Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCN - OB, søndag kl. 14.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    AA ryster posen:
    HC
    Mickelson Kasper Ivan King
    Tverskov JJ
    Okosun
    Kløve Max Breum
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      AA ryster posen:
      HC
      Mickelson Kasper Ivan King
      Tverskov JJ
      Okosun
      Kløve Max Breum
      Vi må håbe, Breum bliver sat godt op, for ellers er det svært at se, hvor det kreative skal komme fra. Det er en noget anden spillestil, der er lagt op til med Okosun på 10'eren fremfor Frø eller Jebali, men det kan måske godt give pote mod FCN.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Vi må håbe, Breum bliver sat godt op, for ellers er det svært at se, hvor det kreative skal komme fra. Det er en noget anden spillestil, der er lagt op til med Okosun på 10'eren fremfor Frø eller Jebali, men det kan måske godt give pote mod FCN.
        Ja, lad os se. Med JJ/Tverskov er der ja to spillestærke 6er så det kan godt fungere med Okosun som opspilstatiion. Sander er ikke med på bænken. Pause, skade eller karantæne! Måske en modstander hvor Sabbi kan mere pynte end Sander fordi han kommer med mere speed.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          AA ryster posen:
          HC
          Mickelson Kasper Ivan King
          Tverskov JJ
          Okosun
          Kløve Max Breum
          Kasper er ikke med i opvarmning, så tvivler på han starter.
          Jørgen er til gengæld med, så lur mig om ikke han starter i cf

          Comment


            #20
            tv3 prøver at lave en "sag" ud af at Alm siger han vil foretrække at komme i Europa via en pokal sejr....altså hallo hvis man får valget så er det da KLART man tager et trofæ. De må virkeligt ikke have noget at tale om

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Kasper er ikke med i opvarmning, så tvivler på han starter.
              Jørgen er til gengæld med, så lur mig om ikke han starter i cf
              Tænker der ligger et godt 1 tal i odds, måske endda med handicap.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Er der nogen der ser optakt? Altså hvad foregår der? De spørger Alm direkte om han helst vil vinde pokalen, eller blive nr. 7. Og så koger de suppe på at han siger pokalen. At det er forkert og dit og dat. What the fuck, noget sløj journalistik.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Kasper er ikke med i opvarmning, så tvivler på han starter.
                  Jørgen er til gengæld med, så lur mig om ikke han starter i cf
                  Bekymrende hvis Ivan allerede nu skal spille med en ny makker. Men mon ikke han klarer det. FCN bør angribe for fuld speed før de to finder sammen
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #24
                    Klogt og spille med Okosun på 10'eren især mod FCN. Han kan bidrage med noget af det fysik vi har manglet i feltet.

                    Men ja, det hviler meget på Breum og Tverskov at komme med noget flair.

                    Comment


                      #25
                      Jeg kan se at Poul Hansen optræder med mit morgenhår. Den type frisure balancerer mellem ret flot og temmelig latterlig.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        tv3 prøver at lave en "sag" ud af at Alm siger han vil foretrække at komme i Europa via en pokal sejr....altså hallo hvis man får valget så er det da KLART man tager et trofæ. De må virkeligt ikke have noget at tale om
                        Man skal sgu ikke have mange tænder på tandhjulet, for at regne ud at det er federe at vinde pokalen, fremfor den der klamme Mickey mouse finale.

                        Pokalen = 1 kamp der skal vindes. Hvor der medfølger en titel . Det giver Europa league kval , og minimum gruppespil i Confrence leauge.

                        Taber slutspillet = 4 kampe tilbage + den tåbelige finale . Det giver en 7 plads som ingen husker og måske kval til confrence leauge .


                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Kasper er ikke med i opvarmning, så tvivler på han starter.
                          Jørgen er til gengæld med, så lur mig om ikke han starter i cf
                          Yep. OB melder at han udgik. Skjelvik spiller og Brems på bænken nu. Så var der åbenbart tvivlsomt om Kasper kunne spille og han blev ikke klar til sidst
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            aa ryster posen:
                            hc
                            mickelson kasper ivan king
                            tverskov jj
                            okosun
                            kløve max breum
                            bring the tall guys forvard!!!!
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Man skal sgu ikke have mange tænder på tandhjulet, for at regne ud at det er federe at vinde pokalen, fremfor den der klamme Mickey mouse finale.

                              Pokalen = 1 kamp der skal vindes. Hvor der medfølger en titel . Det giver Europa league kval , og minimum gruppespil i Confrence leauge.

                              Taber slutspillet = 4 kampe tilbage + den tåbelige finale . Det giver en 7 plads som ingen husker og måske kval til confrence leauge .

                              ja jeg forstår heller ikke at der skulle være noget kontroversielt i det Alm siger...altså jeg tager da gerne Europa bold uanset hvordan vi kommer derhen - men giver du mig valget så tager jeg da hver dag en pokal titel over en 7 plads.

                              Comment


                                #30
                                Samtlige superligaklubber vil hellere have en pokal end en 7 plads. Non-story.

                                Comment

                                Working...
                                X