Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Martin Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Martin Hansen

    Velkommen til!
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/martin...maalmand-i-ob/
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Velkommen til. Han havde Lars Høgh som målmandstræner i FCN

    Comment


      #3
      Velkommen til Martin i OB. Jeg er sikker på det kommer til at løfte niveauet på målmandsposten betragteligt. Både gennem øget konkurrence om pladsen og ved hans smitsomme mentalitet på og udenfor banen. Og så vil det alt andet lige lette presset på Bernat og flytte fokus over på en ny mand. Bernat sidder nok ikke og klapper sig til røde håndflader, men jeg tror det er bedre for ham i længden at han får mere reel konkurrencen om pladsen. En god transfer på et livsvigtigt tidspunkt for klubben.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
        Velkommen til Martin i OB. Jeg er sikker på det kommer til at løfte niveauet på målmandsposten betragteligt. Både gennem øget konkurrence om pladsen og ved hans smitsomme mentalitet på og udenfor banen. Og så vil det alt andet lige lette presset på Bernat og flytte fokus over på en ny mand. Bernat sidder nok ikke og klapper sig til røde håndflader, men jeg tror det er bedre for ham i længden at han får mere reel konkurrencen om pladsen. En god transfer på et livsvigtigt tidspunkt for klubben.
        Er enig, men som Leif skriver i FS så er der 50% risiko for at vi rykker ned.
        lige nu er det kun Lyngby som jeg tror er dårligere. AaB slutter helt sikkert over os, så Horsens skal gå i stå. Tror gerne jeg sælger denne sæson for en 10. Plads.
        mm BW henter noget klasse og ikke flere middel superliga spillere.

        Comment


          #5
          Det kan og må aldrig være en enkelt signing der skal afgøre vores skæbne. Så jeg se ham kun som en nødvendig brik i et større spil. Og jeg tror BW har skrevet med ham med samme tanke. Men derfor synes jeg stadig det er den vigtigste plads at forstærke nu og her. Er spændt på at se ham til træning.

          Comment


            #6
            Velkommen til Martin - en plads der er hårdt presset, så nødvendigt. Håber dog der bliver taget godt hånd om HC, han virker som om han har brig for det, også psykisk

            Comment


              #7
              3 dage efter FCM kampen, enten så har det været planlagt eller også er det et haste køb, som jeg ser det har han spillet 14 2. bundesliga kampe på 3 år, ikke just noget der bringer vild juble frem. Det er altid rart med en Keeper der kan score mål, dem mangler vi, tiden må jo vise om det er en forstærkning eller endnu et dumt OB køb af spiller der ikke kan levere mens de er i striwerne.

              Comment


                #8
                Fed udtalelse han kommer med om Høgh, OB og Odense i det hele taget.

                Håber det kommer til at sikre at outputtet fra vores keepere bliver mere stabilt. Martin må have noget rutine og autoritet han kan bidrage med med det samme. Forhåbentligt kan det hjælpe til at skubbe HC, så han bliver bedre rustet til posten som førstemålmand.

                Jeg ser det ikke som et nederlag ift. at bringe unge spillere i spil. Jeg ser det snarere som en kæmpe test for HC, som vil vise om han virkelig er vores fremtidige målmand eller ej. Det er en udfordring og mulighed han skal gribe.

                De færreste af os ved nok en masse om Martins niveau efterhånden efter en skrabet tid i Tyskland. Men jeg husker ham som en levende og temperamentsfyldt målmand. Dén del tror jeg kommer til at gavne os. Jeg håber, han kommer med noget fremtoning og naturlig autoritet, som HC i dén grad har manglet. Det kan forhåbentligt give lidt mere "skræmme-faktor" overfor modstanderne, og samtidigt give forsvaret og resten af holdet lidt mere ro bagudtil.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Er enig, men som Leif skriver i FS så er der 50% risiko for at vi rykker ned.
                  lige nu er det kun Lyngby som jeg tror er dårligere. AaB slutter helt sikkert over os, så Horsens skal gå i stå. Tror gerne jeg sælger denne sæson for en 10. Plads.
                  mm BW henter noget klasse og ikke flere middel superliga spillere.
                  Jeg tror risikoen er mere på 75% lige nu .
                  De andre hold ser bare bedre ud en OB , OB har en 5-6 spillere fra start 11 ude , og det gør man intet ved , man tror det er nok at hive unge talenter op og give dem chancen , de andre klubber havde straks været ude og købe nogle spillere , men ikke OB .
                  Det bliver en lang og trist sæson desværre

                  Comment


                    #10
                    Velkommen til Martin. Dejligt med handling.

                    God alder, god kontraktlængde. Jeg har tidligere tænkt ham sol en mulighed.

                    Jeg tror han bliver en succes

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Victor2 Se indlæg

                      Jeg tror risikoen er mere på 75% lige nu .
                      De andre hold ser bare bedre ud en OB , OB har en 5-6 spillere fra start 11 ude , og det gør man intet ved , man tror det er nok at hive unge talenter op og give dem chancen , de andre klubber havde straks været ude og købe nogle spillere , men ikke OB .
                      Det bliver en lang og trist sæson desværre
                      Men selv i stærleste opstilling er vi kun marginalt bedre end horsens og lyngby og vel lige med Viborg, og Gf. Men viborg har våben de bruger. Feks cs, mens viintet får ud af okosun bortset fra på defensive dodbolde

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Victor2 Se indlæg

                        Jeg tror risikoen er mere på 75% lige nu .
                        De andre hold ser bare bedre ud en OB , OB har en 5-6 spillere fra start 11 ude , og det gør man intet ved , man tror det er nok at hive unge talenter op og give dem chancen , de andre klubber havde straks været ude og købe nogle spillere , men ikke OB .
                        Det bliver en lang og trist sæson desværre
                        Man er igang med at gøre noget. Men folk falder som fluer og de fleste handler med kvalitet sker ikke over natten.

                        Jeg tror 100% at de gør alt i deres magt. Men om det er nok og om de er dygtige nok.. Det ved jeg ikke

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Man er igang med at gøre noget. Men folk falder som fluer og de fleste handler med kvalitet sker ikke over natten.

                          Jeg tror 100% at de gør alt i deres magt. Men om det er nok og om de er dygtige nok.. Det ved jeg ikke
                          Man kan da håbe :) jeg magter ikke endnu en nedrykning . sidste gang var nok

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Victor2 Se indlæg

                            Man kan da håbe :) jeg magter ikke endnu en nedrykning . sidste gang var nok
                            Den er tættere på end nogensinde desværre

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Den er tættere på end nogensinde desværre
                              Arghhh... Ro på - der er spillet 3 kampe.
                              Jeg er enig I at det ikke har været prangende, men jeg synes godt nok at der bliver kørt en stemning op herinde.

                              Comment

                              Working...
                              X