Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCN - OB, søndag kl. 14.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: FCN - OB, søndag kl. 14.00

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...jaelland-ob-14

    Jagten på 7. pladsen er gået ind. Skal selvfølgelig satse på en pokaltitel men alt andet lige er det vel bedre med to skud i bøssen og forventeligt “nemmere” at slå en lavere rangeret end FCM.

    Mon alle er friske til at spille eller er der nogen der skal have pause.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...jaelland-ob-14

    Jagten på 7. pladsen er gået ind. Skal selvfølgelig satse på en pokaltitel men alt andet lige er det vel bedre med to skud i bøssen og forventeligt “nemmere” at slå en lavere rangeret end FCM.

    Mon alle er friske til at spille eller er der nogen der skal have pause.
    Jeg forestiller mig det bliver den sværeste kamp i puljespillet endnu. Spillerne er fri af det snerrede nedrykningspøgelse og klar til pokalfinalen, og efter mange kampe de seneste uger kan der sikkert opstå lidt "afslappet" stemning til kampen som spilles på en kummelig plastikbane.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg forestiller mig det bliver den sværeste kamp i puljespillet endnu. Spillerne er fri af det snerrede nedrykningspøgelse og klar til pokalfinalen, og efter mange kampe de seneste uger kan der sikkert opstå lidt "afslappet" stemning til kampen som spilles på en kummelig plastikbane.
      Plus FCN ikke spiller helt ringe … men der er en 7. plads at spille for og være det eneste hold der kan/skal spille to finaler men betyder nok at de unge ikke bliver spillet ind …
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Plus FCN ikke spiller helt ringe … men der er en 7. plads at spille for og være det eneste hold der kan/skal spille to finaler men betyder nok at de unge ikke bliver spillet ind …
        Jeg håber bestemt også de rider videre på bølgen, kan motivere sig og som minimum tager det ene point med hjem, men FCN så stærke ud mod VFF.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Mon ikke Breum erstatter Sabbi ?

          Comment


            #6
            Man må næsten formode at der bliver roteret lidt efter kamp i torsdags. Håber Østrøm spiller

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
              Man må næsten formode at der bliver roteret lidt efter kamp i torsdags. Håber Østrøm spiller
              Når man ikke en gang kunne give 2. Halvleg til Østrøm mod Sønderjyske selvom man førte samlet 5-1, kan jeg ikke se hvorfor man pludselig skulle spille ham i Superligaen. Desværre.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                Når man ikke en gang kunne give 2. Halvleg til Østrøm mod Sønderjyske selvom man førte samlet 5-1, kan jeg ikke se hvorfor man pludselig skulle spille ham i Superligaen. Desværre.
                Enig. Alm ser åbenlyst ikke noget lys i Østrøm. Som det ser ud nu, tror jeg desværre ikke på gennembrud i OB.

                Comment


                  #9
                  FSs bud på start11'er i dag

                  ....................HC
                  .......KL........Ivancevic....Tverskov
                  Nico.....JJT............Okosun.......King
                  .....Kløve...........Max..........Breum

                  der er tvivl om KL som kun var med i få min. af lørdagens træning, Jørgen er klar til at gå ind i 3-mandskæde hvis ikke AA vælger at spille en 4-4-2 med Nico og King som backs .. igen hvis ikke AA spiller 3-5-2 som blev trænet /spillet sidst i seancen i går
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Enig. Alm ser åbenlyst ikke noget lys i Østrøm. Som det ser ud nu, tror jeg desværre ikke på gennembrud i OB.
                    Østrøm er jo ikke på 8-mandslisten over spillere der gerne må forlade OB så det er næppe et spørgsmål om Alm ser potentiale i ham. Jeg ved der arbejdes konstruktivt med forbedre nogen ting hos ham, og det kan vel sagtens indebære en udlejning for at han skal få spilletid på højere niveau end hos reserverne.
                    Last edited by manner; 08-05-2022, 06:20.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      FSs bud på start11'er i dag

                      ....................HC
                      .......KL........Ivancevic....Tverskov
                      Nico.....JJT............Okosun.......King
                      .....Kløve...........Max..........Breum

                      der er tvivl om KL som kun var med i få min. af lørdagens træning, Jørgen er klar til at gå ind i 3-mandskæde hvis ikke AA vælger at spille en 4-4-2 med Nico og King som backs .. igen hvis ikke AA spiller 3-5-2 som blev trænet /spillet sidst i seancen i går
                      Say what?!

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

                        Say what?!
                        ja det er lidt noget talmagi der er opsnuset i avisen
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #13
                          I hvert fald god at skåne Jebali efter belastningen i de sidste uger.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Ayo SImon Okosun regner med en lige kamp i Farum i dag.

                            Okosun er tilbage: Forventer lige kamp mod FC Nordsjælland - OBstruktion

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...jaelland-ob-14

                              Jagten på 7. pladsen er gået ind. Skal selvfølgelig satse på en pokaltitel men alt andet lige er det vel bedre med to skud i bøssen og forventeligt “nemmere” at slå en lavere rangeret end FCM.

                              Mon alle er friske til at spille eller er der nogen der skal have pause.
                              Nogen der tilfældigvis har billet til kampen idag i Farum som de ikke skal bruge?.

                              Comment

                              Working...
                              X