. han må dog hjertens gerne modbevise mig!

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Tvivler desværre bare på han nogensinde når det næste niveau.. han må dog hjertens gerne modbevise mig!
      Jeg ved det heller ikke. Men så vidt jeg ved ville han ikke få problemer med at finde en ny klub i superligaen hvis det var. Men han mangler lige at holde sig skadesfri i en sæson og få scoret de her 10+ mål

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Nu synes der er først i den aktuelle sæsin at spillere har problemer der. Sidste sæson husker holdet vsom stærkt der, de kunne give god gas i de sidste 15 minutter.
        Der var ja diskussioner om de mange skader vi havde ville stå i sammenhæng med den fysiske træning Janus Blond var ansvarlig for. Så spørger mig om Janus Blond har forladt klubben fordi man tog ansvaret mere og mere fra ham og prøvede det på en anden måde - hvis det er tilfældet så gik der i hvert fald helt galt: stadig rigtig mange skadede spiller og et hold som kan ikke løbe en hel kamp...
        Man skal også huske at det kræver væsentligt mere løbepensum at spille centralt på midtbanen end i midterforsvaret. Det er derfor at Tverskov kæmper sådan med det. Det kommer til at tage noget tid, inden han har oparbejdet formen til den plads.
        Thrander har jo været skadet i 100 år - så derfor har han også vej endnu.
        Østrøm har nærmest ikke spillet en rigtig kamp i 2022 - en ting er, vahd man kan løbetræne sig til. en når du så også skal slås med arme og overkrop tærer det bare helt vildt på kræfterne.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Tak for update.

          Ny må vi se med Kante. Jeg tror, det er fint, at vi prøver noget andet end Ole Spion.

          Max har ofte følelserne uden på tøjet.

          Fedt med Grubbe og Adelgaard. Ser dem gerne prøvet i stedet for NM og King.
          Frygter Grubbe er den nye østrøm. (Ikke fordi jeg tror at østrøm er ude af "østrøm-rollen").
          Men ikke et sekund til Grubbe i de fire kampe, på trods af alle de skader, og på trods af han angiveligt kan spille back og def. Midt.

          Og faktisk er jeg mest bekymret for, at det er Alm der er stædig og ikke vil bruge ham, mere end det er mangler i Grubbes niveau. Det samme som jeg tror er sket med østrøm.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Frygter Grubbe er den nye østrøm. (Ikke fordi jeg tror at østrøm er ude af "østrøm-rollen").
            Men ikke et sekund til Grubbe i de fire kampe, på trods af alle de skader, og på trods af han angiveligt kan spille back og def. Midt.

            Og faktisk er jeg mest bekymret for, at det er Alm der er stædig og ikke vil bruge ham, mere end det er mangler i Grubbes niveau. Det samme som jeg tror er sket med østrøm.
            Jeg synes også at det var mærkværdigt, at han pludselig ikke fik spilletid mere. Han var på en tydelig opadgående spiral nvieaumæssigt og så fik han nærmest ikke et minut mere. Han var ved at vænne sig til superligafodbold - det tager altså mere end 5-6 kampe - var det ikke hvad han fik?
            Synes lidt at Alm har sine darlings - f.eks. Sander, som jo også er kummerlig i langt de fleste kampe...

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Jeg synes også at det var mærkværdigt, at han pludselig ikke fik spilletid mere. Han var på en tydelig opadgående spiral nvieaumæssigt og så fik han nærmest ikke et minut mere. Han var ved at vænne sig til superligafodbold - det tager altså mere end 5-6 kampe - var det ikke hvad han fik?
              Synes lidt at Alm har sine darlings - f.eks. Sander, som jo også er kummerlig i langt de fleste kampe...
              Ja det har han, men det har alle trænere. Kent havde Jønsson, michelsen svor til Kløve, osv.

              Men jeg forstår ikke det manglende overblik hos trænerne. Det er som om at de ikke kan overskue alle spillernes forskellige kvaliteter, så de satser bare på de samme.


              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Så du den batalje mellem mellem Kanté og Aske ?
                Nej, det gjorde jeg ikke - hvad var det?

                Var det dig, der stod ved siden af mig i sort t-shirt og samme shorts som mig?

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                  Nej, det gjorde jeg ikke - hvad var det?

                  Var det dig, der stod ved siden af mig i sort t-shirt og samme shorts som mig?
                  Så du ikke at Kanté flæskede Aske og trådte på hans knæ? Aske bandede og svovlede mod Kanté(hvis øjne kunne dræbe) og slog hans hånd væk da Kanté ville sige undskyld.

                  Der var flere der fik kærligheden at føle i dag fra ham. Han er meget uortodoks i sit spil. Meget uskolet og det er tydeligt at han kommer fra en anden “verden”. Han ligner der træner for sit liv hver gang. Men jeg tror heller ikke på at han bliver til noget. Men jeg håber det da

                  Nej. Jeg stod helt henne i enden ved spillernes ind/udgang og snakkede med de gode drenge fra OBstruktion

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Så du ikke at Kanté flæskede Aske og trådte på hans knæ? Aske bandede og svovlede mod Kanté(hvis øjne kunne dræbe) og slog hans hånd væk da Kanté ville sige undskyld.

                    Der var flere der fik kærligheden at føle i dag fra ham. Han er meget uortodoks i sit spil. Meget uskolet og det er tydeligt at han kommer fra en anden “verden”. Han ligner der træner for sit liv hver gang. Men jeg tror heller ikke på at han bliver til noget. Men jeg håber det da

                    Nej. Jeg stod helt henne i enden ved spillernes ind/udgang og snakkede med de gode drenge fra OBstruktion
                    Den missede jeg sgu - men jeg er ikke overrasket.

                    Jeg kalder, at medmindre Kanté får en åbenbaring, får han samlet under 30 minutter på OB’s førstehold, inden han er væk igen.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                      Den missede jeg sgu - men jeg er ikke overrasket.

                      Jeg kalder, at medmindre Kanté får en åbenbaring, får han samlet under 30 minutter på OB’s førstehold, inden han er væk igen.
                      Jeg tror han får præcis 0,0 mm vi kommer i et skadeshelvede

                      Men vi skal lige huske at det er en ung knægt der har sagt farvel til alt og er rejst til den anden ende af verden. Nu bor han heldigvis ved Mustapha og har noget kontakt med mennesker. Men ellers må det være mega svært da han heller ikke kan kommunikere med nogen. Han går også helt for sig selv dernede. Så det kan jo være at han lige pludselig exploderer i sin udvikling. Men det er svært at få øje på med sit mandagstræner øje

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                        Tvivler desværre bare på han nogensinde når det næste niveau.. han må dog hjertens gerne modbevise mig!
                        Fenger er ung. Han skal nok komme, han skal lige lære at modtage en bold i dybden så laver han plus 10 på en sæson.

                        Comment

                        Working...
                        X