Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Satans SIF. De må gerne smide 3 point i dag.
    Ja. Så længe det varede

    Comment


      Den her weekend lugter allerede af lort.
      ​​​​​​

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        Den her weekend lugter allerede af lort.
        ​​​​​​
        Der er de 8 hold, som kan stå distancen og spille med om top 6 til det sidste og så er der OB

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Der er de 8 hold, som kan stå distancen og spille med om top 6 til det sidste og så er der OB
          Noget som ærgrer mig og kan pisse mig af, er den manglende reaktion, og konsekvens vi ser hvert år når målsætningen glipper.
          Uanset hvordan OB prøver at sælge det, er og bliver der aldrig nogen sinde noget spændende, eller interessant ved at være deltager i taberslutspillet med en gruppe piv hamrende ligegyldige modstandere.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Noget som ærgrer mig og kan pisse mig af, er den manglende reaktion, og konsekvens vi ser hvert år når målsætningen glipper.
            Uanset hvordan OB prøver at sælge det, er og bliver der aldrig nogen sinde noget spændende, eller interessant ved at være deltager i taberslutspillet med en gruppe piv hamrende ligegyldige modstandere.
            Jeg har skrevet det andetsteds. Man kan ikke træne sig i top 6 for OBs vedkommende. Vi så hvad der skete, da vi havde Gigo på holdet. Det løftede hele holdet, fordi han simpelthen fyldte så meget og modstanderen blev nødt til at forholde sig til ham. Det gav nogle få % mere tid/plads til resten af spillerne. Perioden med ham havde OB for første gang i 11-12 år et HOLD, som hang sammen og hvor summen af enkeltspillerne lagt sammen var mere end dem blot lagt sammen.
            At BP og MH så er skadede og Minteh laver dumme ting gør så bare at vi nok ikke engang har et hold som ville kunne holde sig i ligaen, hvis vi fortsatte med de 11 spillere på banen.
            Men det viser jo også, hvor svag truppen egentlig er.

            Comment


              Lyngby nu foran mod Bundby. :-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Lyngby nu foran mod Bundby. :-)
                altså det er altid rart når bif taber - men har ikke megen lyst til at lyngby kommer igang nu...og medmindre vi overrasker alt og alle og tager 3 point i aften så kan jeg ikke se hvordan vi skal knibe os med i top 6.
                Alle resultater har været imod os hidtil denne weekend...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Noget som ærgrer mig og kan pisse mig af, er den manglende reaktion, og konsekvens vi ser hvert år når målsætningen glipper.
                  Uanset hvordan OB prøver at sælge det, er og bliver der aldrig nogen sinde noget spændende, eller interessant ved at være deltager i taberslutspillet med en gruppe piv hamrende ligegyldige modstandere.
                  Vi kritiserer ofte, og med rette, OB for at være dårlige til at kommunikere, men på den anden side set må de være ret gode til det, når de før starten på hver ny sæson formår at overbevise ret mange om, at nu har vi et top-6 hold
                  Men totalt enig, evalueringen vil nok blive, at vi kom dårligt fra start, og at af- og tilgange gjorde, at holdet ikke var nok sammenspillet. Men til næste sæson vil vi være klar.

                  Vedrørende de kedelige kampe mod ligegyldige modstandere i taberslutspillet, så er jeg som sådan enig i din pointe. Men, for mange fans af andre hold, er et slutspil med (et ligegyldigt) OB hold heller ikke interessant. De sidste mange år har den bedste berettigelse for vores deltagelse været, at vi for FCK og BIF er lette at nå som away, hvormed de kan have mange fans med. Sportsligt har vi ikke haft noget at byde ind med.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Noget som ærgrer mig og kan pisse mig af, er den manglende reaktion, og konsekvens vi ser hvert år når målsætningen glipper.
                    Uanset hvordan OB prøver at sælge det, er og bliver der aldrig nogen sinde noget spændende, eller interessant ved at være deltager i taberslutspillet med en gruppe piv hamrende ligegyldige modstandere.
                    Enig i det med den manglende konsekvens, også fra vi fans. Vi står der hver gang og synger og støtter holdet og på udebane er der også mange med. Tror vores ledelse/ejer virkelig at vi hopper på deres evindelige skønmaleri før sæsonen? Eller Enrico Augustinus som i seneste vindue twittede at holdet ikke blev svækket efter afgang af Jebali og Gigovic. Vi skulle bare vente og se. "Jamen Bjørn forklarede jo de manglende handler i SFÅ" har det flere gange lydt her på forum, bare vent til sommer. Fint hvis nogen tror på det, vi ved jo at ejeren kun giver det mest nødvendige og ikke ser værdien i at investere.

                    Kunne vi ikke fra fansiden gøre opmærksom på vores utilfredshed, evt med et banner eller andet?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      altså det er altid rart når bif taber - men har ikke megen lyst til at lyngby kommer igang nu...og medmindre vi overrasker alt og alle og tager 3 point i aften så kan jeg ikke se hvordan vi skal knibe os med i top 6.
                      Alle resultater har været imod os hidtil denne weekend...
                      Ærgerligt at både SIF og RFC får point i dag efter at være bagude men såfremt BIF også smider point kan 31 point stadig være nok til at komme i top6 ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Super Lyngby, En klub med sjæl - og så over Brøndby . Der kommer nok et par kasser øl til omklædningsrummet dér

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          altså det er altid rart når bif taber - men har ikke megen lyst til at lyngby kommer igang nu...og medmindre vi overrasker alt og alle og tager 3 point i aften så kan jeg ikke se hvordan vi skal knibe os med i top 6.
                          Alle resultater har været imod os hidtil denne weekend...
                          Den chance for Top6 er meget lille og kræver en sejr i aften. Og sidder her med følelsen at ledelsen/Alm ser toget mere eller mindre allerede kørt. Hansen sagde under ugen at han er klar for kampen i Parken og Paulsen ville være dermt også. Nu er ingen af begge med. Mit gæt er at de vil ikke tage chancen med begge om ikke risikere tilbagefald før kampen mod Aab. For os er det vigtigste at holde Aab på afstand.Selvfølgelig tager de gerne sejren i aften og håber på chancen for Top6 men prioriteter ligger vel i at kigge bag os. Selvfølgelig bare mit gæt.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Ærgerligt at både SIF og RFC får point i dag efter at være bagude men såfremt BIF også smider point kan 31 point stadig være nok til at komme i top6 ..
                            ja det er stadig muligt at vi kan klemme os med med kun 2 sejre - men godt nok mange kampe der skal arte sig for os.

                            - men vi må jo starte med at vinde dem, vi kan nok bruge de 6 point uanset - så må vi se hvad det bliver til

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Den chance for Top6 er meget lille og kræver en sejr i aften. Og sidder her med følelsen at ledelsen/Alm ser toget mere eller mindre allerede kørt. Hansen sagde under ugen at han er klar for kampen i Parken og Paulsen ville være dermt også. Nu er ingen af begge med. Mit gæt er at de vil ikke tage chancen med begge om ikke risikere tilbagefald før kampen mod Aab. For os er det vigtigste at holde Aab på afstand.Selvfølgelig tager de gerne sejren i aften og håber på chancen for Top6 men prioriteter ligger vel i at kigge bag os. Selvfølgelig bare mit gæt.
                              tænker jeg du har ret i. Og hvis ikke de er 100% er der ingen grund til at tage chancen og risikere at forværre situationen. Så hellere give dem et par dage mere så de er klar til fredag aften

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                tænker jeg du har ret i. Og hvis ikke de er 100% er der ingen grund til at tage chancen og risikere at forværre situationen. Så hellere give dem et par dage mere så de er klar til fredag aften
                                Kan god forstå ikke at gå all in for den lille Top 6 chance men at gøre alt om at holde os væk fra nedrykningsstregen.
                                Top 6 smed vi vel allerede med vores forfærdelige sæsonstart.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X