Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Antijinx, men for satan hvor spiller Tverskov godt.

    HC gør det svært at være i hans hjørne det er irriterende. Jeg synes faktisk også charly kommer med noget fart som er udfordrende for FCM sammen med Nico.

    Det skal dog siges at det også er tydeligt at FCM ganske enkelt har bedre fodboldspillere.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      BK var vist ved at miste den, men vi havde brug for lidt held
      FCM er også ringe
      Ja, det kan jeg se nu.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        Antijinx, men for satan hvor spiller Tverskov godt.

        HC gør det svært at være i hans hjørne det er irriterende. Jeg synes faktisk også charly kommer med noget fart som er udfordrende for FCM sammen med Nico.

        Det skal dog siges at det også er tydeligt at FCM ganske enkelt har bedre fodboldspillere.
        Både og Tver har også sin del af fejlafleveringer når han ik lige spiller den på tværs eller bagud.

        Syntes også det ligner drenge mod mænd når Herning bringer fysik ind i nærkampene.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
          Antijinx, men for satan hvor spiller Tverskov godt.

          HC gør det svært at være i hans hjørne det er irriterende. Jeg synes faktisk også charly kommer med noget fart som er udfordrende for FCM sammen med Nico.

          Det skal dog siges at det også er tydeligt at FCM ganske enkelt har bedre fodboldspillere.
          Jo men Nico er en junior i det defensive. Vores Venstre side er ikke i spil og ofte er det høje bolde mod Sander.
          sælger den gerne for et point, men FCM er direkte ringe, selvom Erik sige de spiller godt.
          vi har dybest set styr på dem, men omvendt kan de jo bare vente på en af vores personlige fejl.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Både og Tver har også sin del af fejlafleveringer når han ik lige spiller den på tværs eller bagud.

            Syntes også det ligner drenge mod mænd når Herning bringer fysik ind i nærkampene.
            Det har du ret i. Jeg står på stadion og tænkte godt på at Jeppe havde mange fejlafleveringer, især i starten af kampen, jeg synes også at han spiller sig op i slutningen af første, hvis det giver mening?

            Farten, og så bare kvaliteten især på isaksen, dreyer og Oneydika.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Jo men Nico er en junior i det defensive. Vores Venstre side er ikke i spil og ofte er det høje bolde mod Sander.
              sælger den gerne for et point, men FCM er direkte ringe, selvom Erik sige de spiller godt.
              vi har dybest set styr på dem, men omvendt kan de jo bare vente på en af vores personlige fejl.
              Tilgengæld kommer de ikke igennem i vores venstre side. Imo.

              Comment


                HC minder mig så meget om Jeppe Højbjerg, Esbjerg han var god i starten og blev fast U21 målmand, men han lavede også de vildeste fejl ind imellem, og gik helt i stå.
                Der skal investeres i en ny klassemålmand forsvaret bliver også dårligere og usikkert med en ringe målmand mellem stængerne.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Både og Tver har også sin del af fejlafleveringer når han ik lige spiller den på tværs eller bagud.

                  Syntes også det ligner drenge mod mænd når Herning bringer fysik ind i nærkampene.
                  Det burde bare heller ikke være Jeppes ansvar at spille den fremad. Der burde han have en god makker der kunne stå for den del

                  Comment


                    Hvorfor skifter Alm nu Charly ud? Jeg forstod ikke meget af hvad han sagde.

                    Comment


                      Det er modigt, at vi lader FCM presse os så højt oppe. Gad vide om det går godt? Men det må trække kræfter ud af dem

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                        Hvorfor skifter Alm nu Charly ud? Jeg forstod ikke meget af hvad han sagde.
                        Det jeg fik fat i var at han var træt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

                          Det jeg fik fat i var at han var træt

                          Fair nok.

                          Comment


                            Sjov Stig siger det er bevist valg at give os plads på,kanterne. Jo det siger jo noget om vores backs og indlæg

                            Comment


                              Kl igen igen igen og Nico råber ham ikke op

                              Comment


                                Håbløse OB
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X