Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

    Det kan ikke sammenlignes, da de spiller 5-4-1 i Fehervar med 5 i forsvarslinjen. Her tænker jeg hans manglende fart, og konsekvens godt kan passes ind, da sidemanden hurtigt kan bakke op.
    Selvfølgelig kan det sammenlignes. Han har jo ikke på noget tidspunkt været god, siden han kom tilbage. Men du har da helt ret i, at Kasper Larsen var et dårligt match til det man gerne har villet under Alm, ligesom Paulsen er det, hvilket igen understreget inkompetencen når det kommer til at sammensætte truppen til trænerens behov.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Uanset hvordan vi vender og drejer det, så var det den helt rigtige beslutning for alle parter at skilles. Hvis Kasper kan få succes et andet sted er det jo bare fantastisk, det ville han dog aldrig få i OB
      Det ville han heller ikke få I andre klubber i superligaen, han er bare ikke god nok til det niveau og ja, jeg havde klart foretrukket at I havde beholdt ham :D.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Hvis BIF, FCM og Horsens vinder i denne rund, er der vist tale om den markant mest isolerede bund 3 efter 6 runder i Superligaens historie. Og de tre sejre er jo ikke engang urealistiske
        7. ACH (O) 5 2 2 1 5-4 8
        8. FCM (P) 5 1 3 1 13-11 6
        9. BIF 5 2 0 3 5-9 6
        10. AaB 5 0 2 3 3-8 2
        11. LBK (O) 6 0 2 4 6-12 2
        12. OB 5 0 1 4 4-13 1

        Comment


          Ha ha Herning nede med 0-2 mod AGF
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Fcm har godt problemer med alle deres humørspillere og spillere, som mener de er større end holdet. Lidt modgang og ingen løber tilbage og AGF scorer til 2-0.
            De skal snart have sig en træner, der kan bænke alle de fejlcastede spillere.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Fcm har godt problemer med alle deres humørspillere og spillere, som mener de er større end holdet. Lidt modgang og ingen løber tilbage og AGF scorer til 2-0.
              De skal snart have sig en træner, der kan bænke alle de fejlcastede spillere.
              Hvem taler du om nu.?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Hvem taler du om nu.?
                Så du kampen?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Hvem taler du om nu.?
                  Sisto er gift for et fodboldhold. Kaba og Brumado spiller for sig selv. Følg de her tre spillere og læg mærke til hvor mange chancer der kunne spillet større, hvis de ikke kun havde blik for sig selv. I Benfica kunne Sisto have afleveret til to alene med målmanden-situationer. Men han afslutter fra en håbløs situation. I dag afslutter han også på alt.
                  Alle tre spillere har vilde kompetencer, men når de ikke er nere holdspillere og stærkere i modgang, bliver de bare en hæmsko. Tror Gravesen kommer til at konfrontere deres træner med det om få min.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Hvem taler du om nu.?
                    Han må tale i vildelse, selvfølgelig skal de beholde ham de har nu så længe som muligt.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Han må tale i vildelse, selvfølgelig skal de beholde ham de har nu så længe som muligt.
                      Hehe. For OBs skyld måske. Tror nu hellere jeg vil møde AGF i nedrykningsspillet end FCM.
                      Talte nu mere objektivt om FCMs situation her Sæsonen 22-23 tråden. Håber det er lovligt, eller kommer Forum-betjentene efter mig….

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Fcm har godt problemer med alle deres humørspillere og spillere, som mener de er større end holdet. Lidt modgang og ingen løber tilbage og AGF scorer til 2-0.
                        De skal snart have sig en træner, der kan bænke alle de fejlcastede spillere.

                        Jeg synes, du skal huske at give kredit til AGF og deres nye træner Uwe Røsler, som virkelig har fået styr på tropperne. Det ligner helt klart et top 6 hold. Her kan man se, hvad en dygtig træner på kort til kan opnå med et middelmådigt hold !
                        Håber OB snart finder en lignende trænertype.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                          Hehe. For OBs skyld måske. Tror nu hellere jeg vil møde AGF i nedrykningsspillet end FCM.
                          Talte nu mere objektivt om FCMs situation her Sæsonen 22-23 tråden. Håber det er lovligt, eller kommer Forum-betjentene efter mig….
                          Du har helt ret i din analyse, men for mit vedkommende er det glædeligt hver gang Herning/Ikast sætter point til.

                          I forhold til taberslutspillet, så er jeg bange for, at vi kun skal koncentrere os om at holde Lyngby og et hold mere under os.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Du har helt ret i din analyse, men for mit vedkommende er det glædeligt hver gang Herning/Ikast sætter point til.

                            I forhold til taberslutspillet, så er jeg bange for, at vi kun skal koncentrere os om at holde Lyngby og et hold mere under os.
                            "kun" !!!!!!

                            Comment


                              Det var så de to hold som endte under os i sidste sæson (foruden nedrykkerne) som er stukket helt og aldeles af nu.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                                Sisto er gift for et fodboldhold. Kaba og Brumado spiller for sig selv. Følg de her tre spillere og læg mærke til hvor mange chancer der kunne spillet større, hvis de ikke kun havde blik for sig selv. I Benfica kunne Sisto have afleveret til to alene med målmanden-situationer. Men han afslutter fra en håbløs situation. I dag afslutter han også på alt.
                                Alle tre spillere har vilde kompetencer, men når de ikke er nere holdspillere og stærkere i modgang, bliver de bare en hæmsko. Tror Gravesen kommer til at konfrontere deres træner med det om få min.
                                Det var en joke! Fordi den sætning jeg markerede så åbenlyst kunne bruges på os også. Jeeees.

                                Fcm primadonnaer interesserer mig ikke.

                                Comment

                                Working...
                                X