Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Randers - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Måske det skyldes mere at man vil stå der interessant for sponsorere. Men også der er det ikke særlig klogt at skuffe folk på den lange bane.
    Måske der sker ja stadig noget i vinduet. Men det er selvfølgelig er problem at hente forstærkninger når én tredjel af grundspillet er allerede kørt. Hvis man investerer tidligere og giver Alm chancen at have truppen på pladsen allerede i forberedelsen så ville der vel også give lidt mere indtægter med placeringspenge og man lokker sponsorer og tilskuer på stadion. Men åbenbart er man stadig meget tilbageholdende med at investere. Fair nok hvis man ville udmelde det ærligt. Men troede der ville komme en ny tilgang til handlinger med BW, men bliver ret skuffet.
    Ja jeg tror vi alle er skuffede over det der reelt er kommet ud af den nye sportsdirektør. Nu nævner du sponsorerne og jeg har tit tænkt på hvordan stemningen er blandt de andre sponsorere. Altså Albani, Barfoed og alle de andre (som jo efter hvad vi hører vokser i antal) Synes de det er fedt at lægge navn til den middelmådighed? Er de forblindet af Niels Thorborg og tør ikke sige ham imod?
    Er der nogen herinde som har viden om det?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

    Spot on! Som andre herinde har nævnt ville langt de fleste kunne "affinde" sig med ikke at være i top-6, hvis der satses på talenter. Men at melde top-6 ud uden at følge op med tilgange gør mig tosset. Tror de vi er idioter???
    Måske det skyldes mere at man vil stå der interessant for sponsorere. Men også der er det ikke særlig klogt at skuffe folk på den lange bane.
    Måske der sker ja stadig noget i vinduet. Men det er selvfølgelig er problem at hente forstærkninger når én tredjel af grundspillet er allerede kørt. Hvis man investerer tidligere og giver Alm chancen at have truppen på pladsen allerede i forberedelsen så ville der vel også give lidt mere indtægter med placeringspenge og man lokker sponsorer og tilskuer på stadion. Men åbenbart er man stadig meget tilbageholdende med at investere. Fair nok hvis man ville udmelde det ærligt. Men troede der ville komme en ny tilgang til handlinger med BW, men bliver ret skuffet.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Men så skulle ledelsen udtale sig mere ærligt og ikke tale om Top 6 og forstærkninger på Jebali-niveau.
    Enig. Det er fordi de ikke ved det, havde vi vundet i pokalen mod FCM så ville der have været mere økonomi til at kunne gøre en forskel.

    ​​​​​Men jeg holder fast i at med Mihajlo ude, Østrøm, Vestergaard, Kheemdee, Slotsager og Juel på vej, så giver det ikke meget mening at hente en ny centralforsvarsspiller ind når man allerede har hentet BP.

    Tilgengæld har man kun én Tverskov og man skal ret beset bruge to, der er mig bekendt ikke nogen på vej, på nær Østrøm som på nuværende tidspunkt ikke er god nok. Så må de forskellige investorer accepterer at det tager noget tid at implementere en strategi hvor man vil hente ind fra akademiet.

    Der kan jeg ikke forstå at man ikke henter ind vi viser jo også i dag hvor giftigt et hold vi er på omstillinger og det kræver jo at du har nogen der kan vende spillet og spille hurtigt.

    Der er ham Ezatolahi der var en der foreslog i går og han kunne være en mulighed, siger jeg uden at have et skidegodt overblik over ham.

    ​​​Men det kræver jo at man kan overbevise investor gruppen om at man skal investere i truppen, fordi jeg kan ikke se hvordan man kan opgive strategien nu og jeg tror heller ikke at det ville ende godt.

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Men så skulle ledelsen udtale sig mere ærligt og ikke tale om Top 6 og forstærkninger på Jebali-niveau.
    Spot on! Som andre herinde har nævnt ville langt de fleste kunne "affinde" sig med ikke at være i top-6, hvis der satses på talenter. Men at melde top-6 ud uden at følge op med tilgange gør mig tosset. Tror de vi er idioter???

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Breum startede stærkt, men så ud som han blev snittet af den mærkelige sygdom de andre på banen blev ramt af tidligere.
    Han gjorde det ikke ret godt, forstår godt at Nouck har overhalet ham og startede inde.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

    Ja, ærgerligt at de 2 blev udskiftet så tidligt i kampen, Breum og Kjerumgaard var elendige som afløserne.
    Breum startede stærkt, men så ud som han blev smittet af den mærkelige sygdom de andre på banen blev ramt af tidligere.
    Last edited by andlox; 24-07-2022, 16:23.

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Fandme fedt med Nouck ellers. Havde vi vundet kampen, så havde han taget overskrifterne. Han skal lige slibes til, men han kommer sgu med noget power og afslutter klinisk.

    BK var også god og besad vilje. Tørt hug. Når man er efter en spiller, skal man også rose, når de modbeviser én.

    2. halvleg var rædderlig, og symboliserer fint, hvor meget der er i vejen med klubben. Jeg er lettere apatisk. Vi må se.
    Ja, ærgerligt at de 2 blev udskiftet så tidligt i kampen, Breum og Kjerumgaard var elendige som afløserne.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Fandme fedt med Nouck ellers. Havde vi vundet kampen, så havde han taget overskrifterne. Han skal lige slibes til, men han kommer sgu med noget power og afslutter klinisk.

    BK var også god og besad vilje. Tørt hug. Når man er efter en spiller, skal man også rose, når de modbeviser én.

    2. halvleg var rædderlig, og symboliserer fint, hvor meget der er i vejen med klubben. Jeg er lettere apatisk. Vi må se.
    Tror der var mere anden halvleg som var klinisk.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Martin Davidsen spørger:
    "OB-direktør Björn Wesstrøm sagde i sommer, at fynboerne ville styrke sig defensivt og dermed være gode nok til at opnå egen målsætning om Top 6. Gad vide hvornår de ord bakkes op af handling. #sldk"
    https://twitter.com/mpbdavidsen/stat...ZN9QM9lyA&s=19
    Jeg venter stadig på at ord bliver til handling og virkelighed. Sådan som vi så ud i de sidste 25 minutter? Det var ikke OB værdigt.

    Hvor er krigerne? Hvor er OB DNA'et? Hvor er kvaliteten? Hvor er udviklingen? Hvor f... er realismen?

    Jeg ved ikke med dig, men det gjorde decideret ondt at se på. Mit OB reduceret til en flok hovedløse kyllinger, ude af form, halsende efter modstanderne der bare fik lov til at vade igennem.

    Al ære og respekt for Randers, der har noget af den power og kvalitet, jeg savner hos os, men det er fandme også nemt at være Randers spiller, når halvdelen af modstanderholdet halser rundt som serie spillere, der spiller mod voksne mænd.

    Det er beskæmmende! En skændsel.

    Richard Møller ville vende sig i sin grav. Sådan skal intet OB hold se ud.

    Punktum.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Fandme fedt med Nouck ellers. Havde vi vundet kampen, så havde han taget overskrifterne. Han skal lige slibes til, men han kommer sgu med noget power og afslutter klinisk.

    BK var også god og besad vilje. Tørt hug. Når man er efter en spiller, skal man også rose, når de modbeviser én.

    2. halvleg var rædderlig, og symboliserer fint, hvor meget der er i vejen med klubben. Jeg er lettere apatisk. Vi må se.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Det virker, for mig, mere som om at man henter billigt ind, for så at kunne satse på akademiet og så håber man, at man kan køre tråden fra akademiet over på førsteholdstruppen, hvilket er både klogt og effektivt, det tager bare lang tid. Det ville være virkeligt uhensigtsmæssigt at ligge stilen om efter i årevis at have satset på det.
    ​​​​​
    Når vi så gør det, så synes jeg vi skal kigge på hvad der er på vej fra u-19 og så holde det op imod hvad vi har i førsteholdstruppen. Der er kantspillere og centerforsvarer på vej fra akademiet, der kan det undre mig at vi ikke forstærker os på den centrale midtbane. Men det handler nok om hvad der er økonomi til.

    ​​​​​​

    ​​​​​
    ​​​​
    Men så skulle ledelsen udtale sig mere ærligt og ikke tale om Top 6 og forstærkninger på Jebali-niveau.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    helt enig

    man har lagt sig fast på en stil - men har ikke spillerne til det og ser ikke ud til at man er begyndt at hente ind til stilen...istedet hiver man lidt forskelligt op af lykkeposen og håber det går.
    Det virker, for mig, mere som om at man henter billigt ind, for så at kunne satse på akademiet og så håber man, at man kan køre tråden fra akademiet over på førsteholdstruppen, hvilket er både klogt og effektivt, det tager bare lang tid. Det ville være virkeligt uhensigtsmæssigt at ligge stilen om efter i årevis at have satset på det.
    ​​​​​
    Når vi så gør det, så synes jeg vi skal kigge på hvad der er på vej fra u-19 og så holde det op imod hvad vi har i førsteholdstruppen. Der er kantspillere og centerforsvarer på vej fra akademiet, der kan det undre mig at vi ikke forstærker os på den centrale midtbane. Men det handler nok om hvad der er økonomi til.

    ​​​​​​

    ​​​​​
    ​​​​

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Martin Davidsen spørger:
    "OB-direktør Björn Wesstrøm sagde i sommer, at fynboerne ville styrke sig defensivt og dermed være gode nok til at opnå egen målsætning om Top 6. Gad vide hvornår de ord bakkes op af handling. #sldk"
    https://twitter.com/mpbdavidsen/stat...ZN9QM9lyA&s=19

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    På et tidspunkt må vi også stoppe med at pege på det forsvar, selvom der helt sikkert kan findes dårlige situationer, også i dag.

    Vi er simpelthen også nødt til at snakke om nu, at vi spiller på en måde der INTET godt gør for vores forsvarsspillere. Det er ikke en stil der tager højde for, at vi har backs der er udfordrede på det taktiske arbejde defensivt og som ikke er stærke 1v1, og det er ikke en stil der tager højde for, at vi har forholdsvis store og tunge midterforsvarere som ikke er gode til at skulle forsvare bagrum eller dække store arealer selv.

    Vi spiller som om, at vi har nogle af de individuelt bedste spillere i bagkæden i hele ligaen, og det er vi ikke i nærheden af at have, og vi er ikke i nærheden af at få det. Det er totalt uholdbart at spille på den her måde, når presset og det defensive arbejde fra de 6 forreste kollektivt ikke er bedre. Den er gal med balancen på holdet, og vores forsvarsspillere og keepere føler sig bare mere og mere udsatte og bliver kørt længere og længere ned på selvtilliden. 2 kampe inde, og så ligner Paulsen allerede en mand der er udfordret på det punkt, det er fandeme ringe trænerarbejde.
    helt enig

    man har lagt sig fast på en stil - men har ikke spillerne til det og ser ikke ud til at man er begyndt at hente ind til stilen...istedet hiver man lidt forskelligt op af lykkeposen og håber det går.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    Det er en målmands lod. Fejlene har det med at udvaske alt det gode. Han redder os fra et stort nederlag, men sørger for at de kommer tilbage i kampen. For mig er det desværre det sidste, jeg vil huske.

    At vi så derefter helt giver op, det er jo et testamente til hvad vi har sagt så længe: Det hold kan ikke trænes bedre. Spillerne skal udskiftes. Træneren skal muligvis også skiftes. Det her er ikke holdbart.

    Det kan ikke passe at vi kan blive trykket så voldsomt og ligne drenge mod mænd.

    Det var ren katastrofe. Det kan ingen i og omkring OB være tilfredse med. Enten er vi i dårlig form eller også træner vi for hårdt. Det er en dårlig combo med dårlige spillere.

    MvH ChrisOB
    helt enig. - pointen var bare at han har det i sig - der er gode redninger, men hvor lang snor vil man give ham? Han har nu stået over 1 sæson som første keeper og der er desværre ikke noget der tyder på han er ved at hæve sig til et stabilt godt niveau.

    jeg er med på der vil ske udsving med nye, unge spillere (og en ny træner for så vidt) men der skulle gerne kunne ses en fremgang...og jeg har desværre virkeligt svært ved at se det ske - det samme gælder for Alm - tror vi nærmer os at der trykkes på reset knappen endnu en gang

    Leave a comment:

Working...
X