Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Martin Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Men det gør han ellers normalt. Jeg tolkede det som en: “Ja, lad os nu se, om det holder”-reaktion. Og det gjorde det jo som bekendt heller ikke.
    Jo lige mod Horsens holdt det da..

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg

      Jo lige mod Horsens holdt det da..
      Nå ja. Læste det som VFF! Sorry - min fejl.
      Mener heller ikke han jublede mod VFF - eller blander jeg det sammen??
      EDIT: har lige genset den. Han jubler ikke mod Horsens. Men han gør mod VFF.
      Mystisk.
      Last edited by claudes1; 10-09-2022, 16:41.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

        Nå ja. Læste det som VFF! Sorry - min fejl.
        Mener heller ikke han jublede mod VFF - eller blander jeg det sammen??
        EDIT: har lige genset den. Han jubler ikke mod Horsens. Men han gør mod VFF.
        Mystisk.
        Jeg ved ikke hvad han gør mod VFF, men mod SIF krammer han BK efter kampen .. lykkerus i 2 sek.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #64
          Han er den målmand vi har savnet i flere år. Også dygtigere end OC mens han var her, tror jeg.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
            Han er den målmand vi har savnet i flere år. Også dygtigere end OC mens han var her, tror jeg.
            I hvert fald mere stabil og rolig umiddelbart, især på bolden og i luften. Til gengæld lavede OC til tider de der helt vilde redninger, som jeg trods alt ikke tror MH har i sig. Men det behøver han heller ikke for at have været en rigtig god tilføjelse indtil videre

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              I hvert fald mere stabil og rolig umiddelbart, især på bolden og i luften. Til gengæld lavede OC til tider de der helt vilde redninger, som jeg trods alt ikke tror MH har i sig. Men det behøver han heller ikke for at have været en rigtig god tilføjelse indtil videre
              Han skal ikke stå i evt straffespark konkurrence.
              Det var godt nok sløvt sidst.
              Men klart mere stabil end HC

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Han skal ikke stå i evt straffespark konkurrence.
                Det var godt nok sløvt sidst.
                Men klart mere stabil end HC
                I hensigt af Oliver dertid. Men nu har har Oliver vel alt i alt allerede overhalet ham: han bliver rost hver weekend for præstonerne i Bundesligaen. Hvad ikke skal nedgøre Martins betydning og præstation: rigtig god målmand, klasse fyr og ed den sikre og rolige udstråling den helt,helt rigtige for os.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #68
                  Martin Hansen gæster Offside i aften på 3S.

                  Comment


                    #69
                    Rigtig fint interview med Martin Hansen i tipsbladet i dag. Har kæmpe respekt for hans rolle på holdet, han har tilført holdet den meget meget tiltrængte stabilitet og vildskab i forsvaret og på hele grønsværet. Jeg er godt klar over at det ikke er ham alene, men jeg er sikker på at man ikke skulle undervurdere hans input. Elsker hans ærgerighed og vindermentalitet.

                    Comment


                      #70
                      Jeg synes vi skulle forlænge med Martin Hansen så hurtigt som muligt. Han er en rigtg god målmand, som har hele pakken og ovenikøbet er han ikke bange for at vise på indstillingsmangler og sige sin mening. Han vil vinde hver gang og han har givet vores forsvar den tiltrængte ro og sikkerhed. Et år som resterende kontraktlængden er ikke meget, så sæt i gang OB.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                        Jeg synes vi skulle forlænge med Martin Hansen så hurtigt som muligt. Han er en rigtg god målmand, som har hele pakken og ovenikøbet er han ikke bange for at vise på indstillingsmangler og sige sin mening. Han vil vinde hver gang og han har givet vores forsvar den tiltrængte ro og sikkerhed. Et år som resterende kontraktlængden er ikke meget, så sæt i gang OB.
                        Der skal helt sikkert ske noget omkring målmands setuppet i OB. Alle 3 målmænd har udløb næste sommer

                        Men hvis Martin Han forlænger kan det sætte gang i en rokade da HC så nok vil søge væk for at få spilletid

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Der skal helt sikkert ske noget omkring målmands setuppet i OB. Alle 3 målmænd har udløb næste sommer

                          Men hvis Martin Han forlænger kan det sætte gang i en rokade da HC så nok vil søge væk for at få spilletid
                          Jeg tænker da man kan leje Bernat ud til Næstved den næste sæson, hvis de har interresse i det

                          Comment


                            #73
                            Er ret ligeglad med øvrige setup, der er kun en der skal spille og det er Martin Hansen. Og ja forlæng, han bliver den nye anfører, spørgsmålet er bare hvor meget man i OB kan acceptere at niveauet skal falde i hans fravær, ligenu er der 2-3 klasser forskel på nr.1 og nr.2 i OB, men det var der jo også da Lars Høgh stod.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                              Er ret ligeglad med øvrige setup, der er kun en der skal spille og det er Martin Hansen. Og ja forlæng, han bliver den nye anfører, spørgsmålet er bare hvor meget man i OB kan acceptere at niveauet skal falde i hans fravær, ligenu er der 2-3 klasser forskel på nr.1 og nr.2 i OB, men det var der jo også da Lars Høgh stod.
                              Uden yderligere sammenligning i øvrigt

                              Men ellers enig, Martin er klasse.

                              Comment


                                #75
                                Vildt fed nyhed, mindst 3 år mere med den nye anfører. ⚽️☀️

                                Comment

                                Working...
                                X