Onkel Riffel:Jesper var i Fredericia for at se Busuladzic i går.
Der snakkes om overgang allerede nu, "afhængigt af skader". Det må næsten være Schoop der refereres til.
http://www.bold.dk/nyt/OB-lurer-paa-Vejle-profil
Det kunne man godt tro. Fiberskader er altid noget drilsk noget, og Schoop har før trukket længe med den slags skader (måske fordi han har prøvet at forcere comebacket lidt?).
Desuden er det lidt spøjst, at vi ikke har fået noget som helst bud på, hvornår han er tilbage. De gættede på 2-3 uger inden han var blevet undersøgt, lagde en artikel op om at "han skal undersøges i morgen" - og så intet. Udover bemærkninger om, at han jogger lidt rundt for sig selv.
Jeg synes det ville være ret optimalt, hvis vi kunne få Busuladzic ind med det samme. Bevares, han skal op i gear fra 1. divisions-fodbold, men i det mindste er han i kampform. Og uanset hvad, vil det være rart at have en reel backup til CM-pladsen. Bech tror jo åbenlyst ikke på hverken Vadocz eller Diarra som del af et centralt makkerpar, og Ari skal altså ned på backen.
fmprOB:Tror han mener at de burde kigge på de utætte vandrør i VB
Nåh, ok.
Ja, for det er vel ikke problematisk at VB's ansatte har venner.
Men hvis der bliver kvidret for meget, kan det jo godt blive et problem.
Ja altså jeg kan jo være helt ligeglad :-)
Men mente bare, at hvis jeg nu var direktør i VB ville jeg nok få lidt rynker i panden hvis (og nu antager vi at det passer) jeg så, at flere brugere på et forum som dette kunne komme med så præcise og selvsikre meldinger om noget i min klub - og angav "en kontakt i VB" som kilde :-)
Comment