Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB- SønderjyskE optakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Midtforsvar i morgen er Ivan og Skjelvik
    Så længe Ivan er der, så er jeg ikke nervøs

    Comment


      #17
      Så længe Skjeldvik er der er jeg nervøs

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
        Så længe Skjeldvik er der er jeg nervøs
        I de sidste kampe jeg har set, så ser Skjeldvik ud til at have højnet sit niveau. Både som CF og som venstre back. Så måske det går alligevel.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ligner Ivan er klar til i morgen
          Håber vi går ikke risiko der og smider ham ind for tidligt. Den vigtigste kamp spiller vi den 26. og der har vi brug for ham.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #20
            Efter dagens træning ligner start 11 i morgen

            HC Bernat
            Nico Ivan Skjelvik King
            Kløve Tverskov
            Sabbi Frø Jebali
            Fenger

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

              I de sidste kampe jeg har set, så ser Skjeldvik ud til at have højnet sit niveau. Både som CF og som venstre back. Så måske det går alligevel.
              Enig, den ros skal han have tænke bare på hans indsats i første kamp i Haderslev

              Comment


                #22
                FSs bud på en starter er igen lidt ryst-posen-agtig, og med JJT på bænken, men han kommer formodentlig ind og takker af med stadion og fans

                .............................HC
                Nico........Ivancevic.....Jørgen......King
                ............Kløve................Tverskov
                ...Sabbi............Frøkjær.........Jebali
                .........................Max
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Jens Jakob Thomasen står overfor sin sidste kamp på Odense Stadion, når OB møder SønderjyskE i eftermiddag.

                  Thomasen spiller sidste kamp på Odense Stadion: Det bliver specielt - OBstruktion

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    FSs bud på en starter er igen lidt ryst-posen-agtig, og med JJT på bænken, men han kommer formodentlig ind og takker af med stadion og fans

                    .............................HC
                    Nico........Ivancevic.....Jørgen......King
                    ............Kløve................Tverskov
                    ...Sabbi............Frøkjær.........Jebali
                    .........................Max
                    Og stadig en klar besked til Østrøm af han er langt fra holdet, når Jørgen skal spille stopper i en 4-backkæde. Til gengæld nok den hurtigste bagkæde OB har stillet med i rigtig mange år.
                    Også påfaldende at vi i al rotationen ikke giver Jebali og Tverskov pauser. De har selvfølgelig haft en enkelt kamp med karantæne og jebali har også siddet ude en kamp, men ellers spiller de jo hver gang og gerne fuld tid. Det vidner bare om deres vigtighed og hvordan de for alt i verden ikke skal forlade os til sommer, hvis vi skal bygge videre på de takter vi har set dette forår.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Og stadig en klar besked til Østrøm af han er langt fra holdet, når Jørgen skal spille stopper i en 4-backkæde. Til gengæld nok den hurtigste bagkæde OB har stillet med i rigtig mange år.
                      Også påfaldende at vi i al rotationen ikke giver Jebali og Tverskov pauser. De har selvfølgelig haft en enkelt kamp med karantæne og jebali har også siddet ude en kamp, men ellers spiller de jo hver gang og gerne fuld tid. Det vidner bare om deres vigtighed og hvordan de for alt i verden ikke skal forlade os til sommer, hvis vi skal bygge videre på de takter vi har set dette forår.
                      Og der er udtaget 19 til dagens kamp. Så 1 skal sorteres fra. Sander og Aron stoppede tidligt igår med træning. Men hvis de er klar kunne det godt være Østrøm der ryger ud

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Og stadig en klar besked til Østrøm af han er langt fra holdet, når Jørgen skal spille stopper i en 4-backkæde. Til gengæld nok den hurtigste bagkæde OB har stillet med i rigtig mange år.
                        Også påfaldende at vi i al rotationen ikke giver Jebali og Tverskov pauser. De har selvfølgelig haft en enkelt kamp med karantæne og jebali har også siddet ude en kamp, men ellers spiller de jo hver gang og gerne fuld tid. Det vidner bare om deres vigtighed og hvordan de for alt i verden ikke skal forlade os til sommer, hvis vi skal bygge videre på de takter vi har set dette forår.
                        Godt set at vi får speed i bagkæden. Jeg tror 4 point i de sidste 2 kampe vil give os 7. Pladsen, som vi ikke kan bruge til noget fordi vi naturligvis vinder finalen i Brøndby.

                        Comment


                          #27
                          Jeg håber, man overvejer at leje Østrøm ud.

                          Problemet er, at han lige nu er eneste backup til højrebacken. Men det går bare ikke, at et talent rådner op på bænken/tribunen af dén årsag.

                          Vi har kastet mange fine spillere på porten, fordi de ikke fik mulighed for spilletid ved lejeaftaler.

                          Og jeg er med på, at der er mange udfordringer ved udleje. Ikke mindst med at finde et passende niveau.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Og stadig en klar besked til Østrøm af han er langt fra holdet, når Jørgen skal spille stopper i en 4-backkæde. Til gengæld nok den hurtigste bagkæde OB har stillet med i rigtig mange år.
                            Også påfaldende at vi i al rotationen ikke giver Jebali og Tverskov pauser. De har selvfølgelig haft en enkelt kamp med karantæne og jebali har også siddet ude en kamp, men ellers spiller de jo hver gang og gerne fuld tid. Det vidner bare om deres vigtighed og hvordan de for alt i verden ikke skal forlade os til sommer, hvis vi skal bygge videre på de takter vi har set dette forår.
                            Det er lidt trist med Østrøm - jeg håber bestemt der findes en løsning for ham, måske i Norge så han kan gøre lidt mere opmærksom på dig selv i fht. de klubber. Jeg synes at Tverskov på midten i dag siger noget om at det er hans fremtidige placering hvis han bliver i OB.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #29
                              Det er altid ærgerligt at se et talent være lige ved og næsten med førsteholdet, men jeg tror fortsat på det er velbegrundet Østrøm ikke har fået spilletid. Det er nærliggende at tænke han ikke har niveauet endnu, til det fodbold Alm vil spille. Det er formentlig også begrundet af at en så ung og uerfaren spiller skal have noget ekstraordinært rent fysisk og teknisk, hvis han skal ind foran mere rutinerede kræfter.

                              Comment


                                #30
                                Der er længe til den 26. Det handler ikke om at spillere skal have pauser (endnu) men om at vigtige spillere ikke bliver (for) skadede. Sønderjyske har revanchen fra semifinalen, æren og nye kontrakter i andre klubber at kæmpe for. Det kan godt komme til at gøre ondt.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X