Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Martin Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Vi fangede Martin Hansen til et interview efter hans første træning i Ådalen.

    Interview med Martin Hansen efter første træning i Ådalen - OBstruktion

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

      Er det ikke første gang at Ivan har været der siden sit tilbageslag?
      Nej han har været derude nogle dage. Men det er på lavt blus

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Man fornemmer lidt der er kommet lidt mere action på træningerne her efter fredagens kamp og de har holdt deres ifl. Leif R., lange møde. Er det noget du som vidne kan fornemme?
        Åhhhh det er svært. Jeg kan ihverfald mærke at Hjortebjerg ofte taler med store bogstaver. Han er virkelig markant og bastant i sin måde at træne på
        Men i dag var der en intensitet jeg ikke har set længe. Shit de gik til den. Men kvaliteten er ikke vanvittig høj da alt alt alt for mange spillere mangler

        Comment


          #34
          Fin lille video de har brygget sammen her

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kom-me...derskrivelsen/

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Vi fangede Martin Hansen til et interview efter hans første træning i Ådalen.

            Interview med Martin Hansen efter første træning i Ådalen - OBstruktion
            Er der nogen eksperter i kropssprog som kan se om han lyver en smule på spørgsmålet om han har kendt til interessen fra OB længe ? :)

            ​​​​​Jeg ved godt hvad jeg tænker, men fuldt forståeligt at han skal svare sådan pga Bernat
            ​​​​

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

              Er der nogen eksperter i kropssprog som kan se om han lyver en smule på spørgsmålet om han har kendt til interessen fra OB længe ? :)

              ​​​​​Jeg ved godt hvad jeg tænker, men fuldt forståeligt at han skal svare sådan pga Bernat
              ​​​​
              Selvbestaltet ekspert naturligvis, men jeg ser det slet ikke.
              Jeg tror det har været Martins oplevelse, at det hele skete hurtigt og lige pludselig.
              Og jeg tror faktisk også at det har været oplevelsen fra Ådalen af - man havde tillid til Bernat som 1. målmand, lige indtil man ikke havde det længere.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                Selvbestaltet ekspert naturligvis, men jeg ser det slet ikke.
                Jeg tror det har været Martins oplevelse, at det hele skete hurtigt og lige pludselig.
                Og jeg tror faktisk også at det har været oplevelsen fra Ådalen af - man havde tillid til Bernat som 1. målmand, lige indtil man ikke havde det længere.
                Det tror jeg også.
                Jeg tror at man efter sidste kamp har besluttet. Vi skal finde en ny keeper med erfaring og som har været etableret i superligaen før, for at minimere tilvænning og være i stand til at kunne stå fra dag 1.
                Så har man scoutet markedet for tidligere etablerede målmænd ud fra en profil og har sikkert landet en liste, hvor Martin Hansen har figureret. Så har de sikkert kigget på hans kontraktsituation, hvor jeg så vidt jeg husker havde noget bøvl med sin gamle klub og handlet.
                I mine øjne en fin transfer og jeg forventer at kvaliteten mellem stængerne er øget, omend jeg er ærgelig over at det er på baggrund af voldsom ustabilitet hos Bernat.

                Comment


                  #38
                  Tak, Bjørn. Noget skulle ske og snarest. Håber Martin bliver en gevinst fra Dag 1.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Fin lille video de har brygget sammen her

                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kom-me...derskrivelsen/
                    Den unge mand - er det vores målmandstræner ?!
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Den unge mand - er det vores målmandstræner ?!
                      Nej jeg mener det er en af vores nye fysiske træner Bo Nielsen.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Den unge mand - er det vores målmandstræner ?!
                        Hvem den unge mand?

                        Comment


                          #42
                          Kan ikke selv se selve interviewet fra udlandet, men til dem, der kan: https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...15/video.shtml

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                            Kan ikke selv se selve interviewet fra udlandet, men til dem, der kan: https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...15/video.shtml
                            Meget sympatiske udtalelser

                            Comment


                              #44
                              Helt vildt! Fedt at han tager hans ryg i stedet for at “jorde”ham. Det er jo ønskescenariet med en der kan støtte Bernat. Det vidner om en stærk medmenneskelighed og moral fra ham.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                                Helt vildt! Fedt at han tager hans ryg i stedet for at “jorde”ham. Det er jo ønskescenariet med en der kan støtte Bernat. Det vidner om en stærk medmenneskelighed og moral fra ham.
                                Tror faktisk heller ikke man skal undervurdere den tid OC havde sammen med Gryte.

                                Det er super vigtigt at have en erfaren målmand man kan sparre med til træning og også efter.
                                Og det er ikke det samme når OC og HC har sparret, fordi de begge var så unge.

                                Comment

                                Working...
                                X