Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vb - ob 21.05.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg tør godt at kalde vi taber på torsdag med mindst 2 og Drejer scorer
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Sørgeligt indsats, der skal helt andre boller på suppen på torsdag. Vi skal virkelig begynde at være kynisk i vores offensiv og de enkelte spillere skal ikke spille så egoistisk foran mål. Jeg er ikke sikker på hvilket midtbanekonstellation skulle være den bedste på torsdag. Jeg synes Okosun og Tverskov på midtbanen er ikke så skid. Okosun med sin fysik og hovedstødsstyrke er sikkert ekstra motiveret mod Midtjylland. Men så mangler vi Thomasen. Måske er Ivancevic og Tverskov den bedre konstellation i centerforsvaret. Jebali skal spillle på den offensiv midtbaneplads, Breum og Sabbi på fløjene. Og Fenger som centerforward. Mickelson på højreback og Skjelvik på venstreback.
      Ærgerligt afslutning på superligasæson, men pokalfinalen bliver en kamp med egne regler og mekanismer. Kom nu OB, det er chancen for at gøre noget godt igen efter alle de fadæser. Jeg er ikke et sekund i tvivl at spillerne ved om den store betydning som denne finale har for klubben og for hele Fyn. Kæmp røven ud af bukserne og glem alt om alle de idiotiske soloaktioner, i er et hold. Jeg er sikker på at hele holdet vil blive løftet af den fantasiske opbakning fra alle de OB fans på Brøndby stadion.

      Comment


        Det kan sagtens være korrekt, at der manglede opdækning ved første stolpe ved målet til 1-1. Så godt er jeg ikke inde i det målmandstekniske.

        Men en målmand skal udstråle sikkerhed - og det gør HC ikke for tiden. Jeg har ikke opgivet ham, og jeg tror, han har, hvad der skal til, men vi flirter også med den acceptable grænse for fejl/usikkerhedsmomenter. Der er målmandsposten bare utilgivelig.

        Comment


          Det var en typisk kamp før KAMPEN. Og typisk endte vi som nr 8. Altså nede nær det tynde øl. Men hvis alt spiller har vi en spinkel chance mod FCM. Og den skal vi tage. Bo skal nok få de bedre og dyrere spillere der til at kæmpe, men alt kan ske - også endnu en forsvarsfejl, og de bliver dyre. Med koncentration og spilleglæde og mange fans er der mulighed.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Det var en typisk kamp før KAMPEN. Og typisk endte vi som nr 8. Altså nede nær det tynde øl. Men hvis alt spiller har vi en spinkel chance mod FCM. Og den skal vi tage. Bo skal nok få de bedre og dyrere spillere der til at kæmpe, men alt kan ske - også endnu en forsvarsfejl, og de bliver dyre. Med koncentration og spilleglæde og mange fans er der mulighed.
            Hvis vi bare vinder pokalfinalen så er alt det her middelmådighed næsten glemt og ligegyldigt. Så lad os for guds skyld gøre det.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
              Sørgeligt indsats, der skal helt andre boller på suppen på torsdag. Vi skal virkelig begynde at være kynisk i vores offensiv og de enkelte spillere skal ikke spille så egoistisk foran mål. Jeg er ikke sikker på hvilket midtbanekonstellation skulle være den bedste på torsdag. Jeg synes Okosun og Tverskov på midtbanen er ikke så skid. Okosun med sin fysik og hovedstødsstyrke er sikkert ekstra motiveret mod Midtjylland. Men så mangler vi Thomasen. Måske er Ivancevic og Tverskov den bedre konstellation i centerforsvaret. Jebali skal spillle på den offensiv midtbaneplads, Breum og Sabbi på fløjene. Og Fenger som centerforward. Mickelson på højreback og Skjelvik på venstreback.
              Ærgerligt afslutning på superligasæson, men pokalfinalen bliver en kamp med egne regler og mekanismer. Kom nu OB, det er chancen for at gøre noget godt igen efter alle de fadæser. Jeg er ikke et sekund i tvivl at spillerne ved om den store betydning som denne finale har for klubben og for hele Fyn. Kæmp røven ud af bukserne og glem alt om alle de idiotiske soloaktioner, i er et hold. Jeg er sikker på at hele holdet vil blive løftet af den fantasiske opbakning fra alle de OB fans på Brøndby stadion.
              Det var virkelig en kamp i et lavt tempo, men indtil vi laver den tredobbelte udskiftning synes jeg vi er klart dominerende. Vejle har dårligt nok et skud på mål og vi har en friløber til jebali og okosuns hovedstød samt andre mindre chancer. Det var godkendt. Derefter er det jo virkelig langt fra vores førstehold, så den sidste halve time lægger jeg ikke meget i forud for en pokalfinale. Det mest ærgerligt er at Bernat igen ser skidt ud og det bekymrer mig. Han ligner ikke en målmand der nyder at stå derinde lige nu.

              i pokalfinalen bør det være en nobrainer at JJT og Tverskov starter på midtbanen, selvom jeg synes okosun var blandt vores bedste i dag. Tverskov har bare været så kanon på den midtbane, hvorimod han blot er en fin forsvarsspiller.
              ellers er jeg enig i at de 4 længst fremme bør være med Breum og sabbi på kanterne og Fenger fremme med Jebali bag sig. Jeg tror dog mest på Frø starter og Jebali smides på toppen. Det virker til at være Alms foretrukne.

              Comment


                OB har Superligaens klart dårligste målmand. Enhver fra 1. Division er bedre. Hvis man skal bruge de unge, så skal de sgu også være gode nok. At være ung er ikke en kvalitet i sig selv.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  Jeg tør godt at kalde vi taber på torsdag med mindst 2 og Drejer scorer
                  Haha ja - det er klart det nemmeste kald i fht. pokalfinalen. Håbet og troen kan vel kun ligge i at det netop er en pokalfinale. Udgangspunktet vil selvf. være anderledes med forhåbentlig Tverskov og JJT på midten og en bomstærk Ivancevic med KL/Jørgen som makker. Udover det skal Frøkjær, Jebali og Breum spille på deres højeste niveau før vi kan gøre os et realistisk håb om mere end en kamp på jydernes præmisser. Os fans skal selvf. også toppræstere og levere en hidtil uset indsats for at bakke sikre det bedst mulige udgangspunkt.

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    OB har Superligaens klart dårligste målmand. Enhver fra 1. Division er bedre. Hvis man skal bruge de unge, så skal de sgu også være gode nok. At være ung er ikke en kvalitet i sig selv.
                    Prøv at se dette afsnit - især om Viborgs overvejelser omkring målmand Lund. Jeg blev klogere.
                    https://www.tvmidtvest.dk/for-enhver...il-en-nummer-1
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Det kan sagtens være korrekt, at der manglede opdækning ved første stolpe ved målet til 1-1. Så godt er jeg ikke inde i det målmandstekniske.

                      Men en målmand skal udstråle sikkerhed - og det gør HC ikke for tiden. Jeg har ikke opgivet ham, og jeg tror, han har, hvad der skal til, men vi flirter også med den acceptable grænse for fejl/usikkerhedsmomenter. Der er målmandsposten bare utilgivelig.
                      Han bokser også nogle gange hvor han skal gribe den og dermed give forsvaret en pause og tillid til målmanden.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                        Sørgeligt indsats, der skal helt andre boller på suppen på torsdag. Vi skal virkelig begynde at være kynisk i vores offensiv og de enkelte spillere skal ikke spille så egoistisk foran mål. Jeg er ikke sikker på hvilket midtbanekonstellation skulle være den bedste på torsdag. Jeg synes Okosun og Tverskov på midtbanen er ikke så skid. Okosun med sin fysik og hovedstødsstyrke er sikkert ekstra motiveret mod Midtjylland. Men så mangler vi Thomasen. Måske er Ivancevic og Tverskov den bedre konstellation i centerforsvaret. Jebali skal spillle på den offensiv midtbaneplads, Breum og Sabbi på fløjene. Og Fenger som centerforward. Mickelson på højreback og Skjelvik på venstreback.
                        Ærgerligt afslutning på superligasæson, men pokalfinalen bliver en kamp med egne regler og mekanismer. Kom nu OB, det er chancen for at gøre noget godt igen efter alle de fadæser. Jeg er ikke et sekund i tvivl at spillerne ved om den store betydning som denne finale har for klubben og for hele Fyn. Kæmp røven ud af bukserne og glem alt om alle de idiotiske soloaktioner, i er et hold. Jeg er sikker på at hele holdet vil blive løftet af den fantasiske opbakning fra alle de OB fans på Brøndby stadion.
                        Jeg er stort set enig i, at din opstilling er den bedste vi kan stille med. Jeg er betænkelig med Jørgen, men hvis han er koncentreret i hele kampen, så kan han nogenlunde følge med FCMs hurtige folk. Derfor
                        ​​​​​​ser jeg også nødig KL på banen, hans bliver sat i vendinger.

                        Hvis vi vender den om og spørg hvem FCM nødig vil møde så må det være Jebali på midten, Sabbi og Breum på kanterne og Fenger på top.
                        Ved godt ingen frygter Fenger, men han løber meget.

                        Comment


                          Jeg har det meget svært med, hvad jeg skal mene om HC.
                          Jeg synes jo han har nogle rigtig udmærkede aktioner, og så lige pludselig får han en eller anden hjerneblødning og koster et mål, eller medvirker til det.

                          Jeg synes der er forskel i de fejl han laver. Den i Århus, hvor han taber bolden bekymrer mig ikke så meget som den i går måske gør. Også selvom den fejl måske ikke er ligeså åbenlys. Men den i går siger noget om hans evner pt., til at dominere feltet.
                          Der håber jeg Bjerring kan træne den del intenst, og så vil erfaring forhåbentlig hjælpe HC også.

                          Det hårde kampprogram han formentlig heller ikke været til HCs fordel. Det er jo her vi har set fejlene. Han vil have godt af en pause.

                          Jeg tror stadig på ham, og jeg synes han skal have chancen i efteråret. Hvis han fortsætter på samme måde der(hvilket jeg ikke regner med), så tror jeg vi skal se os om efter noget andet. Men først til den tid.

                          Men jeg kan da godt blive liiiidt nervøs for at pokalfinalen bliver afgjort pga vores fejl

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                            Jeg har det meget svært med, hvad jeg skal mene om HC.
                            Jeg synes jo han har nogle rigtig udmærkede aktioner, og så lige pludselig får han en eller anden hjerneblødning og koster et mål, eller medvirker til det.

                            Jeg synes der er forskel i de fejl han laver. Den i Århus, hvor han taber bolden bekymrer mig ikke så meget som den i går måske gør. Også selvom den fejl måske ikke er ligeså åbenlys. Men den i går siger noget om hans evner pt., til at dominere feltet.
                            Der håber jeg Bjerring kan træne den del intenst, og så vil erfaring forhåbentlig hjælpe HC også.

                            Det hårde kampprogram han formentlig heller ikke været til HCs fordel. Det er jo her vi har set fejlene. Han vil have godt af en pause.

                            Jeg tror stadig på ham, og jeg synes han skal have chancen i efteråret. Hvis han fortsætter på samme måde der(hvilket jeg ikke regner med), så tror jeg vi skal se os om efter noget andet. Men først til den tid.

                            Men jeg kan da godt blive liiiidt nervøs for at pokalfinalen bliver afgjort pga vores fejl
                            Han er ung og bliver bestemt bedre med tiden, men jeg synes også vi kunne har godt nytte af en erfaren og udstrålingsstærk målmand, hvor modstanderens spillere har respekt for. Jeg tænker type mæssigt på en målmand som Onyszko.
                            På torsdag skal Bernat har fuld opbakning fra lægterne, han kan stadigvæk blive rigtig god. Evnerne er jo til stede på stregen og han bliver bedre i boxen og han er god til at afværge straffespark.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg

                              Han er ung og bliver bestemt bedre med tiden, men jeg synes også vi kunne har godt nytte af en erfaren og udstrålingsstærk målmand, hvor modstanderens spillere har respekt for. Jeg tænker type mæssigt på en målmand som Onyszko.
                              På torsdag skal Bernat har fuld opbakning fra lægterne, han kan stadigvæk blive rigtig god. Evnerne er jo til stede på stregen og han bliver bedre i boxen og han er god til at afværge straffespark.
                              Folk dømmer ham ude aaaalt for hurtigt. Han er kun 20 år og står sin første sæson i Danmarks bedste liga. Jeg synes han har bestået. Han har ikke været prangende, men potentialet er der helt sikkert. Og som jeg også har skrevet andre steder, så var OC heller ikke særligt stabil i sin første sæson og han har lige fået debut i en stor tysk klub.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Folk dømmer ham ude aaaalt for hurtigt. Han er kun 20 år og står sin første sæson i Danmarks bedste liga. Jeg synes han har bestået. Han har ikke været prangende, men potentialet er der helt sikkert. Og som jeg også har skrevet andre steder, så var OC heller ikke særligt stabil i sin første sæson og han har lige fået debut i en stor tysk klub.
                                Han er altså 21,5

                                Comment

                                Working...
                                X