Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 2/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning 2/8

    Lige et sammendrag fra dagens træning:

    Alm stod for de første to øvelser, hvorefter Krogh og Hjortebjerg stod for størstedelen af træningen

    Jebali og Ivancevic trænede alene med fysisk træner. Jebali ser ud til at være længere fremme end Ivancevic. Jebali gik ind efter lidt under en time efter nogle løb i “højere tempo”

    Sabbi, Aron og BP trænede med fra start

    Pasningsøvelse efter opvarmning, med fokus på tempo og generelt fokus på mere tempo i spillet i dag, dog ikke altid at kvaliteten fulgte med.

    Kante ikke til dagens træning.

    Okosun kom først ud 11.15, og løb langsomt rundt om banen, men gik allerede ind igen efter 10-15 min

    Frøkjær kom først ud efter træningen var slut, havde nok trænet i fitness.

    BW kom en halv time inde i træningen og havde mobilen fremme flere gange, men lignede ikke en der havde travlt.

    Martin Hansen var med i dagens træning og virker som en meget udadvendt type som kommunikerer meget, og som også havde nogle fine redninger. Spillet med fødderne så også okay ud.

    Sabbi gik for sig selv efter de første to øvelser. Hvorefter han løb i lavt tempo rundt om banen ligesom Ivancevic.

    Thranderson trænede fuldt med indtil sidste spil.

    Luca fik flere gange kritik fra Søren Krogh om mangel på skarphed.

    BP gik ind før træningen sluttede, og deltog ikke i sidste spil.

    Fenger trænede fuldt med og lavede efterfølgende selvtræning sammen med Breum og Aske Adelgaard efter de andre var gået ind.

    #2
    Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
    Lige et sammendrag fra dagens træning:

    Alm stod for de første to øvelser, hvorefter Krogh og Hjortebjerg stod for størstedelen af træningen

    Jebali og Ivancevic trænede alene med fysisk træner. Jebali ser ud til at være længere fremme end Ivancevic. Jebali gik ind efter lidt under en time efter nogle løb i “højere tempo”

    Sabbi, Aron og BP trænede med fra start

    Pasningsøvelse efter opvarmning, med fokus på tempo og generelt fokus på mere tempo i spillet i dag, dog ikke altid at kvaliteten fulgte med.

    Kante ikke til dagens træning.

    Okosun kom først ud 11.15, og løb langsomt rundt om banen, men gik allerede ind igen efter 10-15 min

    Frøkjær kom først ud efter træningen var slut, havde nok trænet i fitness.

    BW kom en halv time inde i træningen og havde mobilen fremme flere gange, men lignede ikke en der havde travlt.

    Martin Hansen var med i dagens træning og virker som en meget udadvendt type som kommunikerer meget, og som også havde nogle fine redninger. Spillet med fødderne så også okay ud.

    Sabbi gik for sig selv efter de første to øvelser. Hvorefter han løb i lavt tempo rundt om banen ligesom Ivancevic.

    Thranderson trænede fuldt med indtil sidste spil.

    Luca fik flere gange kritik fra Søren Krogh om mangel på skarphed.

    BP gik ind før træningen sluttede, og deltog ikke i sidste spil.

    Fenger trænede fuldt med og lavede efterfølgende selvtræning sammen med Breum og Aske Adelgaard efter de andre var gået ind.
    Men han var i Ådalen i hvert fald i dag. Kunne se at han gik hjem kl. 14 sammen med Mustapha Lamnouar.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Var der nogen i Ådalen som kan berette lidt om træningen og stemningen der?
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Var der nogen i Ådalen som kan berette lidt om træningen og stemningen der?
        **Lyden af fårekyllinger**

        ;-)

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #5
          Jeg orkede det simpelthen ikke idag. Det lorte superliga hold suger energi ud af mig hver weekend. Sidste weekend var jeg rasende. Som i glødende.
          Igår trak jeg bare på skuldrene da jeg var 100% sikker på at en personlig fejl ville koste de sidste 20-30 min når der skulle skiftes ud.

          Jeg planlægger måske på onsdag hvis alt går vel

          Comment


            #6
            Hvad tid træner de? Så kan jeg kigge forbi imorgen

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af vovhunden Se indlæg
              Hvad tid træner de? Så kan jeg kigge forbi imorgen
              De holder fri tirsdag. Næste træning er onsdag kl 10:15.

              Comment

              Working...
              X