Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Sønderjyske 15.5.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Wow hvor har der været en ringe halvleg.. ingen sammenhæng i holdet. Nu er der altså tredje dårlige kamp i træk fra vores side hvis ikke vi får der ændret i anden halvleg. Beviser meget godt at der skal klare forstærkninger til, hvis vi skal have nogle som helst forhåbninger om top seks næste sæson
    Måske er det godt nok, så NT & co ikke fortsat tror at dette hold med kun 2 profiler kan gøre sig i kampen om 4 pladsen. Der skal en god fysisk og løbestæk angriber til. En Aron type med teknik til midtbanen. En makker til Ivan i forsvaret og ny VB igen.
    spørgsmålet er også om Bernart skal lejes ud og erstattes af en bedre mand.

    Comment


      #47
      [QUOTE=Bobolarsen;n297725]Wow hvor har der været en ringe halvleg.. ingen sammenhæng i holdet. Nu er der altså tredje dårlige kamp i træk fra vores side hvis ikke vi får der ændret i anden halvleg. Beviser meget godt at der skal klare forstærkninger til, hvis vi skal have nogle som helst forhåbninger om top seks næste sæson[/QUOTE]

      eller hvis vi på en eller anden måde skulle sikre os europæisk bold - med det nuværende hold har vi jo intet at gøre i europa...og har godt nok også svært ved at se os klare den enten via 7 pladsen eller pokalen (håbet lever men de andre hold er bare af en anden kaliber)

      Comment


        #48
        Er faktisk en smule uenige med jer i forhold til niveauet.
        vi giver nemt kontra væk og har kunne takke JS for hans hurtighed. Frøkjær skal simpelthen flåes ud nu. Han har elendige beslutninger på række.. Han er ikke enestående, men det er endnu en ringe præstation fra ham. Hvorfor spiller de også så sjældent MF i fødderne med de rum han er i? HC er dog også meget skuffende med de konstante fejl på kugle.. Kløve er jeg nu altid meget utilfreds med.

        Comment


          #49
          Der er INGEN plan for opspil. Det hele virker tilfældigt. Der ingen opspilsskabeloner. Jeg bliver langsomt nervøs for hvad fanden det er Alm træner dem til at gøre. Hvis der ikke er skabeloner afhænger alt af enkeltspilleres niveau på dagen. Det bliver i den grad udstillet i dag.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
            Wow hvor har der været en ringe halvleg.. ingen sammenhæng i holdet. Nu er der altså tredje dårlige kamp i træk fra vores side hvis ikke vi får der ændret i anden halvleg. Beviser meget godt at der skal klare forstærkninger til, hvis vi skal have nogle som helst forhåbninger om top seks næste sæson
            Altså vi kan godt gå rundt og prøve at bilde hinanden ind, at der er noget på spil i taberslutspillet.
            Det er lidt i stil med nations league for landshold, hvor man ihærdigt forsøger at sætte noget på spil i træningskampe.
            Men det er vel lidt sådan at vi er for godt til at komme i nedrykningsfare, og for ringe til at vinde det.

            For mig at se er det 10 træningskampe i gode rammer som kunne bruges til at spille en sammentømret trup sammen til næste sæson, eller som minimum finde en solid grundstamme. Det syntes jeg vi har forpasset, og når den nye sæson starter står vi igen med en ny start med en masse spørgsmål.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #51
              Men altså - OB har jo (med sving den ene og anden vej) spillet sådan her hele sæsonen. Jeg undrede mig gevaldigt over stemningen, da det her hold vandt et par kampe.

              Der er grundlæggende ikke balance på holdet.

              Jeg er talenternes mand, men HC laver for mange fejl, der koster point. Det går ikke. Han har en del kampe bag sig nu. Det skal meget hurtigt bedres. Han skal til bare at losse bolden frem og glemme alt om finesse. Fokus på at undgå fejl.

              Og Jebali er god til mange ting. Men han er også dårlig til en masse. Blandt andet dødbolde.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                Ret beset er der ikke ret meget forskel på vores præstation og så resten af kampene i dette slutspil. Synes jeg. Det hold spiller ikke sammen. Har ikke gjort det hele sæsonen.

                MvH ChrisOB
                Enig, det faktum at vi ikke har tabt, gør at mange bliver forblændet og ikke ser at vores resultater ikke afspejler en god kvalitet. Bortset fra Viborg, så er det satme også ringe modstandere vi har haft.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #53
                  Den skal du score på Jebali! Fandme sløvt vi ikke har scoret endnu.

                  Comment


                    #54
                    Vi har godt nok mange lige ved og næsten indlæg. Mangler lige et par cm hist og pist

                    Comment


                      #55
                      Der skal udskiftninger til nu, Alm

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Altså vi kan godt gå rundt og prøve at bilde hinanden ind, at der er noget på spil i taberslutspillet.
                        Det er lidt i stil med nations league for landshold, hvor man ihærdigt forsøger at sætte noget på spil i træningskampe.
                        Men det er vel lidt sådan at vi er for godt til at komme i nedrykningsfare, og for ringe til at vinde det.

                        For mig at se er det 10 træningskampe i gode rammer som kunne bruges til at spille en sammentømret trup sammen til næste sæson, eller som minimum finde en solid grundstamme. Det syntes jeg vi har forpasset, og når den nye sæson starter står vi igen med en ny start med en masse spørgsmål.
                        det der syntes jeg er en farlig indstilling at have til det - du kan ende i en dårlig stime (det er OB jo ikke helt uvante med) og så bliver det altså farligt - bare se på AGF

                        - men at 7. pladsen ikke er meget at spille for kan vi hurtigt blive enige om

                        Comment


                          #57
                          Det ligner altså et straffe

                          Comment


                            #58
                            Klart straffe. Og Jebali får nok endnu et forsøg.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #59
                              Kæft jeg hader VAR
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #60
                                Ved ikke hvorfor de bruger så meget tid. Helt klar at der var straffe
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X