Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 5.Juli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning 5.Juli

    Det bliver en kort en af slagsen. Skete ikke meget interessant

    Frø deltager i meget men ikke det hele. Han blev tæsket igennem af Blond. Ved ikke om han er med lørdag. Men hvis intet nyt sker er han klar til 1. Kamp i en eller anden rolle
    Ivan og Sabbi er på græs og træner med fys. De bliver ikke klar til 1. Kamp imo
    Kløve og Tverskov trænede kun 90%. Intet alvorligt. De bliver skånet lidt
    Jessen,Hornemann,Ejdum og TAJ træner stadig med
    Hjortebjerg har stemplet ind i Ådalen og er meget vokal i sine øvelser

    Der blev også spillet 11 mod 11 men svært at vurdere noget da det var på lille bane. Men skal jeg nævne nogen er det Breum,Okosun og Aron.

    #2
    Mange tak skal du have, det sætter jeg står pris på. :)

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det bliver en kort en af slagsen. Skete ikke meget interessant

      Frø deltager i meget men ikke det hele. Han blev tæsket igennem af Blond. Ved ikke om han er med lørdag. Men hvis intet nyt sker er han klar til 1. Kamp i en eller anden rolle
      Ivan og Sabbi er på græs og træner med fys. De bliver ikke klar til 1. Kamp imo
      Kløve og Tverskov trænede kun 90%. Intet alvorligt. De bliver skånet lidt
      Jessen,Hornemann,Ejdum og TAJ træner stadig med
      Hjortebjerg har stemplet ind i Ådalen og er meget vokal i sine øvelser

      Der blev også spillet 11 mod 11 men svært at vurdere noget da det var på lille bane. Men skal jeg nævne nogen er det Breum,Okosun og Aron.
      Ikke nogen biler med udenlandske plader, som vi ellers altid hørte om førhen (i de gode gamle dage) ?

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Ikke nogen biler med udenlandske plader, som vi ellers altid hørte om førhen (i de gode gamle dage) ?
        Nope Mon ikke de arbejder intenst på en midtforsvarer som skal komme til hurtigst muligt.
        Derfra kommer der nok ikke til at ske noget mm der sælges eller spillere som Kadrii/Kløve bliver trætte af deres situation og søger væk. Så bliver de selvfølgelig erstattet

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Ikke nogen biler med udenlandske plader, som vi ellers altid hørte om førhen (i de gode gamle dage) ?
          Kommer først om 1,5 uger til Fyn, så vent lidt og du kan du kan se tysk nummerplade ofte i Ådalen.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Kommer først om 1,5 uger til Fyn, så vent lidt og du kan du kan se tysk nummerplade ofte i Ådalen.
            Der smutter jeg på ferie igen(uge 29) så der må du lave lidt rapporter og løse rygter

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Der smutter jeg på ferie igen(uge 29) så der må du lave lidt rapporter og løse rygter
              I 'll do my very best. :-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment

              Working...
              X