Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Er Grubbe blevet skadet?

    Comment


      #17
      Synes godt nok at Charly er spændende! Sikke et antrit han har

      Comment


        #18
        Jeg tror Charly kommer ind omkring førsteholdstruppen. Glimrende instinkt i den knægt der. Selvom der selvfølgeligt også er mangler.

        Jeg kan godt lide Max attitude i den her kamp også, lidt mere laid back.

        Comment


          #19
          God kamp so far. Kan kun give dig ret, Bobolarsen, Horneman ser meget meget spænnende ud, forlæng hurtigst muligt og giv ham nogle indhop i Superligaen. Måske en lidt billig baggrund, men han har nogle færdigheder som hurtigheden og dribleevnen. Jeg håber at Grubbe ikke fik en alvorlig skade. Okosun spiller stærkt med god overblik, Fengers mål var dejligt lavet med hoved.

          Comment


            #20
            Så så vi igen en klassisk forsvarsfadæse - farlig tilbagelægning. 1-2
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #21
              Vi taber 3-2.

              Hvad er der og tage med fra kampen. Det virkede mest som en kamp hvor man lige skulle se u-19 gutterne an.

              For mig er det Charly Horneman der springer i øjnene. Jeg kan godt se at han har fejl og mangler men han laver altså et mål. Med den sæson han lige har spillet på u 19, der synes jeg egentligt ikke man kan sidde ham overhørig, knægten har leveret til UG og det skal man belønne så jeg regner med at se ham som transitionsspiller.
              ​​​​
              ​​​​​

              Comment


                #22
                AA om de unge:
                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/der-va...ig-godt-i-dag/
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Jeg tror Charly kommer ind omkring førsteholdstruppen. Glimrende instinkt i den knægt der. Selvom der selvfølgeligt også er mangler.

                  Jeg kan godt lide Max attitude i den her kamp også, lidt mere laid back.
                  Jeg var en del af hold som Charly spillede på, som træner. Han har en fremragende teknik og et vildt målinstinkt. Hvis man skal pege på hans åbenlyse mangler, så er det i pasningsspillet og så lider han under at være den bedste på sit hold i OKS, så den taktiske del halter han stadig under - Det er dog blevet bedre.

                  Comment


                    #24
                    Om kampen:
                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/maalri...erkamp-i-tarm/
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                      Vi taber 3-2.

                      Hvad er der og tage med fra kampen. Det virkede mest som en kamp hvor man lige skulle se u-19 gutterne an.

                      For mig er det Charly Horneman der springer i øjnene. Jeg kan godt se at han har fejl og mangler men han laver altså et mål. Med den sæson han lige har spillet på u 19, der synes jeg egentligt ikke man kan sidde ham overhørig, knægten har leveret til UG og det skal man belønne så jeg regner med at se ham som transitionsspiller.
                      ​​​​
                      ​​​​​
                      Han var også den U spiller der trænede med i denne uge der havde mest X-Factor. Noget ekstra i glimt. Hvis han får en god sæson og udvikler sig yderligere er han spidskandidat til en SL kontrakt

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Han var også den U spiller der trænede med i denne uge der havde mest X-Factor. Noget ekstra i glimt. Hvis han får en god sæson og udvikler sig yderligere er han spidskandidat til en SL kontrakt
                        Man kunne også fornemme at Alm havde et godt øje til ham. Han var hele tiden omkring ham med bemærkninger og ros

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                          Jeg var en del af hold som Charly spillede på, som træner. Han har en fremragende teknik og et vildt målinstinkt. Hvis man skal pege på hans åbenlyse mangler, så er det i pasningsspillet og så lider han under at være den bedste på sit hold i OKS, så den taktiske del halter han stadig under - Det er dog blevet bedre.
                          Jeg synes godt man kunne skimte lidt Sabbi-tendenser i hans spil. Et par gange er der lidt for meget tunnelsyn når han får bolden. Han lignede også en mand der hev en del efter vejret i løbet af de 45 min han fik, så selvom det selvfølgelig var meget varmt, så har han helt naturligt en del ting der kan arbejdes med fysisk.
                          til gengæld er hans antrit jo voldsomt og teknikken fejler bestemt heller ingenting. Han vil være en mundfuld for alle forsvarskæder i slutningen af kampene, så hvis han holder snuden i sporet kunne han godt spille sig ind på en af truppens ydermandater i løbet af den kommende sæson.

                          Overall har jeg kun nået at se de første 45 min. Jeg noterer mig at de her unge spillere lykkedes rigtig flot med at spille sig ud af fcm's høje pres. Samtidig lykkedes vi også ret godt med at presse aggressivt op og stresse fcm.
                          Ayo så ud til at fortsætte hvor han slap i pokalfinalen. Han spillede en flot halveg med assist, gode skærende afleveringer op centralt mellem fcm's kæder som vi ved Alm vil og så fylder han bare rigtig meget uden bold også. Det bliver en knivskarp kamp om pladserne på den centrale midtbane og jeg forstår godt Aron er blevet hjemme fra ferie. Han skal finde sit topniveau frem for at komme på holdet pt.

                          Comment


                            #28
                            Hvilken type angriber er han, Charly? 9er, hængende, kan han gøre sig på kanten?

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Hvilken type angriber er han, Charly? 9er, hængende, kan han gøre sig på kanten?
                              I Alms system er han nok hovedsagligt højrekant

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Hvilken type angriber er han, Charly? 9er, hængende, kan han gøre sig på kanten?
                                Som det ser ud nu, så er hans chance på kanten. Tror han vil få det svært imod et par store midtstoppere i vores system, hvor angriberne ofte indgår i spillet med ryggen til målet. Dog har han noget at arbejde med på den front, for han er ikke en lille spiller. Lidt muskler på ham, så kan han sagtens slås med midtstoppere i superligaen.

                                Comment

                                Working...
                                X