Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Martin Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Det er satme hørt Martin

    https://fyens.dk/artikel/ob-s-målman...-domino-effekt

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg er også helt enig. Det er så meget nemmere, at have empati for en flok der kæmper røven ud af bukserne og taber, end en flok der mest af alt virker ligeglade og apatiske.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Klasse! Fint at han udtaler det så klart. Er meget, meget enig. Martin Hansen viser den indstilling og holdning vi har brug for
        Last edited by andlox; 09-09-2022, 08:12.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #49
          Kan rigtig god lide hans attitude, sammen med BP er de dem der er mest stabile og har mest af den aggresivitet vi mangler, dejligt at han gaar ud og siger det vi alle kan se, istedet for at bortforklare det med latterlige undskyldninger.

          Paa den front kan man sige at Alm har gjort et fantastisk arbejde, for vi kan virkelig se Alm i holdets udtryk og maade at agere paa.

          Comment


            #50
            MH har bare været en god tilgang!

            Jeg savner, at netop det element - lederegenskaber og vildskab, brystet fremme - har været noget, man har scoutet efter. Det er jo egenskaber ganske som god teknik eller fysik.

            Vi har for få ledere i truppen - og har ingen tilført udover MH og BP.

            Det er dårlig trupsammensætning, og den falder altså tilbage på BW.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Også der BW har set rigtigt, når han taler om at købe typer og til SFÅ i går siger, at det der også skal scoutes på er, hvordan den pågældende spiller reagerer i f.eks. med/modgang. Det er jo lige meget at Jørgen kan slå x antal gode hjørnespark, når han spiller som en pose nødder i modgang.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg
                Kan rigtig god lide hans attitude, sammen med BP er de dem der er mest stabile og har mest af den aggresivitet vi mangler, dejligt at han gaar ud og siger det vi alle kan se, istedet for at bortforklare det med latterlige undskyldninger.

                Paa den front kan man sige at Alm har gjort et fantastisk arbejde, for vi kan virkelig se Alm i holdets udtryk og maade at agere paa.
                Både og - god indstilling, men niveauet er ikke til toppen af ligaen - men klart bedre end dem vi havde. Vi skal have lukket af bagud og der er Mickelson og Jørgen problematiske.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  MH har bare været en god tilgang!

                  Jeg savner, at netop det element - lederegenskaber og vildskab, brystet fremme - har været noget, man har scoutet efter. Det er jo egenskaber ganske som god teknik eller fysik.

                  Vi har for få ledere i truppen - og har ingen tilført udover MH og BP.

                  Det er dårlig trupsammensætning, og den falder altså tilbage på BW.
                  Men BW har vel netop prioriteret det ift. især BP. Man kunne så muligvis have gjort mere for det, men det er jo altid en opvejning af hvilken type spiller, man får, også i forhold til den spillestil, strategien dikterer, vi skal spille. Ivan, som jo formentlig ikke direkte er BWs indkøb, har det også imo.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Men BW har vel netop prioriteret det ift. især BP. Man kunne så muligvis have gjort mere for det, men det er jo altid en opvejning af hvilken type spiller, man får, også i forhold til den spillestil, strategien dikterer, vi skal spille. Ivan, som jo formentlig ikke direkte er BWs indkøb, har det også imo.
                    Det er sandt, men jeg synes, vi overordnet har forsømt at hente nok ledere kontra hvor mange unge og uprøvede (nogle af dem også rene lottokuponer) vi har hentet ind.

                    Ser jeg på truppen er der ikke balance.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Det er sandt, men jeg synes, vi overordnet har forsømt at hente nok ledere kontra hvor mange unge og uprøvede (nogle af dem også rene lottokuponer) vi har hentet ind.

                      Ser jeg på truppen er der ikke balance.
                      Er uenig. Der kan blive for mange høvdinge. Frø, Jebali, BK er alle eksempler på miniledere der ikke rigtig trække andre med. Tver er steppet op, men kommer aldrig med en Nicolai Poulsen takling (heldigvis). Men Jebali guidede de nye mod Viborg så der er et hiraki.
                      men svært når feks Jørgen som er meget rutineret løber rundt som om det er sommerkampe i Horne.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Er uenig. Der kan blive for mange høvdinge. Frø, Jebali, BK er alle eksempler på miniledere der ikke rigtig trække andre med. Tver er steppet op, men kommer aldrig med en Nicolai Poulsen takling (heldigvis). Men Jebali guidede de nye mod Viborg så der er et hiraki.
                        men svært når feks Jørgen som er meget rutineret løber rundt som om det er sommerkampe i Horne.
                        Jeg ser ikke Frø som en leder. Tværtimod tror jeg, at han er en af dem som er værst til kun at have selv i fokus og han formår jo ikke engang at hive sig selv op til at fighte og da slet ikke andre. Bashkim og Jebali er jeg enig med dig i. Tror de begge er højt i hierarkiet, men måske ikke de mest verbale, selvom Jebali ganske rigtigt ofte tager noget ansvar på banen.

                        Jeg håber at Adelgaard fortsætter udviklingen, får mere erfaring og bliver 100 % sikker mand. Så tror jeg faktisk også at han kan være en kommende leder med hans vildskab og attitude. Men der går nok et par sæsoner endnu.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

                          Jeg ser ikke Frø som en leder. Tværtimod tror jeg, at han er en af dem som er værst til kun at have selv i fokus og han formår jo ikke engang at hive sig selv op til at fighte og da slet ikke andre. Bashkim og Jebali er jeg enig med dig i. Tror de begge er højt i hierarkiet, men måske ikke de mest verbale, selvom Jebali ganske rigtigt ofte tager noget ansvar på banen.

                          Jeg håber at Adelgaard fortsætter udviklingen, får mere erfaring og bliver 100 % sikker mand. Så tror jeg faktisk også at han kan være en kommende leder med hans vildskab og attitude. Men der går nok et par sæsoner endnu.
                          Frø leder

                          Men prinsesse

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                            Jeg er også helt enig. Det er så meget nemmere, at have empati for en flok der kæmper røven ud af bukserne og taber, end en flok der mest af alt virker ligeglade og apatiske.
                            Enig men det starter altså på sidelinjen. Som jeg ser det står Alm nærmest og ser halvapatisk ud størstedelen af kampen, det samme i interviewene halvapatisk/lommefilosofisk tomganssnak…uden passion og ild…jeg tror ikke længere på projekt Alm…

                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                              Enig men det starter altså på sidelinjen. Som jeg ser det står Alm nærmest og ser halvapatisk ud størstedelen af kampen, det samme i interviewene halvapatisk/lommefilosofisk tomganssnak…uden passion og ild…jeg tror ikke længere på projekt Alm…
                              Jeg tror nu ikke Alm er uden passion for fodbolden, men han er bestemt heller ikke en der rutter med begejstringen i fht. os fans. Da BK scorede mod ACH sad han roligt på stolen og gav ikke udtryk for glæden over målet. Det er sikkert en overfortolkning af mig, men det gav da lidt eftertanke for mig.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Jeg tror nu ikke Alm er uden passion for fodbolden, men han er bestemt heller ikke en der rutter med begejstringen i fht. os fans. Da BK scorede mod ACH sad han roligt på stolen og gav ikke udtryk for glæden over målet. Det er sikkert en overfortolkning af mig, men det gav da lidt eftertanke for mig.
                                Men det gør han ellers normalt. Jeg tolkede det som en: “Ja, lad os nu se, om det holder”-reaktion. Og det gjorde det jo som bekendt heller ikke.

                                Comment

                                Working...
                                X