Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Sønderjyske 15.5.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Så kom den alligevel.
    Ja og han starter med at fucke up
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      1-1 er et nederlag.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Mon AGF slår Viborg. Det vil være noget af en overraskelse. Så.....
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Håberkraftedme de bliver piftet fra banen...
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Skuffende. Vi havde lige 10-15 min i 2. Halvleg som var gode, men generelt en skuffende kamp.

            Comment


              endnu en uafgjort mod sønderjyderne - vi er bare ikke bedre. Kæmpe fejl af HC gør det svært og Jebali afbrænder....og så Alm der er alt alt for længe om at få skiftet folk ind. Skuffende

              Comment


                Der er umenneskelig langt til top 6.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Vi ville åbenbart forære Viborg plads 7?
                  Forstår bare ikke hvorfor Alm bruger udskiftninger ikke tidligere. Sidste uger var der måske ikke mange alternativer på bænken. Men denne uge havde vi gode alternativer der.
                  Pølsemixmagien holder, men formkurven går ned. Håber det skylder at der måske mangler de sidste procenter og koncentrationeb fordi tankerne er allerede i finalen...
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Vi ville åbenbart forære Viborg plads 7?
                    Forstår bare ikke hvorfor Alm bruger udskiftninger ikke tidligere. Sidste uger var der måske ikke mange alternativer på bænken. Men denne uge havde vi gode alternativer der.
                    Pølsemixmagien holder, men formkurven går ned. Håber det skylder at der måske mangler de sidste procenter og koncentrationeb fordi tankerne er allerede i finalen...
                    Syntes ikke kampen i dag afviger nævneværdigt fra stort set alle OB kampe, ej heller de 10 seneste. Pletvise fine takter, men overordnet set kun middelmådige indsatser hele vejen rundt.
                    Vi laver igen en fejl som giver mål, måske den 10. i sæsonen.
                    Sabbi får et straffe, ellers er der ikke noget slutprodukt på hans aktioner. Jebali spiller kun for sig selv i dag, afslutter på alt, uden den vilde kvalitet, selvom en ripost fra Flø gav vores straffe.
                    Frøkjær var absolut ikke god i dag. Kløve bidrager ikke med noget nævneværdigt
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Syntes ikke kampen i dag afviger nævneværdigt fra stort set alle OB kampe, ej heller de 10 seneste. Pletvise fine takter, men overordnet set kun middelmådige indsatser hele vejen rundt.
                      Vi laver igen en fejl som giver mål, måske den 10. i sæsonen.
                      Sabbi får et straffe, ellers er der ikke noget slutprodukt på hans aktioner. Jebali spiller kun for sig selv i dag, afslutter på alt, uden den vilde kvalitet, selvom en ripost fra Flø gav vores straffe.
                      Frøkjær var absolut ikke god i dag. Kløve bidrager ikke med noget nævneværdigt
                      Effektiviteten er vel det eneste, der er faldet i forhold til formkurven; sejre og succes har det med forgøgle folk til at tro, at nu mangler vi kun lige det sidste, så er vi der. Nej, vi mangler stadig meget.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment



                        Set fra stadion.

                        Kiks af HC giver sønderjyske føringen.

                        Jeg synes det er tydeligt at det er på den sidste halvdel af banen vi fejler, vi skal minimum lave to i dag. Minimum.

                        Jeg synes på ingen måde at projekt Sabbi fungerer og jeg tror heller ikke det kommer til at fungere. Jeg fatter ikke hvordan han kan blive mom. Det er tydeligt at det er Tverskov.

                        Jeg er ikke klar til at dømme king ude, han er ung og som backup på backpladsen er han fin.

                        Jeg får lange løg af Andreas Alms modvilje mod at skifte spillere ud, Jebali ligner jo en der har løbet et maraton efter 70 minutter.

                        Jeg mener stadig at vi mangler en venstrebenet højrekant og en 9'er.

                        Comment


                          Og fin afsked med JJ fra RMN.

                          Comment


                            Træls ikke at vinde kampen med en friløber med frit mål og brændt straffespark. Når det er sagt, havde Sønderjyske ikke noget at komme med overhoved. Jeg synes Skjelvik spiller en rigtig fin kamp og viser den forskel der har været når modstanderen har lavet mål med dybdeløb - Fart. Han er hurtig og det klædte forsvaret i dag. Om det er ligeså godt mod bedre modstandere ved jeg ikke. Derudover er jeg enig i at udskiftningerne kom for sent til rigtigt at bliver udslagsgivende.
                            Til sidst er det dødnødvendigt at Bernat får bygget på niveauet. Første sæson er det ok med blundere, men det skal ikke fortsætte. Så ender det lige som ham Højbjerg i Esbjerg der koster mål hver anden kamp gennem karrieren. Håber Bernat viser det potentiale han besidder i de næste 2 afgørende kampe i sæsonen.

                            Comment


                              Troels Kløve erkender, at OB ikke var dygtige nok mod SønderjyskE, og det kostede i sidste ende point.

                              Kløve: Vi var ikke dygtige nok i dag - OBstruktion

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                                Effektiviteten er vel det eneste, der er faldet i forhold til formkurven; sejre og succes har det med forgøgle folk til at tro, at nu mangler vi kun lige det sidste, så er vi der. Nej, vi mangler stadig meget.

                                MvH ChrisOB
                                Jeg er meget spændt på at se hvad vi kommer ud med i næste sæson. Ser meget gerne vi får truppen hurtigt på plads, og ikke i vanlig stil skal vente og se hvad der dumper ned, så der bliver spillet 5-6 kampe inden vi bliver styrket. Vinduet bliver en eksamen for BW, og vi kan få at se om der er handling, eller om den tomme snak blot har ændret sprog til svensk.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X