Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Samme startopstilling som sidst.
    Systemet bliver næppe ændret under Alm. Trods de fleste vel kan se, at det ikke fungerer.

    Det er skørt. Jeg kan godt lide Alm, og jeg forstår det simpelthen ikke. For mig er det åbenlyst et system helt ude af balance.

    I den konkrete opstilling undrer jeg mig (igen) meget over, at Sander vælges frem for Breum. Jeg synes også, det var på tide at prøve Grubbe i stedet for NM, men jeg ved jo ikke, hvordan han gør det i træningsøjemed.
    Last edited by Jungledyret; 29-07-2022, 17:38.

    Comment


      #62
      Ser oplæg på TV. Stig siger det ret præcist. Hverken KL eller BP har top 6 kvalitet. Ved godt BP kun har spillet 2 kampe og har mere udstråling end KL. Men det er også umuligt at udvise mindre.

      Comment


        #63
        For en gang skyld fuldstændigt enig med studiet vi er ikke top 6...langt fra
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Så mange mål scorer Fenger nu heller ikke. Og Bashkim er en bedre kombinationsspiller og har bedre teknik.
          Jep, men farten er væk og dermed meget af hans niveau

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Ikke fordi han har den vilde bredde at arbejde med lige for tiden dog
            Det er rigtigt. Skaderne hjælper ikke. Men kunne dog sagtens prøve noget andet alligevel. Som f.eks. Kunne Mucoli og Breum godt starte inde, det kunne en som Grubbe vel også.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Ikke fordi han har den vilde bredde at arbejde med lige for tiden dog
              Nej tænk vi er nået dertil hvor Opondo og Kløve ville være i start 11 hvis de stadig var her. Den her trup er håbløs.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Ser oplæg på TV. Stig siger det ret præcist. Hverken KL eller BP har top 6 kvalitet. Ved godt BP kun har spillet 2 kampe og har mere udstråling end KL. Men det er også umuligt at udvise mindre.
                Tænker faktisk en Tverskov - Bjørn duo vil være bedre indtil Ivancevich kommer tilbage. Men så er midtbanen blottet for overblik og teknik…

                Comment


                  #68
                  HC er godt nok heldig.

                  Comment


                    #69
                    Bernat reddet af baglinjen
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      HC er godt nok heldig.
                      Korrekt men held eller ej er det da en mærkelig fejl. Havde været et klart selvmål. Dårlig begyndelse for ham, synes jeg.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        HC er godt nok heldig.
                        Det er en klassisk OB-situation; Frøkjær lukker sig selv inde og laver en dårlig aflevering og giver en omstilling. Vores mål fumler efterfølgende bolden i eget net. Godt og korrekt målet blev annulleret.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                          Korrekt men held eller ej er det da en mærkelig fejl. Havde været et klart selvmål. Dårlig begyndelse for ham, synes jeg.
                          Ja og Mickelson er bare svar defensivt.

                          Comment


                            #73
                            Høje indlæg til Sander Svendsen. Manden er 1.20 høj!

                            Comment


                              #74
                              BP med clearing på KL niveau - suk

                              Comment


                                #75
                                Jeg har ingen forventninger i aften, kun håbet om blind høne finder korn.

                                Comment

                                Working...
                                X