Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: Randers - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægNouck er en spændende spiller der kommer med noget fart og en glimrende teknik og så har han et glimrende instinkt for målet, han bliver rigtig god ham der. Han må gerne sætte sig på den højrekant, bedrager mine øjne mig eller var det med venstre han satte den der ind?
Skjelvik også med en rigtig god første halvleg. Selvom han nok begynder at læne sig lidt op af et gult kort.
Bashkim med et veleksekveret venstre vristspark lidt ude fra feltet.
Kasper Larsen og Bjørn Paulsen ser også ud til at have styr på det.
Det bliver spændende her i 2 halvleg jeg vil gerne se hvad Alm skifter ind her.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Charlyhvor er det dog en fed følelse at hive én af vores egne op, og så er han bare god fra første dag
Gør det nu noget mere.!
Og BashkimHan har sgu fortjent det. Synes også han virker til at forsøge sig i presspillet. Jeg håber det fortsætter.
Lad os nu bare holde fast
- Likes 3
Leave a comment:
-
Det er længe siden jeg har været glad i en pause. Håber jeg også er det efter kampen.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Nouck er en spændende spiller der kommer med noget fart og en glimrende teknik og så har han et glimrende instinkt for målet, han bliver rigtig god ham der. Han må gerne sætte sig på den højrekant, bedrager mine øjne mig eller var det med venstre han satte den der ind?
Skjelvik også med en rigtig god første halvleg. Selvom han nok begynder at læne sig lidt op af et gult kort.
Bashkim med et veleksekveret venstre vristspark lidt ude fra feltet.
Kasper Larsen og Bjørn Paulsen ser også ud til at have styr på det.
Det bliver spændende her i 2 halvleg jeg vil gerne se hvad Alm skifter ind her.
Leave a comment:
-
Godt være alt ikke lige sidder i skabet, men gal et flot mål til 2-0.
Jeg frygtede denne kamp med de afbud vi havde, men dejlig skarphed, og flot kamp af HC så langt! Positivt overrasket.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Randers har vel været bedst i 1. halvleg - men et flot langskud og en enkelt kontra der sad som den skulle samt gode redninger af Bernat og så fører OB sgu 2-0....vildt
- Likes 1
Leave a comment:
-
Dejlig veludført kontra. Virkelig godt af Sander, og fedt at se Charly så kølig foran mål igen!
- Likes 1
Leave a comment:
-
To flotte mål. Både gode og dårlige indsatser. Det kender vi. Men i dag får vi mål. Hvis ingen fatale fejl i forsvar og mål tror jeg nu på mindst et point.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: