Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Trænings rapport 21/6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Yes. Vestergaard er 100% klar og ser rigtig god ud. Han deltager i alt
    Klasse! Hvad ville det være fint hvis han endelig er kommet over skadepestilensen og vi endelig kan se hvad han kan bidrage med.
    Tusind tak for dine opdateringer. Det vil nok blive midt af juli til kan komme til Ådalen igen, men vi ses! :-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Det er en stor blanding hvor folk dog spiller på sine vanlige pladser.

      Det ligner 100% at Tverskov skal spille på midten. Det gjorde han igår og skulle også idag, men blev rykket ned da Ivan gik ind.

      Grubbe ser ud til at være fit, men jeg har meget svært ved at se ham slå Nico af på den korte bane. Han skal lige bruge en indkøringsperiode og få en masse indhop. Så skal det nok komme
      Han er selv meget ydmyg og beskeden her i starten hvor han han på ingen måde forsøger at snakke sig på holdet så vi skal nok også passe på ikke at have for høje forventninger til ham. Jeg hørte/læste umiddelbart efter aftalen med OB blev indgået at han selv godt kunne se sig på et lidt lavere niveau end SL for at få sparket gang i seniortilværelsen

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Han er selv meget ydmyg og beskeden her i starten hvor han han på ingen måde forsøger at snakke sig på holdet så vi skal nok også passe på ikke at have for høje forventninger til ham. Jeg hørte/læste umiddelbart efter aftalen med OB blev indgået at han selv godt kunne se sig på et lidt lavere niveau end SL for at få sparket gang i seniortilværelsen
        Vi må håbe at det kan lade sig gøre i OB. Men man skal som sagt forvente en indkøringsperiode eller en udlejning på et tidspunkt. Potentialet er der

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Klasse! Hvad ville det være fint hvis han endelig er kommet over skadepestilensen og vi endelig kan se hvad han kan bidrage med.
          Tusind tak for dine opdateringer. Det vil nok blive midt af juli til kan komme til Ådalen igen, men vi ses! :-)
          Ja enig. Det lyder lovende.

          Jeg vil dog vente og håbe på, at han er fremme som 3. valg til cf positionen, så tverskov kan koncentrere sig om cm, før jeg for alvor bliver positiv på vestergaards, og OBs vegne.

          Comment


            #20
            Hvis man sælger Sabbi og Sander. Kunne man forestille sig Nico på højrekant med Grubbe på back?

            Comment


              #21
              Jeg var tilfældigt forbi her ved 15-tiden, og der trænede de åbenbart igen. Dog stod en del over. De trænede opspil, hvor det ene hold var i overtal ifht det andet.

              Grubbe spillede højre back. Han så boldfast og dynamisk ud. Frø var i hopla oppe foran. Ellers svært at sige noget.

              Der var mange unge med, jeg ikke kendte. Der var en mørklødet ung fyr med nr 6 og helt kort hår. Ham bed jeg mærke i, uden det skal vægtes for meget. Så kun et kvarters tid.
              Last edited by Jungledyret; 21-06-2022, 14:54.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Jeg var tilfældigt forbi her ved 15-tiden, og der trænede de åbenbart igen. Dog stod en del over. De trænede opspil, hvor det ene hold var i overtal ifht det andet.

                Grubbe spillede højre back. Han så boldfast og dynamisk ud. Frø var i hopla oppe foran. Ellers svært at sige noget.

                Der var mange unge med, jeg ikke kendte. Der var en mørklødet ung fyr med nr 6 og helt kort hår. Ham bed jeg mærke i, uden det skal vægtes for meget. Så kun et kvarters tid.
                Er det ikke Charly?

                https://www.ob.dk/akademi/u19/truppen/

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det er det i hvert fald! Jeg er ikke så skarp på de helt unge, der ikke er fast med omkring holdet. Han virkede god - bedømt ud fra forsvindende lidt.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Det er det i hvert fald! Jeg er ikke så skarp på de helt unge, der ikke er fast med omkring holdet. Han virkede god - bedømt ud fra forsvindende lidt.
                    Som jeg også skrev tidligere så var han en af de få jeg roste da han i glimt viser noget ekstra klasse. Det må de få udviklet ydeligere på. Lad os se om han ikke kan score en 12-15 kasser næste sæson på U19. Så er han helt sikkert i betragtning til en SL kontrakt

                    Comment


                      #25
                      Kan man se træningstiderne et sted? Jeg overvejer at tage i Ådalen på torsdag.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        Jeg var tilfældigt forbi her ved 15-tiden, og der trænede de åbenbart igen. Dog stod en del over. De trænede opspil, hvor det ene hold var i overtal ifht det andet.

                        Grubbe spillede højre back. Han så boldfast og dynamisk ud. Frø var i hopla oppe foran. Ellers svært at sige noget.

                        Der var mange unge med, jeg ikke kendte. Der var en mørklødet ung fyr med nr 6 og helt kort hår. Ham bed jeg mærke i, uden det skal vægtes for meget. Så kun et kvarters tid.
                        Kunne det være Mccoy.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
                          Kan man se træningstiderne et sted? Jeg overvejer at tage i Ådalen på torsdag.
                          Dårlig ide. For der holder de fri

                          https://www.ob.dk/foersteholdet/#Traeningsplan-0

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

                            Kunne det være Mccoy.
                            Læs post 22

                            Comment


                              #29
                              Breum,Luca og andre af de unge fik deres huer idag

                              https://www.instagram.com/p/CfEjcG2MI9-/

                              Comment

                              Working...
                              X