Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Gustav Grubbe tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Gustav Grubbe tråden

    Knægten skal da have sin egen tråd

    Grubbe siger at han ikke er blevet lovet spilletid i OB og må tage konkurrencen op som alle andre

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-lovet-noget

    #2
    Forhåbentlig lover man ikke nogen spiller noget som helst, da det selvfølgelig bør komme an på form.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
      Forhåbentlig lover man ikke nogen spiller noget som helst, da det selvfølgelig bør komme an på form.
      Det siger næsten sig selv, men jeg er spændt på hvor tæt han er på spilletid som hb. først og fremmest.


      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Det siger næsten sig selv, men jeg er spændt på hvor tæt han er på spilletid som hb. først og fremmest.

        Var faktisk lidt skuffet over at han ikke kom ind igår. Kunne godt have fået lidt minutter igår når nu Nico ikke var super godt kørende

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Var faktisk lidt skuffet over at han ikke kom ind igår. Kunne godt have fået lidt minutter igår når nu Nico ikke var super godt kørende
          Hmm ja - det kunne måske godt antyde at Nico sidder forholdsvis tungt på pladsen, og at Grubbe har et hårdt arbejde der ligger foran ham.


          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Nico var tydeligt max presset fysisk de sidste 5-10 kampe sidste sæson og faldt tilsvarende i niveau, så det er tiltrængt at vi kan rotere på den position

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
              Nico var tydeligt max presset fysisk de sidste 5-10 kampe sidste sæson og faldt tilsvarende i niveau, så det er tiltrængt at vi kan rotere på den position
              Enig. Der burde være plads til Grubbe i truppen nu når en trup må bestå af 20 spillere(eller er det noget jeg har drømt?). Og med 5 udskiftninger skal han nok få spilletid

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Enig. Der burde være plads til Grubbe i truppen nu når en trup må bestå af 20 spillere(eller er det noget jeg har drømt?). Og med 5 udskiftninger skal han nok få spilletid
                Særligt så længe vi kun har Tverskov, Aron og okosun til den centrale midtbane. Så må han være selvskrevet til truppen. Nico skal nok også få kampe, hvor han har bedst af en tur på bænken. Han blev kørt hårdt i foråret og havde utvivlsomt fået flere pauser og udskiftninger, hvis vi havde en skolet back til at supplere ham.

                Comment


                  #9
                  Hvilken plads bliver Grubbe egentligt mest brugt på til træning - midtbane eller back?

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                    Hvilken plads bliver Grubbe egentligt mest brugt på til træning - midtbane eller back?
                    Tror udelukkende han bruges (og ses) som back.

                    Håber, vi får ham at se. NM er ikke god nok defensivt. Offensivt prøver han meget, men det bliver ikke til det store.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                      Hvilken plads bliver Grubbe egentligt mest brugt på til træning - midtbane eller back?
                      Kun som højreback. Jeg har ikke set andet

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Kun som højreback. Jeg har ikke set andet
                        Ok, det er jo nok også hans bedste plads, men når man ser præstationerne i midterforsvaret fra folk som Kasper Larsen og i træningskampene Jørgen, så kan jeg da godt få tanken om en fyr som Grubbe ikke ville kunne gøre det mindst lige så godt på den plads. Han spillede vist også i midterforsvaret på Leipzig u19 hold.

                        Comment


                          #13
                          Gustav Grubbe har fået spilletid i de to seneste kampe, og han håber selv på, at der er endnu mere på vej.

                          Grubbe er glad for spilletiden - og håber på endnu mere - OBstruktion

                          Comment


                            #14
                            Vi har snakket lidt med Gustav Grubbe om hans tilbagevenden til OB, og om at spille foran så mange mennesker på Odense Stadion.

                            Hjemvendt Grubbe nyder at spille foran mange mennesker på Odense Stadion - OBstruktion

                            Comment

                            Working...
                            X