Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Future Cup 2022/2023
Collapse
X
-
Umiddelbart forstår jeg ikke fordelen ved det format. Skal vi kun spille seks kampe og så en eventuel finale ?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
-
Ja, der lyder tyndt. Turneringen kunne ellers også bruges at bringe spillere nærmere tilbage til kampform efter skader. Men en hpndfuld kampe i hele sæson, det lyder håbløst.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Giver det overhovedet mening med én kamp om måneden. Hvordan styrker det talentudviklingen ? Samt hvis halvdelen af start 11 er over 25 år ?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Det kommer til at gå stærkt hvis de står højtOprindeligt indsendt af Orskov Se indlægSpændende opstilling. Lyngby skal nok ikke stille med en alt for høj forsvarslinje med den fronttrio.
Tror sgu jeg tager ud og ser den. Vi stiller jo med en startopstilling der ikke ville være utænkelig om et par år
- Likes 2
Comment
-
Fedt med Ivan så er han sikkert klar til VFF i weekendenOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Det bliver også godt for HC at få tanket lidt selvtillid i dissekampe. Håber på at han for noget succes og noget selvtillid igenOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Det er fint. Så håber på en intensiv opdatering. :-)Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det kommer til at gå stærkt hvis de står højt
Tror sgu jeg tager ud og ser den. Vi stiller jo med en startopstilling der ikke ville være utænkelig om et par år"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment