Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF, 01.05.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Hvis han kan holde det niveau vi så i dag så er han KLART vores mest værdifulde mand. Han var fremragende i alt hvad han lavede i dag, og vi har bestemt ikke brug for en ny 6'er hvis det er niveauet .. giv ham hvad han vil ha' og forlæng med ham, og bevar Kasper og Ivancevic i cf.
    Håber ikke du mener at man skal bevare Kasper i cf i næste sæson?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
      Dejligt med ny sejr. Meget uvant med en sejrsstime i OB
      Selvom det er på en lidt billig baggrund med nedrykningsspil, men alligevel.

      Lad nu Jeppe T være 6'er og anfører fra nu af. Han er stærk.
      Ifølge FS søndag, kan Tverskov være fortid i OB til sommer. Håber at der gøres alt for at beholde ham i klubben, ikke bare kontrakten ud, men får den forlænget. Og så på med anførerarmbindet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

        Jeg synes ellers Frø var ok i dag. Og hvis jeg ikke så forkert, så var det da ham der lavede en fantastisk tackling der igangsatte aktionen ved Breums mål?
        BT har ham på 5/6 stjerner. Ikke at de er sandhedsvidner.

        Og han har haft en længerevarende skade i lysken - en enormt svær skade at komme i form efter.

        Han fik også ros for sit presspil.

        Man ser, hvad man vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

          Ifølge FS søndag, kan Tverskov være fortid i OB til sommer. Håber at der gøres alt for at beholde ham i klubben, ikke bare kontrakten ud, men får den forlænget. Og så på med anførerarmbindet
          Ja, det kunne man jo godt frygte. Jeg forestiller mig ikke lysten til at forlænge er stor. Og så skal han selvfølgelig ikke være anfører.

          Men udsigten til anførerbind, en go løn og forhåbentlig udsigt til en plan i klubben, kunne måske få ham på andre tanker.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Håber ikke du mener at man skal bevare Kasper i cf i næste sæson?
            Det var faktisk min mening .. jeg synes Kasper/Ivancevic-duoen viser gode takter. Dagens kamp afslørede Ivancevic som en solid ledertype og jeg er ikke i tvivl om KL besidder de samme lederegenskaber og det ser ud som de har fundet et fint samarbejde. Jeg vil selvf. udelukke at KLs opblomstring skyldes den svagere modstand i puljespillet, men jeg mener han har hævet sit niveau og betydning for holdet.


            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

              Jeg synes ellers Frø var ok i dag. Og hvis jeg ikke så forkert, så var det da ham der lavede en fantastisk tackling der igangsatte aktionen ved Breums mål?
              Njaa. Han gjorde det ok. Men ikke til meget mere end et 4 tal. Måske med pil op

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Ja, det kunne man jo godt frygte. Jeg forestiller mig ikke lysten til at forlænge er stor. Og så skal han selvfølgelig ikke være anfører.

                Men udsigten til anførerbind, en go løn og forhåbentlig udsigt til en plan i klubben, kunne måske få ham på andre tanker.
                Hope so

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Det var faktisk min mening .. jeg synes Kasper/Ivancevic-duoen viser gode takter. Dagens kamp afslørede Ivancevic som en solid ledertype og jeg er ikke i tvivl om KL besidder de samme lederegenskaber og det ser ud som de har fundet et fint samarbejde. Jeg vil selvf. udelukke at KLs opblomstring skyldes den svagere modstand i puljespillet, men jeg mener han har hævet sit niveau og betydning for holdet.

                  Enig, de spiller fint tilsammen og i dag var det et meget solid midtforsvar vi har der. Problemet med Kasper er at han er udfordret i hensigt af hurtighed, især på de første meter men et godt sammenspil med den rigtige makker kan måske kompensere det.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                    Jeg synes ellers Frø var ok i dag. Og hvis jeg ikke så forkert, så var det da ham der lavede en fantastisk tackling der igangsatte aktionen ved Breums mål?
                    Ja som jeg skrev tidligere så havde han få gode situationet.

                    Comment


                      En skøn sejr, der er ikke noget bedre end at slå agf herligt, at deres fans troede, de havde scoret, da den røg i sidenettet til sidst.

                      Det var vel Ivancevics gennembrud i dag, konge kamp og han kunne også nogle tricks, der gjorde ondt på modstanderne. Bravo!

                      Jeg har altid helst set Tverskov spille på midtbanen, han slår nogle fine afleveringer og kom i vejen for meget af deres spil.

                      Virkelig god kamp af Breum, flot mål.

                      Til tider spillede vi rigtig underholdende, især i perioden da vi var ved at komme på 2-0, det var en fornøjelse at se.

                      Holdet har noget potentiale, vi ikke har set endnu. Hvis vi for en gang skyld har lidt held i sprøjten og får en tur i Europa, tror jeg virkelig det kan løfte os, og så vil vi også lettere kunne forstærke os med nogle dygtige spillere. Fremtiden tegner pludselig lys..
                      Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                      Comment


                        Den sikreste sejr jeg mindes vi har set i denne sæson med undtagelse af vejle-kampen i efteråret. Jeg synes vi i alle facetter af spillet var bedre end agf. Vi har mest spil, de største chancer og viser generelt bare markant bedre kvalitet på bolden end agf. Det er først i den hektiske periode sidst i kampen, de får noget der ligner lidt, og det er da kun fordi vi selv var udenom ikke at have afgjort kampen.
                        Frø spiller en flot 1. Halveg synes jeg. Agf lægger bare godt til ham, synes for det meste han gør det fint imod dem. Jebali, som altid med massere kvalitet på bolden, Tverskov ejer midtbanen, selvom Kløve lægger skidt ud med et par store fejl, Ivancevic så stærk ud, foruden en situation, hvor han kommer på den forkerte side af en ynkeligt ringe Kurmanowski. Fedt for Bernat med rent bur efter et par kampe med lidt svipsere. Super eftermiddag på stadion med fint besøg på lægterne. Det er den største fornøjelse at være striwet længe

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                          En skøn sejr, der er ikke noget bedre end at slå agf herligt, at deres fans troede, de havde scoret, da den røg i sidenettet til sidst.

                          Det var vel Ivancevics gennembrud i dag, konge kamp og han kunne også nogle tricks, der gjorde ondt på modstanderne. Bravo!

                          Jeg har altid helst set Tverskov spille på midtbanen, han slår nogle fine afleveringer og kom i vejen for meget af deres spil.

                          Virkelig god kamp af Breum, flot mål.

                          Til tider spillede vi rigtig underholdende, især i perioden da vi var ved at komme på 2-0, det var en fornøjelse at se.

                          Holdet har noget potentiale, vi ikke har set endnu. Hvis vi for en gang skyld har lidt held i sprøjten og får en tur i Europa, tror jeg virkelig det kan løfte os, og så vil vi også lettere kunne forstærke os med nogle dygtige spillere. Fremtiden tegner pludselig lys..
                          Der skal godt nok ikke meget til at vække optimismen.

                          Vi er inde i en fin stime - mod absolut rædderlige hold.

                          Mod bedre hold ville vores talrige svagheder blive udstillet.

                          Men jo, det er da dejligt, at vi er begyndt at vinde. Men lad os nu lige slå koldt vand i blodet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Der skal godt nok ikke meget til at vække optimismen.

                            Vi er inde i en fin stime - mod absolut rædderlige hold.

                            Mod bedre hold ville vores talrige svagheder blive udstillet.

                            Men jo, det er da dejligt, at vi er begyndt at vinde. Men lad os nu lige slå koldt vand i blodet.
                            Det ville jo ikke være første gang, at folk laver det nummer; men lige nu er det da sjovere, end hvis vi bare faldt igennem, som vi gjorde i Vejle. Jeg kan godt forstå folket, men kommer vi ikke i den pokalfinale på torsdag, så kan tingene hurtigt udvikle sig i en anden retning. Og der er kæmpe forskel på kun at møde (lige så eller lidt mere) dårlige hold, som én selv, ligesom det gør kæmpe forskel for de hold, der kun spiller mod gode hold i top-6. Dette her kan sagtens udvikle sig til at blive en sjov Maj måned, men vi kan også stå med den helt lange næse til sidst, med dem samme følelse af at det holds bundniveau stadig er for lavt til at kunne være konkurrencedygtigt i forhold til at få marginalerne til at komme i top 6.

                            Jeg kan glæde mig meget over at vi i Jakob Breum har det største talent, der er kommet ud af akademiet siden Rasmus Falk, og at vi nu rent faktisk vinder fodboldkampe. Men lad os nu være realister. Der er en grund til, at dette hold spiller i taber-slutspillet. Og det skal vi bruge som udgangspunkt til næste sæson også. Derfor er det enormt vigtigt at komme i den pokalfinale. Derfor er det også vigtigt at få den 7. plads. Det har øget håbet om begge dele her på det sidste, men ikke så meget andet end dét.

                            Og jeg håber også at ledelsen i OB ser på det sådan også. At potentialet i holdet kun kan hjælpes på vej ved at få bedre spillere og bedre typer ind på holdet. Godt hjulpet på vej af en eventuel europæisk deltagelse - og frigivelse af ressourcer hos allerede bærende spillere.

                            Glem ikke bundniveauet i Vejle. Det er ikke længere væk end den næste kamp, potentielt.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det var faktisk min mening .. jeg synes Kasper/Ivancevic-duoen viser gode takter. Dagens kamp afslørede Ivancevic som en solid ledertype og jeg er ikke i tvivl om KL besidder de samme lederegenskaber og det ser ud som de har fundet et fint samarbejde. Jeg vil selvf. udelukke at KLs opblomstring skyldes den svagere modstand i puljespillet, men jeg mener han har hævet sit niveau og betydning for holdet.

                              Helt uenig i Kasper Larsens lederegenskaber. Men han har da spillet bedre i de sidste kampe end de foregående 40 kampe, han har spillet i, hvor han både indirekte og mere eller mindre direkte har kostet mål, netop fordi han IKKE er en ledertype. For mig er det faktisk direkte useriøst at tale om lederegenskaber hos Kasper Larsen; for dem har han efter min mening ikke vist skyggen af, hverken nu eller før han drog til udlandet og kom lige så ustabil hjem, som han drog ud.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Det synes jeg så er en fejlvurdering af ham, det er dog muligt det ikke foregår på top6-niveauet, men attituden og ærgerrigheden til træninger og kamp synes jeg er klar nok. Han har helt sikkert begået fejl i lighed med mange andre de seneste mange år, personlige men også fejl i forbondelse med uafklarede relationer og positioner på banen, men det siger vel mere om det generelle niveau i OB de seneste mange år og ikke så meget om KLs lederegenskaber.
                                Last edited by manner; 02-05-2022, 04:44.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X