Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Trænings rapport 21/6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Trænings rapport 21/6

    Lige en Quick Update.

    Kadrii måtte gå ind igen.

    Sander og Sabbi stadig ikke med

    Et par nye ansigter med jeg ikke har set før. Ligner et par nye til U19 dog

    edit: Den ene er Max Ejdum som bare har klippet sig skaldet
    Last edited by fmprOB; 21-06-2022, 09:46.

    #2
    Det vælter ind med unge U spillere der skal skrive kontrakter

    Comment


      #3
      Skete ikke det vilde idag. Men hvor er det dog skønt at stå i Ådalen på sådan en solskinsdag. Dage som disse gør livet værd at leve

      Ivan måtte trække sig inden spil 11 mod 11. Han fik lidt med låret. Så han gik ind med fyssen. 10 min senere kom fyssen så ud og gave AA en besked. Kunne ikke høre hvad. Så vi må se. Tænker ikke det er alvorligt

      Ellers er det en standart opstart med en masse U spillere og en masse fysisk.
      I 11 mod 11 imponerede Frø,Breum og i glimt viste Charly N Hornemann at han har noget ekstra. Ham kan jeg godt lide.

      Breum bliver student idag hørte jeg. Slots og Luca var ikke med idag. Men de blev afløst af Ejdum og Samuel W Juel

      Comment


        #4
        Ådalen er smuk - særligt en dag som i dag. Hybrid på hele lortet og vi har Danmarks hyggeligste anlæg som så også vil være funktionelt.

        Tak for Update. Dejligt at Frø og Breum er i spillehumør.

        Comment


          #5
          Tak for update.

          Er vestergaard med i opstarten.? Kan han gå overhovedet, med alle de skader.?

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Skete ikke det vilde idag. Men hvor er det dog skønt at stå i Ådalen på sådan en solskinsdag. Dage som disse gør livet værd at leve

            Ivan måtte trække sig inden spil 11 mod 11. Han fik lidt med låret. Så han gik ind med fyssen. 10 min senere kom fyssen så ud og gave AA en besked. Kunne ikke høre hvad. Så vi må se. Tænker ikke det er alvorligt

            Ellers er det en standart opstart med en masse U spillere og en masse fysisk.
            I 11 mod 11 imponerede Frø,Breum og i glimt viste Charly N Hornemann at han har noget ekstra. Ham kan jeg godt lide.

            Breum bliver student idag hørte jeg. Slots og Luca var ikke med idag. Men de blev afløst af Ejdum og Samuel W Juel
            Takker for dine opdateringer.

            Ved det er meget tidligt, men er 11 mod 11, unge mod gamle, opstillingen fra foråret eller bare tilfældigheder ?

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Ådalen er smuk - særligt en dag som i dag. Hybrid på hele lortet og vi har Danmarks hyggeligste anlæg som så også vil være funktionelt.

              Tak for Update. Dejligt at Frø og Breum er i spillehumør.
              Det er hørt. Minimum 1 bane bør laves hybrid. Tænker Bane 2

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                Tak for update.

                Er vestergaard med i opstarten.? Kan han gå overhovedet, med alle de skader.?
                Yes. Vestergaard er 100% klar og ser rigtig god ud. Han deltager i alt

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Takker for dine opdateringer.

                  Ved det er meget tidligt, men er 11 mod 11, unge mod gamle, opstillingen fra foråret eller bare tilfældigheder ?
                  Det er en stor blanding hvor folk dog spiller på sine vanlige pladser.

                  Det ligner 100% at Tverskov skal spille på midten. Det gjorde han igår og skulle også idag, men blev rykket ned da Ivan gik ind.

                  Grubbe ser ud til at være fit, men jeg har meget svært ved at se ham slå Nico af på den korte bane. Han skal lige bruge en indkøringsperiode og få en masse indhop. Så skal det nok komme

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Det er en stor blanding hvor folk dog spiller på sine vanlige pladser.

                    Det ligner 100% at Tverskov skal spille på midten. Det gjorde han igår og skulle også idag, men blev rykket ned da Ivan gik ind.

                    Grubbe ser ud til at være fit, men jeg har meget svært ved at se ham slå Nico af på den korte bane. Han skal lige bruge en indkøringsperiode og få en masse indhop. Så skal det nok komme
                    Takker - for første gang i mange år føler jeg mig optimistisk og tror på en mere end godkendt ny sæson

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Takker - for første gang i mange år føler jeg mig optimistisk og tror på en mere end godkendt ny sæson
                      Altså den følelse har jeg hvert år ved denne tid. Men ingen af de 3 unge der er stødt til vil komme til at gøre nogen stor forskel i starten. Så vi har samme trup minus vores anfører JJ og 4 profiler med småskavanker/skader.

                      Så vil ikke ødelægge din optimisme men der skal mere til før at jeg får pulsen ydeligere op

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Yes. Vestergaard er 100% klar og ser rigtig god ud. Han deltager i alt
                        Fedt! Håber virkelig, han ikke løber ind i en ny skade. Interessant hvad en længere skadesfri periode kan gøre.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Fedt! Håber virkelig, han ikke løber ind i en ny skade. Interessant hvad en længere skadesfri periode kan gøre.
                          Det er der ingen der ved. For det har han ikke prøvet i årevis. Kan ikke mindes han har haft en 1/2 sæson uden store problemer.
                          Så det bliver spændende at følge

                          Jeg vil også sige at ham Samuel W Juel ser spændende ud. En mega høj midtforsvarer der er god med bolden. Han trænede med idag. Kun lige fyldt 17 år og ejede luftrummet i de sekvenser der var med høje indlæg. Kan godt forstå at han allerede har været til prøvetræning i udlandet

                          Så det skal også snart til at ske for Vestergaard. For ellers kommer Samuel og Slotsager susende bagfra

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Ådalen er smuk - særligt en dag som i dag. Hybrid på hele lortet og vi har Danmarks hyggeligste anlæg som så også vil være funktionelt.

                            Tak for Update. Dejligt at Frø og Breum er i spillehumør.
                            Der er vi helt enige, Ådalen er et smukt sted og det er blevet delvist ødelagt af de absurde plastik- og gummibaner ... hybridbaner er uden gummiet, så det ville være en stor forbedring.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Yes. Vestergaard er 100% klar og ser rigtig god ud. Han deltager i alt
                              Det kunne være så lækkert med Vestergård .. tør vi håbe på en succesfuld og skadefri sæson for ham.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X