Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Samme startopstilling som sidst.
    Systemet bliver næppe ændret under Alm. Trods de fleste vel kan se, at det ikke fungerer.

    Det er skørt. Jeg kan godt lide Alm, og jeg forstår det simpelthen ikke. For mig er det åbenlyst et system helt ude af balance.

    I den konkrete opstilling undrer jeg mig (igen) meget over, at Sander vælges frem for Breum. Jeg synes også, det var på tide at prøve Grubbe i stedet for NM, men jeg ved jo ikke, hvordan han gør det i træningsøjemed.
    Last edited by Jungledyret; 29-07-2022, 17:38.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Næsten samme opstilling 3. Gang i træk. Tror kun Breum er eneste ændring fra første kamp.

    Det er jo håbløst. Hvordan kan man i ramme alvor starte med den samme katastrofale opstilling gang på gang.

    Det er forfærdeligt at sige, men jeg håber Alm bliver fyret snarest muligt.
    Ikke fordi han har den vilde bredde at arbejde med lige for tiden dog

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    RMN bliver rigtig god fyldt. Familietribunen åbenbart lukket igen.
    Dejligt. Forhåbentlig kan vi få sunget sejren hjem! Det er der brug for!

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Næsten samme opstilling 3. Gang i træk. Tror kun Breum er eneste ændring fra første kamp.

    Det er jo håbløst. Hvordan kan man i ramme alvor starte med den samme katastrofale opstilling gang på gang.

    Det er forfærdeligt at sige, men jeg håber Alm bliver fyret snarest muligt.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    RMN bliver rigtig god fyldt. Familietribunen åbenbart lukket igen.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg

    Never change a losing team
    Vi spillede uafgjort!

    Leave a comment:


  • Garn
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Samme startopstilling som sidst.
    Never change a losing team

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Samme startopstilling som sidst.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Men flere en Bashkim
    True haha

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Så mange mål scorer Fenger nu heller ikke. Og Bashkim er en bedre kombinationsspiller og har bedre teknik.
    Men flere end Bashkim
    Last edited by Superior; 29-07-2022, 16:37.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Bedre spiller målt på hvad..? Fenger scorer flere mål og kæmper voldsomt mere end Bashkim…
    Så mange mål scorer Fenger nu heller ikke. Og Bashkim er en bedre kombinationsspiller og har bedre teknik.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Det er han jo så ikke. Han var den dårligste i sidste sæson - målt på enhver målbar parameter.

    At der så var lidt af den gamle BK i sidste kamp; dét er vi enige om, og vi kan da håbe, at han træder i karakter med Jebali og Fenger ude.
    Det er selvf. det der er håbet - at han finder det niveau han besad engang, så ville han imø være en af de sikreste på holdkortet. En scoring i dag igen, og han er muligvis på vej tilbage til det vi husker ham for.

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Bedre spiller målt på hvad..? Fenger scorer flere mål og kæmper voldsomt mere end Bashkim…
    Enig. Baskhim har dog haft en flot karriere og engang var han meget bedre end Fenger. Men lige pt. er Fenger en del bedre, selv med dårlig ryg. Baskhim ville jeg elske i rollen som indskifter

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Tja. Det var nu også baseret ud fra, at jeg ikke betegner Jebali som angriber. Synes dog personligt at Bashkim er en bedre spiller end Fenger, men det er nok en smagssag
    Bedre spiller målt på hvad..? Fenger scorer flere mål og kæmper voldsomt mere end Bashkim…

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Det er han jo så ikke. Han var den dårligste i sidste sæson - målt på enhver målbar parameter.

    At der så var lidt af den gamle BK i sidste kamp; dét er vi enige om, og vi kan da håbe, at han træder i karakter med Jebali og Fenger ude.
    Tja. Det var nu også baseret ud fra, at jeg ikke betegner Jebali som angriber. Synes dog personligt at Bashkim er en bedre spiller end Fenger, men det er nok en smagssag

    Leave a comment:

Working...
X